Το νέο MG 3 είναι το πρώτο μοντέλο της MG στο οποίο τοποθετείται η τεχνολογία Hybrid+ που αποτελείται από ένα μη plug-in υβριδικό σύστημα.

Υβριδικό ή υπερ-υβριδικό; Ένα ακόμη αυτοκίνητο στην αγορά ή το καλύτερο για το 2025 σύμφωνα με την άποψη των ειδικών; Σε κάθε δίλημμα υπάρχει και μια απάντηση και εν προκειμένω η ΜG Motor την έχει έτοιμη. Πρόκειται για το MG3 Hybrid+, ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο προηγμένης τεχνολογίας Hybrid+. Στην ουσία πρόκειται για την είσοδο της εταιρείας στην αγορά χάτσμπακ του B Segment, καθώς φέρνει υβριδική τεχνολογία αιχμής, χάρη στην οποία. Το ολοκαίνουργιο MG 3 είναι ένα υβριδικό χάτσμπακ με τεχνολογία αιχμής στο B Segment.

Κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης του MG3 Hybrid+ στην Αθήνα, δημοσιογράφοι από την περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν το αυτοκίνητο για πρώτη φορά. Το ολοκαίνουργιο MG 3 είναι ένα υβριδικό χάτσμπακ με τεχνολογία αιχμής στο B Segment. Σχεδιασμένη για μέγιστη αποδοτικότητα, αυτή η τεχνολογία εξασφαλίζει επίσης εξαιρετικές επιδόσεις. Επιπλέον, το νέο MG 3 διακρίνεται και στον τομέα της επιτάχυνσης, καθώς καθίσταται το ταχύτερο υβριδικό του B Segment, στοιχείο που συντελεί και αυτό στη διαμόρφωση μιας εξαιρετικής οδηγικής εμπειρία.

Στον πυρήνα του ολοκαίνουργιου συστήματος Hybrid+ υπάρχουν πέντε βασικά στοιχεία– κινητήρας, κιβώτιο ταχυτήτων, μπαταρία, ηλεκτροκινητήρας και γεννήτρια.

Το νέο MG 3 είναι το πρώτο μοντέλο της MG στο οποίο τοποθετείται η τεχνολογία Hybrid+ που αποτελείται από ένα μη plug-in υβριδικό σύστημα. Στον πυρήνα του ολοκαίνουργιου συστήματος Hybrid+ υπάρχουν πέντε βασικά στοιχεία– κινητήρας, κιβώτιο ταχυτήτων, μπαταρία, ηλεκτροκινητήρας και γεννήτρια. Παρά την εστίαση στην απόδοση, η εξηλεκτρισμένη τεχνολογία προσφέρει φυσικά εξαιρετικά οφέλη απόδοσης. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης Hybrid+ της MG καθιστά το νέο MG 3 το ταχύτερο σε επιτάχυνση υβριδικό μοντέλο του B Segment, με χρόνο για το 0-100 km/h, μόνο 8,0 δευτερόλεπτα. Η επιτάχυνση σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμων – από 80-120 km/h – ολοκληρώνεται μόλις σε 5,0 δευτερόλεπτα.

Παράγοντας συνδυαστικά ισχύ 195 ίππων (143 kW), το MG 3 Hybrid+ απαιτεί μόλις 4,4 l/100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 100 g/km. Αυτό ενισχύεται από μια μπαταρία 1,83 kWh, που επιτρέπει μια εκτεταμένη αυτονομία οδήγησης μόνο με ηλεκτρική ενέργεια – αυξάνοντας σημαντικά την αποδοτικότητα.

Διαθέτει βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων απόδοσης 102 ίππων (75 kW) και ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων (100 kW).

Διαθέτει βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων απόδοσης 102 ίππων (75 kW) και ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων (100 kW), καθώς και ξεχωριστό μοτέρ γεννήτριας που επιτρέπει μια μεγάλη ποικιλία τρόπων λειτουργίας του συστήματος μετάδοσης κίνησης. Αυτό όχι μόνο παρέχει κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία αλλά παρέχει επίσης την ευελιξία λειτουργίας σε διάφορα περιβάλλοντα οδήγησης.

Αυτά ως πρελούδιο εξηγούν γιατί οι ειδικοί το ψήφισαν ως το καλύτερο αυτοκίνητο στην Ελλάδα για το τρέχον έτος. Συγκεκριμένα, το MG3 Hybrid+ κατέκτησε τη σημαντικότερη διάκριση για την Ελλάδα, καθώς ανακηρύχθηκε “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025 για την Ελλάδα”!

Το MG3 Hybrid+ συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία από τους 26 εκλέκτορες του Θεσμού “Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα”, ξεχωρίζοντας ανάμεσα σε σκληρό ανταγωνιστικό πλαίσιο.

Οι έμπειροι δημοσιογράφοι που συμμετέχουν στο Θεσμό του “Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την Ελλάδα”, αναγνώρισαν και έχρισαν ως “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025 για την Ελλάδα”, το  full υβριδικό μοντέλο της ελληνικής αγοράς. Το MG3 Hybrid+ συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία από τους 26 εκλέκτορες του Θεσμού “Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα”, ξεχωρίζοντας ανάμεσα σε σκληρό ανταγωνιστικό πλαίσιο.

Το νέο MG 3 έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί με διάφορους τρόπους. Πρώτον: Μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για όσο διάστημα το επιτρέπει η φόρτιση. Δεύτερον: Ο κινητήρας λειτουργεί για την παραγωγή ενέργειας, η οποία τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για κίνηση. Τρίτον: Ο κινητήρας τροφοδοτεί με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ ταυτόχρονα φορτίζει και τη μπαταρία όταν έχει χαμηλή στάθμη ενέργειας.  Τέταρτον: Η ισχύς του κινητήρα καταλήγει στους τροχούς, ενώ ταυτόχρονα φορτίζεται και η μπαταρία μέσω της γεννήτριας. Πέμπτον: Τόσο ο κινητήρας όσο και ο ηλεκτροκινητήρας κινούν τους τροχούς.

Ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων κύκλου Atkinson αποδίδει 102 ίππους (75 kW), προσφέροντας εξαιρετικά υψηλή θερμική απόδοση στο 41%. Σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων (100 kW), το σύστημα Hybrid+ παρέχει ένα ευρύ φάσμα ισχύος σε όλο το εύρος στροφών.

Η MG εφοδιάζει το νέο MG 3 με αυτόματο κλιματισμό, ηχοσύστημα με τέσσερα ηχεία με συνδεσιμότητα Bluetooth και τέσσερις θύρες USB.

Με έναν πιο ισχυρό κινητήρα εγκατεστημένο, μεγάλο μέρος της οδήγησης με υψηλό φορτίο – για παράδειγμα κατά την επιτάχυνση– μπορεί να πραγματοποιηθεί με ηλεκτρική ενέργεια, με τον βενζινοκινητήρα να υποστηρίζει ή να αναλαμβάνει απρόσκοπτα σε υψηλότερες ταχύτητες. Ο κινητήρας βενζίνης συνδέεται με ένα αυτόματο κιβώτιο τριών ταχυτήτων, το οποίο επιτρέπει τόσο αποτελεσματική, όσο και απολαυστική οδηγική εμπειρία. Το σημαντικότερο είναι ότι το MG 3 προσφέρει επιτάχυνση με άμεση απόκριση, ενώ παρέχει επίσης ομαλή και ιδιαίτερα ραφιναρισμένη αλλαγή ταχυτήτων.

Οι οδηγοί μπορούν να προσαρμόσουν την απόκριση του MG 3 με την επιλογή ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης – Eco, Standard και Sport.

Οι οδηγοί μπορούν να προσαρμόσουν την απόκριση του MG 3 με την επιλογή ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης – Eco, Standard και Sport. Η λειτουργία Eco είναι βαθμονομημένη για βέλτιστη οικονομία καυσίμου και παρέχει ήπια απόκριση γκαζιού, ενώ η Standard παρέχει ένα συνδυασμό οικονομίας και απόδοσης και λειτουργεί καλά για τους περισσότερους τύπους διαδρομών. Στη Sport λειτουργία η ρύθμιση είναι τέτοια ώστε να υπάρχει η καλύτερη και αμεσότερη απόκριση, αξιοποιώντας στο έπακρο τη συνδυαστική ισχύ του υβριδικού συνόλου, προσφέροντας τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία των υβριδικών supermini.

Το νέο MG 3 είναι σχεδιασμένο στο Ηνωμένο Βασίλειο. Με αυξημένες διαστάσεις, προσφέρει σημαντικά περισσότερους εσωτερικούς χώρους για τους επιβάτες, προσφέροντας περισσότερα Διαθέτοντας ένα ευρύχωρο πορτμπαγκάζ 293 λίτρων, τοποθετείται στην πρώτη θέση μεταξύ των ανταγωνιστικών μοντέλων του Segment B σε ότι έχει να κάνει με τη συγκεκριμένη χωρητικότητα.

Το νέο MG 3 είναι σχεδιασμένο στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Το MG 3 διαθέτει μια σειρά από στιλιστικά χαρακτηριστικά από τα οποία μπορούν να επιλέξουν οι πελάτες, όπως ζάντες αλουμινίου, προβολείς LED και μια νέα χρωματική παλέτα. Ένα από τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του είναι το ενσωματωμένο cockpit με διπλή οθόνη. Πίσω από το τιμόνι, μια ψηφιακή οθόνη 7 ιντσών καλύπτει όλες τις ανάγκες πληροφόρησης του οδηγού, ενώ στο κέντρο του ταμπλό, υπάρχει η οθόνη αφής των 10,25 ιντσών του συστήματος infotainment. Τα βασικά στοιχεία εξοπλισμού περιλαμβάνουν δορυφορική πλοήγηση, δυνατότητα σύνδεσης smartphone μέσω Apple CarPlay/Android Auto και μια ενσωματωμένη εφαρμογή που προσφέρει συνδεσιμότητα που συνήθως εμφανίζεται σε μοντέλα ανώτερης κατηγορίας.

Η MG εφοδιάζει το νέο MG 3 με αυτόματο κλιματισμό, ηχοσύστημα με τέσσερα ηχεία με συνδεσιμότητα Bluetooth, τέσσερις θύρες USB, καθώς επίσης και με πίσω αισθητήρες στάθμευσης αλλά και κάμερα οπισθοπορείας. Στις ανώτερες εκδόσεις εξοπλισμού, βρίσκουμε επενδύσεις με συνθετικό δέρμα, πρόσβαση χωρίς κλειδί, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα και τιμόνι, καθώς και κάμερα 360 μοιρών.

Όσο για το θέμα της ασφάλειας, είναι εξοπλισμένο με τα πιο σύγχρονα και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS) και την τεχνολογία MG Pilot. Αυτό περιλαμβάνει αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και έξυπνο έλεγχο μεγάλης σκάλας φώτων. Όλα τα μοντέλα MG που διατίθενται στη χώρα μας καλύπτονται από την τριπλή φροντίδα “Triple 7”.

 

Διαβάστε ακόμα: Οδηγήσαμε το Nissan Qashqai. Αξίζει το «λίφτινγκ»;

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top