Περνώντας μια εβδομάδα με το Google Inbox

Για ακόμη μια φορά, ένας κολοσσός του internet προσπαθεί να επανεφεύρει το e-mail. Μήπως τα κατάφερε;

 
Inbox

Tο Google Inbox τηρεί την υπόσχεση του να κόψει όλα όσα σου αποσπούν την προσχή στο e-mail.

Όταν διάβασα για το Google Inbox, τη νέα υπηρεσία διαχείρισης e-mail της Google, η οποία είναι διαθέσιμη μόνο με πρόσκληση, ήταν 23.30 το βράδυ. Αμέσως, κίνησα γη και ουρανό και είχα μια πρόσκληση στις 23.45, μόλις 2-3 ώρες μετά την επίσημη ανακοίνωσή του. Μέχρι να νυστάξω, είχα καταλάβει πως είναι άχρηστο στον μέσο άνθρωπο, αλλά απείρως χρήσιμο αν είσαι ένας από αυτούς που λαμβάνουν 100+ e-mail την ημέρα.

Ξεκινώντας από το design, το Google Inbox τηρεί την υπόσχεση του να κόψει όλα όσα σου αποσπούν την προσχή στο e-mail. Βασικά είναι όλα όσα είχε το G-mail (συμπεριλαμβάνοντας και τις διαφημίσεις) και δεν χρησιμοποίησες ποτέ στη ζωή σου. O σχεδιασμός του είναι υπερπλήρης, χωρίς φανφάρες, αλλά με οπτικά στοιχεία που κάνουν την περιήγηση πολύ ευχάριστη.

Mόλις άρχισα να πιάνω το νόημα πέρασα μία από τις παραγωγικότερες εβδομάδες της ζωής μου. Το Inbox σε βγάζει από το τριπάκι να αφήνεις την αλληλογραφία σου αδιάβαστη.

Σπατάλησα πάρα πολύ χρόνο να καταλάβω πώς δουλεύει, κάτι το οποίο δεν λέει και πολλά για την πλατφόρμα, αλλά μόλις άρχισα να πιάνω το νόημα πέρασα μία από τις παραγωγικότερες εβδομάδες της ζωής μου. Το Inbox σε βγάζει από το τριπάκι να αφήνεις την αλληλογραφία σου αδιάβαστη, για κάτι που θέλεις να πιάσεις αργότερα.

Αντίθετα μπορείς να κάνεις «pin» τα mails που θέλεις να μην ξεχάσεις, ώστε να εμφανίζονται πάντα στην κορυφή, να κάνεις αναβολή ορισμένων mails, ώστε να σου ξαναέρθουν σε μία ώρα, μια μέρα, μια εβδομάδα ή «κάποια στιγμή». Αντί να στέλνεις mails στον εαυτό σου (τι γελοιότητα και αυτή), μπορείς να βάζεις reminders, τα οποία επίσης μπορούν να αναβληθούν, ώστε να έρθουν αργότερα. Γενικά βάζει τις δουλειές σου σε μια σειρά. Αυτό, δεν το είχε καταφέρει κανείς έως τώρα.

Έρχεται, όμως, σε αρκετή αντίθεση με τα όσα ήξερες για την οργάνωση του e-mail μέχρι σήμερα. Αν ανήκεις στη γενιά που δεν καταλαβαίνει την έννοια της αρχειοθέτησης (γιατί πάντα όλα τα mails ήταν μια αναζήτηση μακρά), θα χρειαστεί μέρες για να το συνηθήσεις. Εδώ, η αρχειοθέτηση είναι μεν αυτόματη, αλλά αυτό την καθιστά υποχρεωτική. Δεν έχεις πια μια «λίστα» με τα mails σου. Όταν «τελειώσεις» με ένα mail, αυτό αρχειοθετείται και δεν το ξαναβρίσκεις παρά μόνον από το G-mail ή από αναζήτηση. Φήμες στα internets λένε ότι υπάρχει άνθρωπος που κατάφερε να διαχειριστεί όλα του τα mail, και το Google Inbox έγινε έτσι:

oMy2Xwp

Εδώ, η αρχειοθέτηση είναι μεν αυτόματη, αλλά αυτό την καθιστά υποχρεωτική. Δεν έχεις πια μια «λίστα» με τα mails σου. Όταν «τελειώσεις» με ένα mail, αυτό αρχειοθετείται και δεν το ξαναβρίσκεις παρά μόνον από το G-mail ή από αναζήτηση.

Μου φαίνεται καλό παραμύθι και πιστεύω πως αυτή η ωραία εικόνα θα εμφανιστεί σε μένα μετά από αρκετές εβδομάδες, αλλά και πάλι ίσως είναι και επιτυχία, όταν έχεις 3.000+ mails στα εισερχόμενά σου που πρέπει να διαχειριστείς, με πάνω από 100 νέα να έρχονται κάθε μέρα.

Εντέλει, αν και πήρε μαζί του και κάποιες χρήσιμες λειτουργείες του e-mail, όπως την υπογραφή (!), η γενική πεποίηθηση είναι πως το Inbox θα είναι ένα σημαντικό εργαλείο διαχείρισης των mails που θα «πιιάσει» πολύ σύντομα.

 

Διαβάστε ακόμα: Το ηχείο που αιωρείται.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Πιο δημοφιλή

Tα βραβεία συνολικής προσφοράς του Archisearch / Design Ambassador θα απονεμηθούν το βράδυ της 4ης Φεβρουαρίου στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Φέτος θα τιμηθούν τρεις άνδρες - "πυλώνες" της μηχανικής και της αρχιτεκτονικής που έχουν αφήσει έντονο αποτύπωμα στη χώρα μας.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Οι Αριστείδης Μησιάρης και Ήρα Δεσύπρη των Desypri & Misiaris Architecture, στην πρώτη τους συνέντευξη μετά τη βράβευσή τους, εξηγούν στο Andro πώς και γιατί, το project Monolithoi κέρδισε την παγκόσμια αναγνώριση που τους χάρισε διάκριση στα A+Awards του Architizer, έναν διαγωνισμό στον οποίο μεταξύ άλλων έχουν διακριθεί οι Zaha Hadid, Richard Meier κ.ά.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Παράδοξο, εκκεντρικό και με πρωταγωνιστές άλογα. Ο Γιώργος Λάνθιμος σκηνοθέτησε το διαφημιστικό του οίκου Gucci για τη συλλογή του Ανοιξη-Καλοκαίρι 2020 και το αποτέλεσμα είναι vintage και άκρως πρωτότυπο. Τα γυρίσματα έγιναν στο Λος Άντζελες και αποδεικνύουν πως ο έλληνας σκηνοθέτης ξέρει να φτιάχνει και ιδιαίτερα διαφημιστικά. Από τη διαφήμιση ξεκίνησε άλλωστε. 

Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Ο πολυπράγμων Guy Στεφάνου (σκηνογράφος, σκηνοθέτης, επιπλοποιός) και το D.MOD, μια ελληνική εταιρεία με ευανάγνωστο στυλ και ηθικές πρακτικές κατασκευής, παρουσίασαν τη νέα τους δουλειά σε μια βραδιά με πολλές εκπλήξεις: κρασί, κλακέτες και καλό ντιζάιν!

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close