Σύμφωνα με την εταιρεία, η διαφημιστική καμπάνια θα επιτρέπει στους καταναλωτές να εμπλέκονται νοερά και ενεργά στο «The Life RX» μέσω «διαδραστικής βιντεογραφίας και θεάτρου».
Μιλώντας στο μεταξύ για τη διαφήμιση, η οποία προβάλλεται από τις 16 Δεκεμβρίου σε όλη την Ευρώπη, ο Jude Law λέει: «Μου αρέσει η οδήγηση και η αίσθηση απόδρασης που τη συνοδεύει, ενώ είναι αλήθεια ότι το σωστό αυτοκίνητο μπορεί να αποδειχθεί το μυστικό για μια συναρπαστική εμπειρία. Η ομάδα της Lexus οραματίστηκε για να δημιουργήσει κάτι το γοητευτικό και αυτό ήταν κάτι που με ενδιέφερε να εξερευνήσω».
Εξάλλου, ο Alain Uyttenhoven, επικεφαλής της Lexus Europe, δηλώνει: «Είμαστε κατενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε μ’ έναν φανταστικό ηθοποιό και αληθινό κύριο. Το «The Life RX» αποκαλύπτει ότι το Lexus RX προσφέρει διαφορετική και απολαυστική εμπειρία βασισμένη σε τολμηρή σχεδίαση, καινοτόμες τεχνολογίες και, πάνω απ’ όλα, premium αίσθηση πολυτέλειας. Στη Lexus, η δημιουργία μιας απαράμιλλης εμπειρίας πολυτέλειας βρίσκεται στη καρδιά του DNA της μάρκας».
Η τέταρτη γενιά Lexus RX έκανε το ευρωπαϊκό της ντεμπούτο στη φετινή Έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο, ενώ έχουν ήδη ξεκινήσει οι πωλήσεις.
Δείτε τη διαφήμιση εδώ
Behind the Scenes
Διαβάστε ακόμα: Η Lexus και η Λογιστική.