«Οι σιλουέτες των ανθρώπων αλλάζουν, αλλά ένα λευκό oxford πουκάμισο, ένα chinos σε ανοιχτό μπεζ ή ένα λευκό T-shirt είναι διαχρονικά» λέει η Arnold.

Οι συζητήσεις γύρω από την ανδρική μόδα στρέφονται συχνά στο ποια ρούχα θα γίνουν στο μέλλον κλασικά, ενώ ποτέ δεν λείπουν οι αναφορές στον Σέσιλ Μπίτον, τον Μπέιλι ή τον Μπόουι. Στον Mr Porter -τον αξιοσέβαστο ιστότοπο του ανδρικού prêt-à-porter υψηλού επιπέδου που λανσαρίστηκε το 2011- το περιεχόμενο, η εμπορία και το «κλασικό» αποτελούν την τριπλέτα των αξιών που βοήθησαν στην εκπληκτική ανάπτυξή του. Ανήκει στον όμιλο Yoox-Net-a-Porter, ο οποίος το 2016 είχε κύκλο εργασιών €1.871 δις.

Πριν από δυο χρόνια, το site είχε δημιουργήσει μια κολεξιόν 60 πολύ σικάτων ρούχων, στυλ very british, για την ταινία Kingsman. Μετά εμφανίζει μια δεύτερη αποκλειστική κολεξιόν για το Kingsman 2 (τις περιπέτειες ενός υπέρκομψου μυστικού πράκτορα), την ώρα που μια μυστηριώδης σειρά «Mr P.» σκάει μύτη. Το όνομα αυτό, αντάξιο ενός Τζέιμς Μποντ, είναι στην πραγματικότητα η υπογραφή της δικής του μάρκας prêt-à-porter.

«Ξέρετε», λέει η Olie Arnold, Υπεύθυνη Στυλ, «έχουμε κάνει χιλιάδες βαρετές συζητήσεις του τύπου: “Θυμόσαστε εκείνα τα παντελόνια του τάδε ή του δείνα; Γιατί δεν φτιάχνουν πια τέτοια;”. Ή “Μ’ αρέσουν πολύ τα πουκάμισα της τάδε μάρκας, αλλά θα μ’ άρεσε ο γιακάς να έχει διαφορετικό κόψιμο…”. Οπότε, στο τέλος, συνειδητοποιήσαμε ότι θα μπορούσαμε να έχουμε επιλύσει όλα αυτά τα προβλήματα δημιουργώντας τη δική μας σειρά, τη Mr P.».

Η κολεξιόν περιλαμβάνει υπέροχα κομμάτια, όπως κασμιρένια πουλόβερ, «πειραγμένα» πουκάμισα, εξαιρετικά ιαπωνέζικα τζην, blazers από μικροΐνες ανθεκτικές στο νερό.

«Οι σιλουέτες των ανθρώπων αλλάζουν», λέει η Arnold, «αλλά ένα λευκό oxford πουκάμισο, ένα chinos σε ανοιχτό μπεζ ή ένα λευκό T-shirt είναι διαχρονικά. Αυτό δεν σημαίνει ότι κάποια νέα κομμάτια δεν γίνονται κλασικά. Το παντελόνι με κορδόνι, για παράδειγμα, ξεκίνησε ως ρούχο για το jogging, που το φοράς στο σπίτι ή το γυμναστήριο, και ξαφνικά το βλέπεις από μαλλί ή κασμίρι να βρίσκει τη θέση του σε κάθε ανδρική ντουλάπα».

H βασική αρχή είναι μια γκαρνταρόμπα υψηλής ποιότητας αλλά για το ευρύ κοινό, που θα την αποτελούν καμιά 20αριά βασικά κομμάτια για κάθε σεζόν και 5 νέες κολεξιόν κάθε χρόνο.

Ποια είναι η βασική αρχή: μια γκαρνταρόμπα φτιαγμένη μετά από πολλή σκέψη, υψηλής ποιότητας αλλά για το ευρύ κοινό, που θα την αποτελούν καμιά 20αριά βασικά κομμάτια για κάθε σεζόν και πέντε νέες κολεξιόν περιορισμένου αριθμού κομματιών κάθε χρόνο. Έτσι, με έμφαση στις σύγχρονες προτιμήσεις και στην κατηγορία του casualwear, η γκάμα αντικατοπτρίζει το DNA της μάρκας του Mr Porter. Οι τιμές, πάντως, θά ‘ναι λίγο τσιμπημένες: τα T-shirts ξεκινούν από τα €65, ενώ ένα αεροπορικό δερμάτινο τζάκετ θα κοστίζει €1.000.

Η πρώτη συλλογή είναι αφιερωμένη στον Λονδρέζο καλλιτέχνη Λούσιαν Φρόϊντ, ενώ η δεύτερη αναμένεται το Φεβρουάριο.

Η κολεξιόν περιλαμβάνει υπέροχα κομμάτια, όπως κασμιρένια πουλόβερ, «πειραγμένα» πουκάμισα, εξαιρετικά ιαπωνέζικα τζην, blazers από μικροΐνες ανθεκτικές στο νερό, καθώς και πανωφόρια με μια ή δυο σειρές κουμπιών από παρθένο μαλλί μαζί με κασμίρι. «Ταλαιπωρηθήκαμε πολύ μέχρι να βρούμε τα καλύτερα εργοστάσια για κάθε προϊόν», λέει η Διευθύντρια Πωλήσεων Fiona Firth. Τα περισσότερα κομμάτια είναι κατασκευασμένα στην Ιταλία, κάποια στην Πορτογαλία και το ύφασμα για τα τζην έρχεται από την Ιαπωνία.

Η πρώτη συλλογή είναι αφιερωμένη στον Λονδρέζο καλλιτέχνη Λούσιαν Φρόϊντ. Η δεύτερη αναμένεται το Φεβρουάριο, ενώ η μάρκα ετοιμάζει και παπούτσια για τη σεζόν φθινόπωρο/χειμώνας 2018.

Καθώς το διεθνές site έχει εξελιχθεί σε σημείο αναφοράς, συνεχίζει να υφαίνει με τον δικό του τρόπο τον ιστό του, με πολλή φινέτσα, προσοχή στη λεπτομέρεια και μια προνομιούχα σχέση με τους πελάτες του.

 

Διαβάστε ακόμα: To κλασικό Pea Coat επιστρέφει δριμύτερο. Οδηγίες χρήσης.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top