Νέα μάσκα, λίγο διαφορετικό καπό, ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες και φωτιστικά σώματα, με φώτα ημέρας LED, και χρωματισμοί που ακολουθούν τη μόδα της διχρωμίας. (photo credit Γ. Καραγιωργάκης)

Το νέο συμπαγές [σ.σ. «συμπαγές» εννοείται το “compact”] SUV Ford EcoSport προσφέρει αυξημένη ευελιξία, περισσότερες ικανότητες, ανανεωμένο στυλ και προηγμένες τεχνολογίες για τους ευρωπαίους πελάτες. Αυτά αναφέρει το δελτίο Τύπου για την προσπάθεια της Ford στο λανσάρισμα του λιφταρισμένου μικρού της, «παγκόσμιου» SUV που διασκεδάζει τον χρόνο μέχρι να παρουσιαστεί το crossover Fiesta Active, το 2019.

Εξωτερικά, οι αλλαγές στο ανανεωμένο EcoSport αφορούν την εταιρική νέα μάσκα, το λίγο διαφορετικό καπό, τους προφυλακτήρες και τα φωτιστικά σώματα, που ενσωματώνουν και φώτα ημέρας LED, τους χρωματισμούς, που ακολουθούν την ωραία μόδα της διχρωμίας –αν και θα αποφεύγαμε τη μαύρη οροφή για το δικό μας καλοκαίρι– και τη νέα σχεδίαση των τροχών.

Η Ford πήρε το μήνυμα και βελτίωσε το βασισμένο στο Fiesta «παγκόσμιό» της μικρό/μεσαίο crossover. Κάτι που δεν ήταν και δύσκολο… (photo credit Γ. Καραγιωργάκης)

Περνώντας στο επίσης ανανεωμένο εσωτερικό που θυμίζει –και καλά κάνει– έντονα Fiesta με την οθόνη (6,5” στις εκδόσεις Trend και Business, 8” στις Titanium και ST-Line) να κυριαρχεί στο ταμπλό, βλέπουμε όλους τους απαραίτητους χώρους για αποθήκευση όλων των ειδών καθημερινής χρήσης. Στα μείον παραμένει η πίσω πόρτα η οποία, ανοίγοντας κάθετα (αφού έχεις φάει μια μέρα να βρεις πώς), δεν είναι και ό,τι πρακτικότερο.

Βασικές καινοτομίες είναι ο νέος diesel 1.5 Ecoblue και το σύστημα Intelligent All Wheel Drive που θα βελτιώσει την πρόσφυση στις εκτός δρόμου διαδρομές σας , αν και αυτά μάλλον θεωρητικά είναι, μιας και ο passe-partout 3κύλινδρος 1000άρης βενζινοκινητήρας Εcoboost, με 125 ή 140 άλογα, θα καλύψει το μεγαλύτερο (αν όχι όλο) ποσοστό των πωλήσεων.

Εσωτερικό που παραπέμπει στο Fiesta. Το μηχανικό 6άρι κιβώτιο είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Η πίσω πόρτα που ανοίγει κάθετα, στη φόρτωση/εκφόρτωση, κάνει το EcoSport λιγότερο… συμπαγές. (photo credit Γ. Καραγιωργάκης)

Η μικρή μας επαφή με το νέο EcoSport, στη διαδρομή από την είσοδο του τελεφερίκ (οι καλεσμένοι της συγκεκριμένης ημέρας κάναμε και «Ανάβαση Πάρνηθας», λόγω τακτικής συντήρησης του τελεφερίκ) μέχρι το καταφύγιο στο Μπάφι, άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.

Καταρχάς, λόγω φυσικά του κινητήρα των 140 ίππων (όχι ότι οι 125 θα έχουν και μεγάλη διαφορά), του 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις) και των ιστοριών που διηγείτο ο πολύ-πρωταθλητής συνοδηγός Κώστας Στεφανής για τη συγκεκριμένη διαδρομή. Η δε ιδέα της παρουσίασης στην Πάρνηθα ήταν σίγουρα πρωτότυπη. Τα συγχαρητήριά μας στη αντιπροσωπία και στην ομάδα του οργανωτή Αλέξανδρου Κεσίδη που την πρότεινε.

Το ανανεωμένο Ford EcoSport είναι σίγουρα καλύτερο από το προηγούμενο, αλλά ο πήχης έχει ανέβει πολύ ψηλά στην κατηγορία. Με τιμή εκκίνησης τα €15.170, αλλά με «σωστή» επιλογή την έκδοση Business με τα 125 άλογα στα €16.500, το νέο Ford EcoSport βρίσκεται στη γραμμή πυρός των αντίστοιχων SEAT Arona, Hyundai Kona, KIA Stonic και άλλων κροσοβερεσγιουβιμικρομεσαιασκατηγορίας.

Με τον πόλεμο βέβαια να έχει ξεκινήσει προ πολλού. Δείτε περισσότερα για το ανανεωμένο Ford EcoSport εδώ.

//O Αλέξανδρος Κορέσσης γράφει δημόσια για αυτοκίνηση και αυτοκίνητα.

 

Διαβάστε ακόμα: Το μέλλον της αυτοκίνησης είναι ηλεκτρικό. Και κοντύτερα απ’ όσο «φοβόσασταν»

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top