Τα boxers της Intimissimi Uomo στο εργαστήριο.

Τι θα συνέβαινε αν μπαίνατε σε ένα κατάστημα να αγοράσετε boxers και βρίσκατε μπροστά σας την σέξι Diletta Leotta να περιμένει να σας εξυπηρετήσει; Αυτό που συνέβη στον πρωταγωνιστή της νέας καμπάνιας της Intimissimi Uomo ήταν μια περιπέτεια άνευ προηγουμένου. Με αρκετή δόση χιούμορ υποβλήθηκε σε μια σειρά από τεστ αντοχής (του ιδίου, αλλά και του boxer που φορούσε) για να αποδειχθεί πως αμφότερα άντεξαν σε όλες τις συνθήκες.

Μπαίνεις σε κατάστημα για αγοράσεις εσώρουχο και βλέπεις μπροστά σου την Diletta Leotta.

Στην καμπάνια παρουσιάζεται το boxer της Intimisimmi Uomo με τα βασικά του χαρακτηριστικά: άνεση, διαπνοή και ανθεκτικότητα. Δείτε μόνο τι «υφίσταται» ο πρωταγωνιστής-πελάτης όταν εισέρχεται στο κατάστημα της Intimissimi Uomo και ξαφνικά κάνει βουτιά σ’ ένα μυστικό εργαστήριο. Δοκιμάζει τα προϊόντα με τη βοήθεια μιας εξαιρετικής…  επιστήμονος, της brand ambassador Diletta Leotta.

Tο 94% των προϊόντων στα καταστήματα Intimissimi Uomo παράγονται στα ιδιόκτητα εργοστάσια του brand, στην Ιταλία και στο εξωτερικό.

Η επιστήμη και η μόδα συνδυάζονται όμορφα καθώς η Intimissimi Uomo αποκαλύπτει την αληθινή επιστήμη των boxers με έναν χιουμοριστικό και έξυπνο τρόπο. Τα boxer που πρωταγωνιστούν είναι ιδανικά για να φορεθούν αλλά και να προσφερθούν ως δώρο σε κάποιον άνδρα αυτή την εποχή.

Να σημειωθεί ακόμα πως η Intimissimi Uomo είναι ένα brand συνώνυμο με την ποιότητα, αλλά και τη διαφάνεια. Και τούτο διότι γίνονται έλεγχοι κατά τη διάρκεια της αλυσίδας παραγωγής: το 94% των προϊόντων στα καταστήματα Intimissimi Uomo παράγονται στα εργοστάσια του brand, στην Ιταλία και στο εξωτερικό. Αυτό το μοντέλο παραγωγής επιτρέπει στο brand να εξασφαλίσει υψηλή ποιότητα σε προσιτή τιμή.

Η Diletta Leotta εγκρίνει.

Η προσέγγιση της διαφάνειας είναι ακόμα πιο εμφανής στο intimissimi.com online shop, χάρη στο κομμάτι «ιχνηλασιμότητα» στη σελίδα του προϊόντος κάθε ρούχου, που περιλαμβάνει πληροφορίες για τις εγκαταστάσεις που παράγονται τα ρούχα.

Η Intimisissi Uomo έχει μακρά ιστορία στο χώρο των boxers. Για την εταιρία είναι ένα premium προϊόν που τώρα έρχεται σ΄εμάς στη μοναδική τιμή των €9.90. Αν μπορούσαν να μας δώσουν τα boxers μας μαζί με την Diletta Leotta θα ήταν το ιδανικό.

 

//Κεντρική διάθεση: Calin Group.

 

Διαβάστε ακόμα: H «καλτ» FILA αναβιώνει σε συνεργασία με την Ιntimissimi Uomo.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top