Merc-E-Class-front1

Το μακρύ καπό, σε συνδυασμό με το σχεδιασμό της οροφής και τους φαρδείς ώμους παραπέμπει σε coupé. Κοντοί πρόβολοι, μακρύ μεταξόνιο, μεγάλοι τροχοί και ξεκάθαρες γραμμές δημιουργούν μια εικόνα που εκφράζει τη φιλοσοφία “Sensual Purity” της μάρκας. (photo credit: Mercedes-Benz).

Μπαίνοντας πάντως στο Club Estate, στο Γκάζι, για την παρουσίαση του μοντέλου που στην ελληνική αντιπροσωπεία αποκαλούν, πολύ χαριτωμένα, Έψιλον-Κλας, ομολογώ πως μπερδεύτηκα, νομίζοντας πως βλέπω μια Σι ή έστω Σε-Κλας. Τόσο έντονη είναι η ομοιότητα, στο πλαίσιο του πολυπόθητου και άμεσα αντιληπτού corporate identity πλέον.

Παρ’ όλην όμως την οικεία του όψη, αυτό εδώ είναι ένα από τα πλέον τεχνολογικά προηγμένα αυτοκίνητα στον κόσμο σήμερα. Η νέα E-Class μπορεί, για παράδειγμα, να αναγνωρίσει ένα ακινητοποιημένο αυτοκίνητο μπροστά της και να αποφύγει την οδυνηρή επαφή μαζί του, φρενάροντας μόνη της δυνατά από τα 100 km/h.

Ή να ανιχνεύσει την πιθανότητα σύγκρουσης με αυτοκίνητο που κινείται προς την πορεία της από κάθετο δρόμο και να αποφασίσει η ίδια, σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, αν θα φρενάρει ή όχι.

Ή ακόμη, σε περίπτωση επαπειλούμενης σύγκρουσης, να εκπέμψει, μέσω του ηχοσυστήματος, ένα ηχητικό σήμα παρεμβολής, το οποίο, διεγείροντας λέει το φυσικό ανθρώπινο αντανακλαστικό που οι επιστήμονες ανάμεσά σας ονομάζουν “stapedius reflex”, ή «αντανακλαστικό του αναβολέα», όποιος κι αν είναι ο κύριος, προετοιμάζει και προφυλάσσει τα αφτιά των επιβατών για, και από, το αναμενόμενο μπαμ.

Merc E Class dash

Οι δυο μεγάλες οθόνες, σε καντράν και ταμπλό, ελέγχουν τα πάντα. Χειριστήρια αφής στο τιμόνι κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση σε αυτοκίνητο. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών σχεδιαστικών στυλ (Sport, Classic, Progressive) και 64 χρωμάτων για το φωτισμό. (photo credit: Mercedes-Benz).

Ή, τέλος (ή μάλλον όχι, καθόλου τέλος, γιατί τα συστήματα υποβοήθησης της νέας E-Class είναι ατελείωτα), να αντιληφθεί αν ο οδηγός υπέστη καρδιακή προσβολή, εγκεφαλικό ή κάτι άλλο εξίσου δραματικό, κούφια η ώρα, και να σταματήσει με ασφάλεια μόνη της, ανάβοντας μάλιστα και τα «αλάρμ».

Είπα εγκεφαλικό ε; Να λοιπόν τι αυτοκίνητο έφερε, σε πείσμα των καιρών, η Mercedes-Benz Ελλάς στη χώρα του «Χίλτον», της αξιολόγησης και του ΕΝΦΙΑ.

Xειριστήρια αφής στο τιμόνι κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση σε αυτοκίνητο. Όπως σε περιβάλλον smartphone, ανταποκρίνονται με ακρίβεια στις κινήσεις του οδηγού.

Η νέα E-Class λοιπόν, σχεδιασμένη σύμφωνα με τη σημερινή τάση που θέλει τα sedan να παραπέμπουν σε coupé, είναι, σε σύγκριση με την προκάτοχό της, 4,3 εκ. μακρύτερη, με το μεταξόνιό της μάλιστα να έχει αυξηθεί ακόμη πιο πολύ (6,5 εκ.). Με αποτέλεσμα η σημερινή Έψιλον να είναι σημαντικά πιο ευρύχωρη από την απερχόμενη γενιά.

Ο καινούριος 2λιτρος, 4κύλινδρος diesel της Ε220d αποδίδει 195 ίππους και 400 Nm. Υπάρχει και βενζινοκινητήρας, επίσης 2λιτρος και 4κύλινδρος, απόδοσης 184 ίππων και 300 Nm, για την Ε200. (photo credit Mercedes-Benz).

Ο καινούργιος 2λιτρος, 4κύλινδρος diesel της Ε220d αποδίδει 195 ίππους και 400 Nm. Υπάρχει και βενζινοκινητήρας, επίσης 2λιτρος και 4κύλινδρος, απόδοσης 184 ίππων και 300 Nm, για την Ε200. (photo credit: Mercedes-Benz).

Η εμπρός όψη δίνει δυνατότητες για διαφορετική έκφραση των γραμμών σχεδιασμού και εξοπλισμού. Η βασική έκδοση διαθέτει την κλασική μάσκα Mercedes, με το αστέρι πάνω στο καπό, όπως και η Exclusive, αν και η δεύτερη είναι πιο περίτεχνη, ενώ οι Avantgarde και AMG Line αναγνωρίζονται από τη σπορ μάσκα με το μεγάλο αστέρι στο κέντρο της. Τα δε φωτιστικά σώματα, μπρος και πίσω, είναι έργα τέχνης και τεχνολογίας.

Το εσωτερικό της νέας E-Class, σύμφωνα με την εταιρεία, συνθέτει το συναίσθημα με την ευφυΐα. Το καντράν περιλαμβάνει μια μεγάλη οθόνη με εικονικά όργανα, ενώ υπάρχει και μια εξίσου ευμεγέθης κεντρική οθόνη, πάνω από την κονσόλα, που θυμίζει μεγάλο iPad. Ο δε οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών διαφορετικών σχεδιαστικών στυλ για το ταμπλό (Sport, Classic, Progressive) και 64 χρωμάτων για το φωτισμό του εσωτερικού περιβάλλοντος.

Επιπλέον, χειριστήρια αφής στο τιμόνι κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση σε αυτοκίνητο. Όπως σε περιβάλλον smartphone, ανταποκρίνονται με ακρίβεια στις κινήσεις του οδηγού, επιτρέποντάς του να ελέγχει το infotainment με την ένταση των κινήσεων των δακτύλων του, χωρίς να χρειάζεται να απομακρύνει τα μάτια του από το δρόμο ή τα χέρια του από το τιμόνι.


Τα πίσω φώτα δένουν ιδανικά με το αμάξωμα προσδιορίζοντας με σαφήνεια την E-Class ως το νέο μέλος της οικογένειας των μεγάλων Mercedes. (photo credit Mercedes-Benz).

Τα πίσω φώτα δένουν ιδανικά με το αμάξωμα, προσδιορίζοντας με σαφήνεια την E-Class ως το νέο μέλος της οικογένειας των μεγάλων Mercedes. (photo credit: Mercedes-Benz).

Υψηλής ποιότητας υλικά καθορίζουν το στυλ του εσωτερικού του αυτοκινήτου. Περιλαμβάνουν ξύλο διαφόρων αποχρώσεων και υφής, καθώς και ένα νέο μεταλλικό(;) ύφασμα. Η χρήση αυθεντικών υλικών συνεχίζεται και στις δερμάτινες επενδύσεις των θυρών.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, η νέα E-Class διατίθεται μ’ έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1991 κ.ε., ισχύος 184 ίππων και 300 Nm ροπής (Ε200) και έναν ολοκαίνουργιο, επίσης 4κύλινδρο, diesel 1950 κ.ε., ισχύος 195 ίππων και 400 Nm ροπής (Ε220d). Μια ισχυρότερη Ε350d θα λανσαριστεί το καλοκαίρι μ’ έναν 6κύλινδρο diesel, ισχύος 258 ίππων και 620 Nm ροπής. Όλα δε τα μοντέλα εξοπλίζονται με το νέο 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC.

Οι τιμές για τη νέα E-Class ξεκινούν από €50.800, με όφελος απόσυρσης, για την E200 και €53.150 για την Ε220d. Εν αναμονή της οδηγικής μας επαφής με τη νέα E-Class, δείτε περισσότερα εδώ.

 

Διαβάστε ακόμα: Jeep Renegade 1.6D Limited 4×2 – «Τζιπ» για κάθε μέρα.

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top