Ο Mario Testino με την Irina Shayk για τη νέα καμπάνια της Intimissimi #insideandout. (Φωτογραφία: irinashaykphotos.com)

«Οι εικόνες είναι τα μάτια μου. Φωτογραφίζω αυτά που βλέπω – και αυτά που θέλω να δω». Αυτό είχε δηλώσει πριν από μερικά χρόνια ο Mario Testino και η αλήθεια είναι ότι τα μάτια του -και ο φακός του- έχουν δει πάρα πολλά. Ίσως περισσότερα από όσα περίμενε να δει και ο ίδιος, όταν το 1974 άφηνε τη Λίμα για την Καλιφόρνια και δύο χρόνια αργότερα μετακόμιζε στο Λονδίνο για να σπουδάσει φωτογραφία.

Αφού θα εργαστεί ως μαθητευόμενος σε διάφορα στούντιο, αλλά και ως σερβιτόρος για να βγάζει τα προς το ζην, στις αρχές της δεκαετίας του ’80 οι προσπάθειές του θα δικαιωθούν, καθώς θα δει τη δουλειά του να δημοσιεύεται στη Vogue. Από τότε ξεκίνησε μια καριέρα που είχε μόνο επιτυχίες, λάμψη και ερωτισμό.

«Μου άρεσε η πρόκληση να επικοινωνήσεις μία underwear campaign μέσα από γυναίκες που είναι εντελώς ντυμένες» δήλωσε ο Mario Testino.

Ο Testino σε όλα αυτά τα χρόνια έχει εργαστεί για τα μεγαλύτερα περιοδικά του κόσμου (όπως τα Vogue, V Magazine, Vanity Fair, GQ, LOVE, Allure, VMan), έχει αναλάβει καμπάνιες για τους μεγαλύτερους οίκους (ανάμεσά τους οι Gucci, Burberry, Versace, Chanel, Stuart Weitzman, Carolina Herrera, Estée Lauder), φωτογραφήσει την A-list του modeling, έχει κάνει 18 εκθέσεις, έχει κυκλοφορήσει 16 βιβλία, ενώ από τον φακό του έχουν περάσει μερικά είδωλα του 20ου αιώνα – ποιος ξεχνάει τη φωτογραφική σειρά με την Πριγκίπισσα Νταϊάνα το 1997.

Και τώρα έρχεται να σταθεί για μια ακόμα φορά πίσω από την κάμερα με στόχο να αναδείξει τη γυναικεία δύναμη, μέσ από τη νέα καμπάνια της Intimissimi #insideandout. Έχοντας για μούσες του 4 επιτυχημένες γυναίκες, τις Irina Shayk, Dakota Johnson, Ana Ivanovic και Ella Mills αλλά και ισάριθμα Perfect Bra, τα Εleonora, Elena, Sofia, Irina, ο Testino καταγράφει την ομορφιά και την αυτοπεποίθηση που εκπέμπουν οι γυναίκες μέσα-έξω.

H Ιrina Shayk με το Eleonora Bra της Intimissimi.

«To casting είναι υπέροχο αλλά μου άρεσε εξίσου η πρόκληση να επικοινωνήσεις μία underwear campaign μέσα από γυναίκες που είναι εντελώς ντυμένες. Ήθελα να συλλάβω το πώς δείχνουν αλλά και νιώθουν αυτές οι γυναίκες για τα εσώρουχα που φοράνε κάτω από τα ρούχα τους. Είναι ένας πολύ τολμηρός τρόπος για την Intimissimi να πουλάει εσώρουχα» δήλωσε ο Testino για αυτή τη νέα πρόκληση της καριέρας του.

Από την πλευρά της η Intimissimi, με τη νέα συλλογή σουτιέν της, γιορτάζει τη θηλυκότητα μέσα από διαφορετικά σχήματα και μεγέθη μαζί με το μήνυμα του brand, ότι με το σωστό σουτιέν κάθε γυναίκα μπορεί να νιώθει σίγουρη για τον εαυτό της.

Η ηθοποιός Dakota Johnson με το Elena Bra της Intimissimi.

H Irina Shayk δήλωσε για τη νέα καμπάνια: «Το σουτιέν Eleonora από τη συλλογή Basic είναι το αγαπημένο μου. Προσφέρει απίστευτα άνετη αίσθηση και μπορώ να το φοράω κυριολεκτικά 24 ώρες το 24ωρο: στα ταξίδια, στις εξόδους, στο red carpet. Έχει την τέλεια εφαρμογή».

Ενώ η πρωταγωνίστρια του Fifty Shades of Grey Dakota Johnson, είπε: «Αν ήταν να επιλέξω ένα σουτιέν, αυτό θα ήταν το Elena Bra. Ένα από τα αγαπημένα μου Intimissimi κομμάτια, ένα κομψό, μαλακό bralette από δαντέλα, που χαρίζει στο σώμα πολύ καλύτερη δομή».

 

Διαβάστε ακόμα: Πώς να ταιριάξετε τα χρώματα στα ρούχα σας

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top