Μέσα σε όλα, άνοιξε και μπουτίκ KITON στο Nammos!

    Υψηλή ραπτική για gentlemen στη Μύκονο: Ένα προσωπικό στοίχημα του δημιουργού του Mah Jong Ηλία Βλαχάκη στο νέο «χωριό» που έχει στηθεί γύρω από το Nammos -που αλλού;- στη Μύκονο. Και ναι, θα μπορείς να βγαίνεις από τη θάλασσα με το μαγιό και να σου παίρνουν τα μέτρα για ένα κασμιρένιο κοστούμι.

     

    Από τις 6 έως τις 12 Ιουλίου το προσωπικό της boutique Mah Jong, αλλά και το «βαρύ πυροβολικό» της KITON θα δώσουν το παρών στο κατάστημα στη Μύκονο για να πάρουν μέτρα σε επιλεγμένους πελάτες από όλο τον κόσμο.

    Δεν είναι απλά μια ακόμα φίρμα υψηλής ραπτικής. Είναι ο «τελευταίος αυτοκράτορας» του Ιταλιάνικου στυλ. Ο ναπολιτάνικος οίκος KITON μπορεί να υπερηφανευτεί τις τελευταίες δεκαετίες ντύνει τους ισχυρούς του πλανήτη. Και πλέον θα τους βρίσκει ακόμα και στην παραλία.

    Πηγαίνοντας κόντρα στο τσουνάμι του αμερικάνικου «ready to wear», που έπληξε την Ιταλία τη δεκαετία του ’70, ο ιδρυτής της ΚΙΤΟΝ Ciro Paone έμεινε πιστός στο όραμά του και ακολούθησε ένα όνειρο που έμοιαζε τρελό: Να μαζέψει κοντά του δεκάδες, εκατοντάδες τεχνίτες για να προσφέρει υψηλή ραπτική για κυρίους σε μεγάλη κλίμακα. Χειροποίητα ρούχα που θα μπορείς να βρεις από τη Νέα Υόρκη ώς το Παρίσι, από το Λονδίνο ως τη Μόσχα και τώρα στo «πριγκηπάτο» του Αιγαίου, στη Μύκονο.

    Με πάνω από 300 μάστορες της ραπτικής στο δυναμικό του, ο ιταλικός οίκος έχει μείνει όλα αυτά τα χρόνια πιστός στην αρχές του.

    Εδώ και περίπου 25 χρόνια, η boutique Mah Jong στο Κολωνάκι φέρνει τις ναπολιτάνικες δημιουργίες της KITON και στην Αθήνα. Σε αυτή την εμπειρία στηρίχθηκε η ΚΙΤΟΝ και εμπιστεύτηκε στον σοφιστικέ επιχειρηματία Ηλία Βλαχάκη, να εγκαινιάσει, πριν λίγες εβδομάδες,  το πρώτο κατάστημα αποκλειστικά KITON στην Ελλάδα, στο νέο εμπορικό κέντρο που δημιουργήθηκε γύρω από το Nammos της Μυκόνου.

    Χειροποίητα ρούχα που μπορείς να βρεις από τη Νέα Υόρκη ώς το Παρίσι, από το Λονδίνο ως τη Μόσχα και τώρα στo «πριγκιπάτο» του Αιγαίου, στη Μύκονο.

    Σε ένα άνετο διώροφο κτίσμα, του οποίου την εσωτερική αρχιτεκτονική επιμελήθηκε το Stage Design Office του Σταύρου Παπαγιάννη, οι ολόλευκοι τοίχοι «πατούν» σε ένα εκτυφλωτικά γενναιόδωρο κόκκινο δάπεδο, ενώ οι μικρές -σε μαύρο χρώμα- λεπτομέρειες του χώρου εκφράζουν την αδρότητα της γραμμής KITON.

    Σε ένα άνετο διώροφο κτίσμα, του οποίου την εσωτερική αρχιτεκτονική επιμελήθηκε το Stage Design Office, του Σταύρου Παπαγιάννη οι ολόλευκοι τοίχοι «πατούν» σε ένα εκτυφλωτικό γενναιόδωρο κόκκινο δάπεδο, αναφορά στην «λακαριστή» κληρονομιά του Mah Jong (το όνομα εμπνέεται από το αρχαίο Κινέζικο παιχνίδι με ντάμες) ενώ μικρές -κατάμαυρες- λεπτομέρειες στο χώρο εκφράζουν την αδρότητα της γραμμής KITON.

    Όμως, οι πρωταγωνιστές είναι πάντα οι δημιουργίες του ναπολιτάνικου οίκου. Δημιουργίες που θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν όσοι βρεθούν στο πρώτο trunk show του Ιουλίου (6-12/7), εκεί όπου το προσωπικό της boutique Mah Jong, αλλά και το «βαρύ πυροβολικό» της KITON θα δώσουν το παρών στη Μύκονο για να πάρουν παραγγελίες.

    Η KITON μπορεί να υπερηφανεύεται ότι είναι το μεγαλύτερο ραφτάδικο της Νάπολης, με καταστήματα σε όλο τον κόσμο.

    Πληροφορίες: Τηλ. +302289022488 | email: [email protected]

    Δείτε ακόμα το νέο μας αποκλειστικό βίντεο: Dress code, «smart casual» – Τί εννοεί ο ποιητής;

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Tα βραβεία συνολικής προσφοράς του Archisearch / Design Ambassador θα απονεμηθούν το βράδυ της 4ης Φεβρουαρίου στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Φέτος θα τιμηθούν τρεις άνδρες - "πυλώνες" της μηχανικής και της αρχιτεκτονικής που έχουν αφήσει έντονο αποτύπωμα στη χώρα μας.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Οι Αριστείδης Μησιάρης και Ήρα Δεσύπρη των Desypri & Misiaris Architecture, στην πρώτη τους συνέντευξη μετά τη βράβευσή τους, εξηγούν στο Andro πώς και γιατί, το project Monolithoi κέρδισε την παγκόσμια αναγνώριση που τους χάρισε διάκριση στα A+Awards του Architizer, έναν διαγωνισμό στον οποίο μεταξύ άλλων έχουν διακριθεί οι Zaha Hadid, Richard Meier κ.ά.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Παράδοξο, εκκεντρικό και με πρωταγωνιστές άλογα. Ο Γιώργος Λάνθιμος σκηνοθέτησε το διαφημιστικό του οίκου Gucci για τη συλλογή του Ανοιξη-Καλοκαίρι 2020 και το αποτέλεσμα είναι vintage και άκρως πρωτότυπο. Τα γυρίσματα έγιναν στο Λος Άντζελες και αποδεικνύουν πως ο έλληνας σκηνοθέτης ξέρει να φτιάχνει και ιδιαίτερα διαφημιστικά. Από τη διαφήμιση ξεκίνησε άλλωστε. 

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Ντύθηκαν κομψά, όπως αρμόζει στην περίσταση και φωτογραφήθηκαν με γιορτινή διάθεση αποκλειστικά για το Andro. Εν μέσω ποτών και ευχών, έκαναν τον απολογισμό της χρονιάς που φεύγει και μας έδωσαν τις δικές τους ευχές για το ολοκαίνουργιο 2020.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close