Η φωτογράφηση του Νικόλα Πολίτη έγινε από τον Πάνο Δάβιο έξω από το Bespoke Athens.

ΠΟΙΟΣ: Το μέλος της ομάδας του Bespoke Athens, Νικόλας Πολίτης.
ΤΙ:  Το «κλασσικό» σε συνδυασμό με μοντέρνες και ταυτόχρονα σοφιστικέ λεπτομέρειες. Έτσι το έχει προσδιορίσει ο ίδιος το στυλ του κι έτσι ακριβώς είναι.
ΠΟΥ: Στην οδό Αναγνωστοπούλου, στο Κολωνάκι.
ΓΙΑΤΙ: Μιλώντας πρόσφατα στο Andro, ο Νικόλας Πολίτης είχε πει για το στυλ: «Είναι κάτι που δύσκολα προσδιορίζεται. Ας μου επιτραπεί να εκφραστώ μέσα από την τέχνη της ραπτικής την οποία αγαπώ: όπως μια βελονιά μπορεί να δώσει φινέτσα σε ένα ρούχο, έτσι και το στυλ μπορεί να φωτίσει μια παρουσία». Οι τονισμοί της δεκαετίας του ’20 και του ’30 είναι έντονοι στο ντύσιμό του. Ένα κοσμοπολίτικο look που δεν φωνάζει, αλλά θυμίζει κάτι από προπολεμικό gentleman.

 

Φωτογραφία: Από το προφίλ του Ευάγγελου Μπούση στο Instagram.

ΠΟΙΟΣ: Ο Image Director και Co-Founder της D U N D A S, Ευάγγελος Μπούσης.
ΤΙ: Country style στα καλύτερά του. Καπέλο, δερμάτινο, γυαλιά, φουλάρι, στενό παντελόνι και μπότες. Ολα τα επιμέρους στοιχεία παραπέμπουν σε cowboy του Φαρ Ουέστ.
ΠΟΥ: Σε γουέστερν ράντσο.
ΓΙΑΤΙ: Μα, θέλει κι ερώτημα; Το αμερικάνικο στιλ, η τόσο μακρινή αλλά και τόσο δική μας Αμερική, είναι ταυτισμένη με το στιλ του cowboy. Στυλ τραχύ, αρρενωπό, περιπετειώδες. Εύκολα γίνεται γραφικό αν δεν μπορείς να το «κουβαλήσεις». Ο Ευάγγελος Μπούσης δεν έχει τέτοιο πρόβλημα.

 

Φωτογραφία: Από το προφίλ του Αλέξανδρου Γκικόπουλου στο Instagram.

ΠΟΙΟΣ: Ο mixologist Αλέξανδρος Γκικόπουλος.
ΤΙ: Ο συνδυασμός μαλλί – σκουλαρίκι στη μύτη – πουκάμισο εφαρμοστό με μεθυστικά κυκλικά μοτίβα.
ΠΟΥ: Στο κέντρο της Αθήνας.
ΓΙΑΤΙ: Διότι πολλές φορές το ντύσιμο στον άντρα είναι κι ένα ταξίδι στην παιδικότητα, την πρώτη αθωότητά του. Πέρα από τις συμβατικότητες, τις φόρμες και τις αναγκαστικές ενδυματολογικές υποχωρήσεις, υπάρχει και η ανάγκη να επιστρέφεις σε αρχετυπικές εκδοχές. Σαν παιδί, αλλά με την έγνοια του ενήλικα. Ο Αλέξανδρος Γκικόπουλος δεν θέλει να χάσει την παιδικότητά του. Αυτό είναι φανερό.

 

 

Φωτογραφία: Από το προφίλ του Νέγρου του Μοριά στο Instagram.

ΠΟΙΟΣ: Ο μουσικός Νέγρος του Μοριά.
ΤΙ: Tribal πουκαμίσα, κίτρινο παντελόνι/φόρμα, άσπρες αθλητικές κάλτσες και φυσικά, πάντα, τα αυθεντικά σταράκια.
ΠΟΥ: Στα Αναφιώτικα.
ΓΙΑΤΙ: Μιλώντας στο Andro, είχε πει πως το βασικό γνώριμα στο στυλ του είναι: «Η τσατσάρα μου, το πολύχρωμο μου ντύσιμο, το ότι μπορεί νά ’μαι ασορτί με ένα χρώμα από την κορυφή ως το νύχι, επίσης κάνω συχνά και «γαλλικές» πλεξούδες, παίζω με το μαλλί κυρίως και το συνδυασμό των ρούχων με χρώματα και αξεσουάρ (τσατσάρα, κομπολόι)». Πέραν αυτής, όμως, το όλο στυλ του αποπνέει αυθεντικότητα. Μια gangsta -λέγε με οπλαρχηγό- περσόνα στο κέντρο της Αθήνας.

 

Φωτογραφία: Από το προφίλ του islandshangrila στο Instagram.

ΠΟΙΟΣ: Ο bartender/mixologist Νίκος Ταχματζής.
ΤΙ: Η καθαρότητα του λευκού. Η σχεδόν “ιατρική” εκδοχή του νυχτερινού ντυσίματος.
ΠΟΥ: Στο Bar Termini στο Σόχο του Λονδίνου.
ΓΙΑΤΙ: Πιστεύουμε πως ο μέσος μπάρμαν είναι ένας τύπος ευειδής, με μπράτσα, με λάγνο βλέμμα και ντύσιμο που δεν μπορεί να μην ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας. Δεν ισχύει για όλους. Υπάρχουν και οι “επιστήμονες” του είδους. Ο Nico είναι η περίπτωση του… ιατρού της μπάρας. Λευκό σακάκι, λευκό πουκάμισο και η μόνη νότα χρώματος (και πάλι μετρημένης ισχύος) έρχεται από τη γραβάτα του. Όλα αυτά δημιουργούν, εν τοις πράγμασι, έναν αυθέντη του στυλ. Ολότελα δικό του.

 

 

Φωτογραφία: Από το προφίλ του Θάνου Δημάδη στο Instagram.

ΠΟΙΟΣ: Ο δημοσιογράφος/ανταποκριτής στη Ν. Υόρκη Θάνος Δημάδης.
ΤΙ: Black tie στο «Μεγάλο Μήλο».
ΠΟΥ: Στο Μανχάταν.
ΓΙΑΤΙ: Οι παλιοί δημοσιογράφοι έλεγαν πως αν δεν τρίψεις τα γόνατά του καλό ρεπορτάζ δεν βγαίνει. Ε, οι εποχές έχουν αλλάξει. Ένα σμόκιν μπορεί να κάνει άνετα την ίδια δουλειά. Ειδικά αν συνδυάζεται με μαλλί που παραπέμπει στη δεκαετία του ’50. Αυτή η φτάντζα- σύμβολο του Θάνου Δημάδη έχει τη δική της σημασιολογική αξία. Και ναι, μας αρέσει που συνοδεύει τη μαμά του.

 

 

 

 

Φωτογραφία: Από το προφίλ του Δημήτρη Αργυρόπουλου στο Instagram.

ΠΟΙΟΣ: Ο εκδότης του περιοδικού ΓΥΝΑΙΚΑ,του περιοδικού Love Yourself και CEO της εκδοτικής εταιρίας Unique Media, Δημήτρης Αργυρόπουλος.
ΤΙ: Το it’s man’s world ντύσιμό του.
ΠΟΥ: Σε φωτογράφηση για το περιοδικό People Greece.
ΓΙΑΤΙ: Ο Δημήτρης Αργυρόπουλος είναι άνθρωπος που έχει κινηθεί μέσα στη μόδα από διαφορετικές σκοπιές. Το στυλ είναι part of the job γι’ αυτόν. Έχει πει πως ««Το στιλ είναι πολλά πράγματα. Αυτό που κατανοώ για στιλ είναι ότι στην πορεία που κάνεις στη ζωή σου, βλέπεις πράγματα γύρω σου, αντιγράφεις, μιμείσαι, κλέβεις και δημιουργείς ένα δικό σου προσωπικό στιλ για να πεις αυτό που δεν μπορείς με λόγια. Να πεις κάτι περπατώντας». Εν προκειμένω μας αρέσει η αυτοπεποίθηση με την οποία φορά το λευκό τζην -δύσκολο αν δεν είσαι πιτσιρικάς- το κλασικό γκρι πουλοβεράκι με τισερτ (ωραία “αμερικανιά” α λα Τζέημς Ντιν) και το γκρι παλτό παντός καιρού που θα τσακώνονται μια μέρα οι γιοι του για το ποιος θα το κληρονομήσει.

 

 

Φωτογράφηση για το Andro.gr.

ΠΟΙΟΣ: Ο Έλληνας solicitor Γιάννης Λυμπερόπουλος.
ΤΙ: Το ξεβαμμένο τζιν παντελόνι, ένα τόσο δεδομένο και καθημερινό ρούχο, αν συνδυαστεί με ένα σακάκι, τη λεπτομέρεια του μαντιλιού και ένα κλασικό λευκό πουκάμισο, δημιουργεί αίφνης την εντύπωση της απλότητας συνδυασμένη με νηφάλια κλασική γραμμή.
ΠΟΥ: Στη Βουκουρεστίου.
ΓΙΑΤΙ: Μιλώντας στο Andro, ο Γιάννης Λυμπερόπουλος είχε πει: «Αυτός που έχει στυλ είναι σαν τον καλό μάγειρα. Φτιάχνει κάτι νόστιμο συνδυάζοντας ό,τι βρει στο ψυγείο του ή αντίστοιχα στην γκαρνταρόμπα του». Αυτό ακριβώς πράττει κι ο ίδιος. «Ματσάρει» στοιχεία της γκαρνταρόμπας του σε συνδυασμούς που διαμορφώνουν μια «ενδιάμεση» κατάσταση.

 

 

 

Φωτογραφία: Από το προφίλ του Bάνια Παυλίδη στο Instagram.

ΠΟΙΟΣ: Ο επιχειρηματίας Βάνιας Παυλίδης.
ΤΙ: Μπέρμιγχαμ, Μ. Βρετανία, Στα χρόνια του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου. Η σειρά Peaky Blinders. Τραγιάσκες, αξεσουάρ, παιχνίδι στα χρώματα.
ΠΟΥ: Στο Goodwood του West Sussex.
ΓΙΑΤΙ: Μπορεί η χρωματική παλέτα του Peaky Blinders να είναι ως επί το πλείστον μουντή και σκοτεινή -σκούρα πράσινα, γκρι, μαύρα, μπλε και καφέ- ωστόσο, η σειρά αποτελεί μια καλή υπενθύμιση του πώς να κάνεις το mix and match στα ντύσιμο σου με τον πλέον φινετσάτο τρόπο, επιλέγοντας διαχρονικά μοτίβα, όπως το καρό και οι ρίγες και πιο μοντέρνα όπως τα λαχούρια σε μαντήλια, γραβάτες και ποσέτ. Εδώ ο Παυλίδης φορά ένα εξαιρετικό ζευγάρι μποτάκια, αψόγως στενό σακάκι και παντελόνι στο σωστό μήκος, και κρατά μια αληθινά κομψή weekender τσάντα -κάτι που σπανίως βλέπουμε σε άνδρες.

 

 

 

Φωτογραφία: Από το προφίλ του brand Γιώργος Ελευθεριάδης στο Instagram.

ΠΟΙΟΣ: Ο μουσικός Leon of Athens.
ΤΙ: Ένας θαυμάσιος συνδυασμός σορτς με σακάκι από τον αξιόλογο σχεδιαστή Γιώργο Ελευθεριάδη.
ΠΟΥ: Κατά την διάρκεια της συναυλίας του στην Πειραιώς 260, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών 2018.
ΓΙΑΤΙ: Ο Leon of Athens είχε στυλ από το ξεκίνημα του – ένα στυλ χωρίς υπερβολές και «κραυγές». Απλό, κομψό, που θύμιζε μερικές φορές κάτι από παλιότερες δεκαετίες. Ωστόσο πριν από λίγες ημέρες απεδείχθη ικανός και για κάτι ασυνήθιστο εμφανισιακά: Σακάκι, βερμούδα και sneakers, δεν είναι ο πιο εύκολος συνδυασμός αν δεν ονομάζεσαι LeBron James. Ο Leon of Athens, όχι απλά τον πέτυχε, αλλά το έκανε να μοιάζει super cool πάνω του. Εύγε για την τόλμη.

 

Στην επόμενη σελίδα: Ο Έλληνας του Περού, o «δίδυμος» Walter Matthau και ο σομελιέ με το φουλάρι.

1 2 3 4 5

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top