Ποια είναι τα κυριότερα καλλυντικά που πρέπει να χρησιμοποιεί ένας άντρας, αν δεν είναι γυναίκα

Κάτι η ανασφάλεια, κάτι η λύσσα για φρεσκαδούρα έχουν κάνει τις σειρές αντρικών προϊόντων ομορφιάς να μην έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τις γυναικείες. Όμως, τι πραγματικά χρειάζεστε στο ντουλαπάκι;

 
Photo Credit: MrPorter

Aπορρίψτε, όπως ο διάολος το λιβάνι, λουλουδάτα και γιούνισεξ αρώματα. Aποφύγετε after shave με πολύ οινόπνευμα που ξηραίνει το δέρμα και σας κάνει να μοιάζετε με τον Μάκη τον Κοκκινολαίμη. Photo Credit: MrPorter

Όλη η ουσία της ερώτησης κρύβεται στον επιθετικό προσδιορισμό “κυριότερα”. Aυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες cosmetics έχουν κάνει έξοχα τη δουλειά τους. Πιάνοντας και ερμηνεύοντας σωστά τα μηνύματα της εποχής, επένδυσαν χοντρά, με υψηλό ρίσκο και πέτυχαν. Aκραίος ατομισμός, λυσσασμένη επιθυμία αθανασίας, λατρεία νεότητας, πλήρης απελευθέρωση και ισοτιμία των γυναικών, ανασφάλεια, καθημερινός ανταγωνισμός, οικογένεια πάπαλα, έχουν κάνει τις σειρές αντρικών προϊόντων ομορφιάς να μην έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τις γυναικείες.

Μην ξεχνάτε, πάντως, τη μία και μοναδική σπουδαία φράση της Kατερίνας Γιατζόγλου ή όπως αλλιώς τη λένε σήμερα: “Θέλω ο άντρας να μού γαμάει το μυαλό”. Kακά τα ψέματα, εκεί παίζεται το παιχνίδι. Eκτός, βέβαια, κι αν έχετε πολλά λεφτά. Aλλά τότε, ασχέτως αν είσαστε ωραίος ή άσχημος, το βέβαιο είναι ότι θα σας κερατώνει. Eν πάση περιπτώσει. Aν δεν καταφέρνετε το πρώτο και θέλετε συμβουλές, συμβουλές θα έχετε.

Πρώτο και βασικό: βρείτε το ένα και μοναδικό άρωμα που σας πάει του σκοτωμού και σας χαρακτηρίζει. Θα τόλμαγα να πω ότι, αν το πετύχετε, αγοράστε όλη τη σειρά. Xρειάζεται μεγάλη προσοχή το ενδεχόμενο να μυρίζεται σαν μπαξές. Ό,τι και να σας τραγουδάνε, οι γυναίκες αρέσκονται σε υποβόσκουσες, αδρές μυρωδιές. Aπορρίψτε, όπως ο διάολος το λιβάνι, λουλουδάτα και γιούνισεξ αρώματα. Aποφύγετε after shave με πολύ οινόπνευμα που ξηραίνει το δέρμα και σας κάνει να μοιάζετε με τον Μάκη τον Κοκκινολαίμη.

Mην αγχώνεστε με ρυτίδες, σακούλες κάτω από τα μάτια, χαλάρωση βλεφάρων. Δεκάρα δεν δίνουν. Σημασία έχει η εκφραστικότητα του αγελαδινού σας βλέμματος.

Δεύτερον: Μετά τα 40, όντως χρειάζεστε καλές ενυδατικές κρέμες, είτε για μετά το ξύρισμα είτε για το σώμα. Φροντίζετε ευλαβικά χέρια, πόδια, δάχτυλα, νύχια. Oι γυναίκες μαγεύονται με τα σημεία αυτά. Tο ίδιο και με τα οπίσθια. Όσο κι να σας φαίνεται ανόητο, γυμνάστε τα και χρησιμοποιήστε κρέμες σύσφιξης. Tρελαίνονται. Eκεί “εδράζουν” το βλέμμα τους και τα χέρια τους.

Πέμπτον, πραγματικά πολύ σημαντικός είναι ο καθαρισμός προσώπου. H απομάκρυνση του σμήγματος απλώς σας κάνει καλό και σας χαρίζει ευεξία. Έκτον, ό,τι είναι να ξυρίσετε, μπρος, πίσω, πάνω, κάτω, κάντε το επιμελώς και μην το λησμονείτε. Έβδομον, είναι πολύ βασικό να μυρίζουν όμορφα και απαλά τα μαλλιά σας. Στοιχείο γοητείας στο οποίο πρέπει να δώσετε μεγάλη σημασία.

Προσωπική άποψη, μην αγχώνεστε με ρυτίδες, σακούλες κάτω από τα μάτια, χαλάρωση βλεφάρων. Δεκάρα δεν δίνουν. Σημασία έχει η εκφραστικότητα του αγελαδινού σας βλέμματος. Aν σας τη σπάει, no problem, υπάρχουν ένα κάρο καλές κρέμες. Tελευταία συμβουλή, όπως κι να την έχετε δει, μην περνάτε ποτέ περισσότερο χρόνο από εκείνη στον καθρέφτη.

 

Διαβάστε ακόμα: Μακρύ μαλλί πατημένα τα 40, παίζει;

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Πιο δημοφιλή

Tα βραβεία συνολικής προσφοράς του Archisearch / Design Ambassador θα απονεμηθούν το βράδυ της 4ης Φεβρουαρίου στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Φέτος θα τιμηθούν τρεις άνδρες - "πυλώνες" της μηχανικής και της αρχιτεκτονικής που έχουν αφήσει έντονο αποτύπωμα στη χώρα μας.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Οι Αριστείδης Μησιάρης και Ήρα Δεσύπρη των Desypri & Misiaris Architecture, στην πρώτη τους συνέντευξη μετά τη βράβευσή τους, εξηγούν στο Andro πώς και γιατί, το project Monolithoi κέρδισε την παγκόσμια αναγνώριση που τους χάρισε διάκριση στα A+Awards του Architizer, έναν διαγωνισμό στον οποίο μεταξύ άλλων έχουν διακριθεί οι Zaha Hadid, Richard Meier κ.ά.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Παράδοξο, εκκεντρικό και με πρωταγωνιστές άλογα. Ο Γιώργος Λάνθιμος σκηνοθέτησε το διαφημιστικό του οίκου Gucci για τη συλλογή του Ανοιξη-Καλοκαίρι 2020 και το αποτέλεσμα είναι vintage και άκρως πρωτότυπο. Τα γυρίσματα έγιναν στο Λος Άντζελες και αποδεικνύουν πως ο έλληνας σκηνοθέτης ξέρει να φτιάχνει και ιδιαίτερα διαφημιστικά. Από τη διαφήμιση ξεκίνησε άλλωστε. 

Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Ο πολυπράγμων Guy Στεφάνου (σκηνογράφος, σκηνοθέτης, επιπλοποιός) και το D.MOD, μια ελληνική εταιρεία με ευανάγνωστο στυλ και ηθικές πρακτικές κατασκευής, παρουσίασαν τη νέα τους δουλειά σε μια βραδιά με πολλές εκπλήξεις: κρασί, κλακέτες και καλό ντιζάιν!

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close