Οι Instagrammers που επέλεξαν οι Financial Times

    Η πιο επιδραστική οικονομική εφημερίδα στον πλανήτη επέλεξε 5 στυλάτους ευαγγελιστές των social media που αξίζει να ακολουθήσεις ειδικά αν σε ενδιαφέρει το "υπεράνω" business look, διάστικτο με πινελιές παλαιών εποχών.

     

    «Το στυλ μου έχει ιταλική έμπνευση, όπως από τον style blogger Fabio Attanasio και τον Ναπολιτάνο ράφτη Luca Rubinacci».

    Dennis Walter
    @kleidsam, Digital marketer, 31 ετών, Ντίσελντορφ, 18,600 followers

    «Πάντα με ενδιέφερε το στυλ. Και το Instagram αποδείχθηκε ο πιο εύκολος τρόπος ώστε να βλέπεις ωραία look και να ανταλλάζεις πληροφορίες με άλλους ανθρώπους. Νομίζω ότι ο κόσμος με συμπαθεί γιατί είμαι ένας συνηθισμένος άνθρωπος που απλά έχει βρει το στυλ του.

    Μου αρέσει να φοράω σακάκια και γραβάτες. Έχω αυτό το στυλ από τότε που ξεκίνησα στην πρώτη μου δουλειά ως IT. Πράγμα περίεργο στον χώρο μας, γιατί κανονικά το dress code μας είναι ημί-επαγγελματικό. Βλέπω, για παράδειγμα, τον CEO μας όποτε δεν έχει επαγγελματική συνάντηση να έρχεται στο γραφείο με τζιν και φούτερ. Νομίζω από τα 400-500 άτομα που δουλεύουμε στην εταιρία, μόνο εγώ ντύνομαι τόσο καλά.

    Πολλοί μου λένε ότι τους αρέσει η προσπάθεια που κάνω για να έχω αυτό το στυλ, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν προσπαθώ ιδιαίτερα. Είναι διασκέδαση για μένα, καθώς πάντα που άρεσε να δίνω προσοχή στις μικρές λεπτομέρειες.

    Το στυλ μου έχει ιταλική έμπνευση, όπως από τον style blogger Fabio Attanasio και τον Ναπολιτάνο ράφτη Luca Rubinacci. Βέβαια αυτή την περίοδο το look μου φέρνει περισσότερο στη δεκαετία του 1920».

    Αγαπημένες διευθύνσεις: «Κοστούμια αγοράζω από το Suitsupply, σακάκια και πουκάμισα από το J Lisbon στην Πορτογαλία, γραβάτες από τα Viola Milano και Cordone 1956, ενώ παπούτσια από το Scarosso».

     

    Στην επόμενη σελίδα: Olof Nithenius, «”μέντορας” για μένα είναι ο συγγραφέας και ειδικός στο στυλ του ’50, ο G Bruce Boyer».

    1 2 3 4 5

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Τα έχουμε φορέσει πολλάκις. Μας ξυπνούν μνήμες από το παρελθόν. Αν ψάχνουμε ένα άρωμα με υπογραφή, δεν έχουμε παρά να επιστρέψουμε στα κλασικά. Διότι το να κυνηγάς τυφλά το κάθε νέο trendy παρφουμάρισμα, δεν είναι και πολύ στυλάτο.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Παράδοξο, εκκεντρικό και με πρωταγωνιστές άλογα. Ο Γιώργος Λάνθιμος σκηνοθέτησε το διαφημιστικό του οίκου Gucci για τη συλλογή του Ανοιξη-Καλοκαίρι 2020 και το αποτέλεσμα είναι vintage και άκρως πρωτότυπο. Τα γυρίσματα έγιναν στο Λος Άντζελες και αποδεικνύουν πως ο έλληνας σκηνοθέτης ξέρει να φτιάχνει και ιδιαίτερα διαφημιστικά. Από τη διαφήμιση ξεκίνησε άλλωστε. 

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Το αρχιτεκτονικό γραφείο Α31 σχεδίασε δύο κατοικίες στο νησί των Κυκλάδων με καθαρές σχεδιαστικές γραμμές και την ανάγκη για πλήρη ένταξη στον περιβάλλοντα χώρο. Το απλό είναι πάντα πιο δύσκολο, αλλά και πιο κοντά στην αυθεντική ελληνική ωραιότητα.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Το πράσινο των φύλλων, του κηνυγιού, το ραλίστικο πράσινο των βρετανών, το μιλιτέρ χακί. Το πράσινο που ταιριάζει με όλα τα λουράκια τα παπούτσια και τις ζώνες επίσης μην ξεχνάμε, είτε μιλάμε για μαύρο, καφέ ή μπορντό.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close