Το «+1» είναι επειδή τύπου “gullwing” εδώ είναι τα ανοίγματα για πρόσβαση στον χώρο αποσκευών και στον τοποθετημένο στη μέση V8 της Ford, όχι για τις πόρτες της De Tomaso Mangusta – αυτές ανοίγουν συμβατικά. (photo credit supercars.net)

5+1. De Tomaso Mangusta (1967)

Σχεδιασμένο και αυτό από τον Giugiaro, το αυτοκίνητο του επίσης Αργεντίνου Alejandro De Tomaso ονομάστηκε έτσι από την ονομασία του μικρού, αλλά πολύ μοβόρου, σαρκοφάγου που, μεταξύ άλλων, δεν διστάζει να τα βάλει ακόμα και με κόμπρες.

Και αυτό γιατί μια αρχική συμφωνία μεταξύ του De Tomaso και του Αμερικανού Carroll Shelby προέβλεπε την αντικατάσταση των Cobra του δεύτερου με μοντέλο που θα κατασκεύαζε ο πρώτος στην Ιταλία, με κινητήρα Ford βελτιωμένο από τον Shelby. Συμφωνία που τελικά ναυάγησε με αποτέλεσμα το De Tomaso Sport 5000 ή P70 να μετονομαστεί, ελαφρώς εκδικητικά αν μου επιτρέπετε, σε Mangusta.

Η παραγωγή των Mangusta σταμάτησε στα 401 κομμάτια, με τα περισσότερα απ’ αυτά να προορίζονται για την αμερικανική αγορά. H Mangusta αντικαταστάθηκε το 1971 από την περισσότερη γνωστή De Tomaso Pantera – γνωστότερη παρ’ ημίν ως «Δε Τρομάζω Πατέρα».

 

Διαβάστε ακόμα: Το μέλλον της αυτοκίνησης είναι ηλεκτρικό. Και κοντύτερα απ’ όσο «φοβόσασταν»

1 2 3 4 5 6

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top