Πίσω από τον σχεδιασμό του Ploom Special Edition Red βρίσκεται ο διάσημος Ora Ïto.

    «Για μένα το Μιλάνο είναι η πόλη των ανακαλύψεων. Μπορείς να βρεις φανταστικούς κήπους κρυμμένους πίσω από κλασικά αρχοντικά, και ενδιαφέρουσες στοές εκεί που δεν το περιμένεις. Το μόνο που χρειάζεται είναι να εξερευνήσεις την πόλη». Αυτά τα λόγια επέλεξε ο γνωστός σχεδιαστής μόδας Francisco Costa, για να περιγράψει το Μιλάνο και τα μυστικά που κρύβει.

    Πράγματι, το Μιλάνο μπορεί να μην είναι του… ακαδημαϊκού επιπέδου της Ρώμης ή των Παρισίων αλλά είναι ασυναγώνιστη πόλη σε εξωστρέφεια και δράσεις «εν μέση οδώ»: Τόσα φεστιβάλ design, μόδας, γαστρονομίας, δεν γίνονται σε κάποιο άχαρο συνεδριακό χώρο αλλά στο δρόμο όπου όλοι συμμετέχουν στη γιορτή και έχεις πολλά να ανακαλύψεις σε κάθε γωνία.

    Κι αυτή την πόλη των ανακαλύψεων επέλεξε η JTI για να παρουσιάσει τη νέα limited edition του Ploom. Φέτος την άνοιξη, στο πλαίσιο του Design Week του Μιλάνου, έκανε την εμφάνισή του το Red Experience By Ploom X Ora Ïto, μία διαδραστική εκδήλωση για τον εορτασμό του λανσαρίσματος του Ploom Special Edition Red, σε συνεργασία με τον Γάλλο αστέρα του design. Και το Andro ήταν προσκεκλημένο.

    Ένα moodboard από κόκκινες εικόνες που είδαμε, ζήσαμε και φωτογραφίσαμε, στην επίσκεψή μας στο Μιλάνο: Από πάνω αριστερά, και δεξιόστροφα: Yatzer και CacaoRocks στο πάρτι του Ploom. Κόκκινος τόνος στο Eataly. Πολυθρόνα στο ξενοδοχείο nhow. Πίτσα takeaway. Negroni στην Brera. H είσοδος του Red Experience By Ploom X Ora Ito. Πυροσβεστική φωλιά στη Via Tortona, στην καρδιά της γειτονιάς του design. Φόρεμα στο 10 Corso Como δίπλα στο flagship store της Ploom. Ντομάτες στη λαϊκή αγορά. Έκθεση για τατουάζ στην πόλη. Και ένα μίνι μονοθέσιο -τί άλλο;- της Ferrari.

    Ο φημισμένος Γάλλος σχεδιαστής Ora Ïto κατάφερε αυτή τη φορά να συνδυάσει την τεχνολογία του Ploom με το φινετσάτο ντιζάιν, σχεδιάζοντας ένα μοναδικό αντικείμενο, με γυαλιστερό κόκκινο φινίρισμα. Κρατώντας το, δεν ξέρεις αν είναι ένα λακαρισμένο βότσαλο ή ένα high tech γκάτζετ. Τηρουμένων των αναλογιών, προκαλεί ενθουσιασμό στους φανατικούς του χρήστες όπως έγινε κάποτε με τα πρώτα iphones.

    «Το κόκκινο είναι ένα άκρως συμβολικό χρώμα με έντονη επίδραση. Απλώς τοποθετήστε ένα κόκκινο αντικείμενο σε ένα άδειο δωμάτιο και θα καταλάβετε τη μοναδική του ενέργεια» σχολίασε ο Ora Ïto και συμπλήρωσε: «Στο κόκκινο χρώμα μπορούν να δοθούν πολλαπλές ερμηνείες: για ορισμένους συμβολίζει τον έρωτα, ενώ για άλλους το παράτολμο και το έντονο. Το κόκκινο αντιπροσωπεύει την αγάπη μας για προϊόντα που είναι αποπνέουν πάθος και ενεργοποιούν τις αισθήσεις».

    «Το κόκκινο είναι ένα άκρως συμβολικό χρώμα με έντονη επίδραση. Απλώς τοποθετήστε ένα κόκκινο αντικείμενο σε ένα άδειο δωμάτιο και θα καταλάβετε τη μοναδική του ενέργεια» σχολίασε ο Ora Ïto.

    To Ploom Special Edition Red ξεχωρίζει για το γυαλιστερό κόκκινο φινίρισμα του.

    Και όταν αυτά τα λόγια έρχονται από τον Ora Ïto, έχουν άλλη βαρύτηρα. Άλλωστε μιλάμε για έναν από τους πλέον πρωτοποριακούς designers που έχει συνεργαστεί τις τελευταίες δεκαετίες με μερικά από τα μεγαλύτερα brands του κόσμου, σχεδιάζοντας προϊόντα που γίνονται κομμάτια της pop κουλτούρας, όπως έκανε και ο συμπατριώτης του Φιλίπ Σταρκ. Ο Ora Ïto φημίζεται για τη φιλοσοφία του simplexity που ακολουθεί στις δημιουργίες του: να μεταμορφώνει κάτι πολύπλοκο σε κάτι όμορφο, αλλά απλό ταυτόχρονα.

    Γεννημένος στη Μασσαλία το 1977, ο Ora Ïto μπήκε στην κυριολεξία με το «έτσι θέλω» στον χώρο του design. Στα τέλη της δεκαετίας του ’90 άρχισε να σχεδιάζει -χωρίς να του το ζητήσει κανείς- virtual αντικείμενα για κορυφαία brands όπως η Apple, καταφέρνοντας να τραβήξει πάνω του τα βλέμματα του κόσμου μέσω των social media. Εκτός όμως από τα βλέμματα του κόσμου, τράβηξε και το ενδιαφέρον άλλων μεγάλων εταιρείων, που αμέσως έσπευσαν να συνεργαστούν με αυτό το φαινόμενο του design.

    Στο σαλόνι που σχεδίασε ο Ora Ito για την εβδομάδα ντιζάιν του Μιλάνου, ο Κίμων Φραγκάκης διαβάζει το Storia da una Collezione της Olivetti, με τα σημαντικότερα σχεδιαστικά και προωθητικά υλικά της 90χρονης ιστορίας της ιταλικής μάρκας.

    Σύντομα ο Ora θα γίνει σταρ στον κόσμο του βιομηχανικού σχεδίου. Οι δημιουργίες του, μοιάζουν να μην γνωρίζουν σύνορα, καθώς με την ίδια ευκολία σχεδιάζει από μια θήκη για κινητό και ένα ποδήλατο μέχρι έπιπλα σπιτιού και γιοτ. Η στιγμή, πάντως, που όλος ο κόσμος υποκλίθηκε στο ταλέντο του ήταν όταν σχεδίασε το κέντρο τέχνης MAMO (Marseille Modulor) στην ταράτσα του εμβληματικού Cité Radieuse του Le Corbusier. Ο Ora Ïto συνδύασε αρμονικά το όραμά του με την αρχιτεκτονική κληρονομιά του θρυλικού αρχιτέκτονα Le Corbusier, δημιουργώντας ένα χώρο όπου η τέχνη βρίσκεται σε άμεσο διάλογο με το ντιζάιν και τον αστικό σχεδιασμό.

    Ο Ora Ïto έχει συνεργαστεί τις τελευταίες δεκαετίες με μερικά από τα μεγαλύτερα brands του κόσμου, σχεδιάζοντας προϊόντα που γίνονται κομμάτια της pop κουλτούρας.

    Το σαλόνι του Ploom στην Design Week του Μιλάνου.

    «Ενώνουμε τις δυνάμεις μας με τον Ora Ïto, ένα από τα πιο καινοτόμα και δημιουργικά ταλέντα της εποχής μας, ο οποίος, όπως και το Ploom, αξιοποιεί τη δύναμη του design για την δημιουργία μοναδικών εμπειριών για τους ενήλικες καταναλωτές μας. Η αισθητική αντίληψη είναι ο τρόπος μας για να σχεδιάσουμε μία ξεχωριστή εμπειρία για τον σύγχρονο κόσμο», σχολίασε η Natasa Milosevic, Senior VP Marketing & Sales στην JTI.

    Και αφού δόθηκαν οι καλλιτεχνικοί έπαινοι, ακολούθησε ένα κατακόκκινο πάρτι: Με κόκκινα ποτά, με κόκκινο finger food, και τη διάθεση στα κόκκινα. Εκεί, ο Ora Ïto περιφέρονταν ανάμεσα στον κόσμο -οι περισσοτεροι 20 και 30 something- υπό τους ήχους ενός πολύ ελκυστικού DJ set, έβγαζε φωτογραφίες με τους θαυμαστές της δουλειάς του και ζούσε την ατμόσφαιρα της εβδομάδας ντιζάιν του Μιλάνου. Μέχρι έξω, στη Via Tortona που είχε πεζοδρομηθεί εκείνες τις ημέρες και έσφυζε από κόσμο.

    Η ειδική έκδοση Ploom θα περιλαμβάνει και μια σειρά αξεσουάρ, όπως κάλυμμα, θήκη μεταφοράς και τσάντα, όλα σχεδιασμένα από τον Ora Ïto.

    Το Ploom Special Edition Red θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2024 σε περιορισμένες ποσότητες.

    Η ειδική έκδοση Ploom θα είναι διαθέσιμη μέσα στο 2024 σε επιλεγμένες χώρες, ανάμεσα σε αυτές και η Ελλάδα, και σε περιορισμένες ποσότητες, μαζί με μια συλλογή από αξεσουάρ στην ίδια κόκκινη απόχρωση. Στην συλλογή συμπεριλαμβάνεται κάλυμμα, θήκη μεταφοράς, καθώς και μία μοναδική τσάντα σχεδιασμένη από τον Ora Ïto για πιο στυλάτη μεταφορά του Ploom.

     

    //Το προϊόν αυτό απευθύνεται αποκλειστικά σε ενήλικες καπνιστές.

     

    Διαβάστε ακόμα: 5+1 ιδιαίτερα ρολόγια που «παρέλασαν» από το φετινό Φεστιβάλ των Καννών

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Button to top