Η NX500, το επανασχεδιασμένο CB500 X της Honda, είναι πιο φρέσκια απ’ το προηγούμενο μοντέλο και δείχνει μεγαλύτερη σε μέγεθος, χωρίς κάτι τέτοιο βέβαια να συμβαίνει.

Πόσο all-around είναι η NX500; Αυτή είναι πιθανότατα η ερώτηση ενός υποψήφιου αγοραστή. Γιατί η συγκεκριμένη Honda στοχεύει σε μια δημοφιλή κατηγορία όπου ο μέσος αναβάτης κοιτάζει να καλύψει όλες του τις ανάγκες μ’ ένα σχετικά μικρό κόστος. Η NX500 δεν είναι η φθηνότερη λύση στην κατηγορία, ποντάρει στη φήμη και το όνομα της εταιρείας και στην απροβλημάτιστη πορεία της ως CB500 X εδώ και πολλά χρόνια. Και δεν είναι μυστικό ότι στην ελληνική αγορά πουλάει πολύ καλά παρόλο τον ανταγωνισμό που γίνεται ολοένα και πιο δυνατός. Αλλά για επιστρέψουμε στην ερώτησή μας και αρχικά να απαντήσουμε: Ναι! Η Honda NX500 είναι μια ολοκληρωμένη all-around μοτοσικλέτα.

Τι σημαίνει αυτό για μας; Μα το ότι κάναμε τα πάντα μαζί της τις λίγες μέρες που την είχαμε στη διάθεσή μας και ξέρετε κάτι; Το ευχαριστηθήκαμε κιόλας! Υπάρχει μια ολόκληρη φιλοσοφία πίσω από αυτές τις μοτοσικλέτες, είναι σχεδιασμένες να κάνουν τη ζωή μας εύκολη χωρίς εκπτώσεις, όπως στην προκείμενη περίπτωση, αλλά και χωρίς πάθος. Μια μοτοσικλέτα αυτής της κατηγορίας δύσκολα θα σας κάνει να τρελαθείτε με την εμφάνισή της. Παρόλα αυτά, η NX500, το επανασχεδιασμένο CB500 X της Honda, είναι πιο φρέσκια απ’ το προηγούμενο μοντέλο και δείχνει μεγαλύτερη σε μέγεθος, χωρίς κάτι τέτοιο βέβαια να συμβαίνει. Στη μοτοσικλέτα της δοκιμής είχαν μπει κάγκελα προστασίας, χούφτες, προβολείς, φιμέ ζελατίνα, tank pad, ενισχύοντας αυτή την εντύπωση. Έχει αποκτήσει πλέον και μια έγχρωμη και εύχρηστη TFT οθόνη με συνδεσιμότητα για το κινητό σας.

Η ΝΧ500 είναι ομοιογενής, ευχάριστη στην οδήγηση και φαίνεται ποιοτικά φτιαγμένη, έτοιμη να αντέξει πολλά χρόνια.

Η NX500 έχει αποκτήσει πλέον και μια έγχρωμη και εύχρηστη TFT οθόνη με συνδεσιμότητα για το κινητό σας.

Η NX500 είναι μια μοτοσικλέτα που θα κινηθεί απροβλημάτιστα στην πόλη, δε θα σ’ απασχολήσει το βάρος της, 196 κιλά, μια κι είναι εξαιρετικά ζυγισμένη, ο ήχος απ’ τον κινητήρα είναι ευχάριστος ενώ τα σκασίματα από την εξάτμιση είναι ευπρόσδεκτα συμβάλλοντας στο να μην είναι οι μετακινήσεις σας αποστειρωμένες, δε θα σκεφτείτε πώς θα τη μετακινήσετε όταν θα την έχετε κάπου σταθμεύσει, και θα βλέπετε τα βενζινάδικα «από μακριά» μια και μετά βίας θα κάψετε 5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, ενώ το ρεζερβουάρ της χωράει 17,5 λίτρα.

Είναι όμως η μηχανή που δε θα τρομάξει ποτέ τον αναβάτη της όσο κι αν χουφτώσει το γκάζι και θα του δώσει την ικανοποίηση ότι της «ήπιε το αίμα» χωρίς να αδειάσει την τσέπη του.

Στη μοτοσικλέτα που δοκιμάσαμε είχαν μπει κάγκελα προστασίας, χούφτες, προβολείς, φιμέ ζελατίνα, tank pad, ενισχύοντας αυτή την εντύπωση.

Η Honda NX500 θα ακολουθήσει την παρέα και σε μια γρήγορη βόλτα στην αγαπημένη σας διαδρομή. Με 17 ίντσες πίσω και 19 μπροστά και ένα σωστά ρυθμισμένο αντεστραμμένο πιρούνι θα σας εκπλήξει ευχάριστα μια και είναι παραπάνω από πρόθυμη να βουτήξει στη στροφή και να κρατήσει τη γραμμή της με ασφάλεια μέχρι την έξοδο της, δίνοντας στον αναβάτη το αίσθημα εμπιστοσύνης για να πιέσει λίγο παραπάνω στην επόμενη. Ναι, η NX500 δεν είναι μια μοτοσικλέτα που θα επιταχύνει δαιμονισμένα στην ευθεία που θα βρεθεί μπροστά της – 47,6 άλογα έχει. Είναι όμως η μηχανή που δε θα τρομάξει ποτέ τον αναβάτη της όσο κι αν χουφτώσει το γκάζι και θα του δώσει την ικανοποίηση ότι της «ήπιε το αίμα» χωρίς να αδειάσει την τσέπη του, ενώ την επόμενη μέρα θα μπορεί να την πάρει για την καθημερινή του μετακίνηση χωρίς δεύτερη σκέψη.

Η Honda παρουσιάζει μια πρόταση οικονομική, αξιόπιστη αλλά που να μας κάνει και τα χατίρια όταν θα βγαίνουμε για να βολτάρουμε.

Αν αυτά σας φαίνονται λίγα ή τετριμμένα μην ξεχνάτε ότι οι περισσότεροι από εμάς που αγαπάμε τις μοτοσικλέτες δυσκολευόμαστε να τις συντηρούμε, δεν έχουμε τη δυνατότητα να πάρουμε εκείνη που μας γυάλισε και πρέπει να συμβιβαστούμε με μια πρόταση οικονομική, αξιόπιστη αλλά που να μας κάνει και τα χατίρια όταν θα βγαίνουμε για να βολτάρουμε. Κι εδώ η Honda δύσκολα θα βρει αντίπαλο. Είναι ομοιογενής -θα δυσκολευτείτε να της βρείτε μειονεκτήματα, προσωπικά το μόνο που μ’ ενόχλησε ήταν η ζελατίνα η οποία είναι ανεπαρκής για τα 182 εκατοστά μου και το αρχικό δάγκωμα στα φρένα το οποίο το ήθελα πιο άμεσο- ευχάριστη στην οδήγηση και φαίνεται ποιοτικά φτιαγμένη, έτοιμη να αντέξει πολλά χρόνια ιδιοκτησίας.

// Την Honda NX500 μας παραχώρησε για δοκιμή η Honda Motorcycles Greece, Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη.

 

Διαβάστε ακόμα: Suzuki V-Strom 1050 DE – Έτοιμη για περιπέτειες

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top