Χρειάστηκαν πολλές επιδιορθώσεις για να αποκτήσει το εν λόγω Range Rover τη συγκεκριμένη του μορφή (φωτογραφία: classicdriver.com).

    Aντικείμενο λατρείας; Σύμβολο επιβολής στους δρόμους; Κράμα αξιοπιστίας και άγριας ομορφιάς; Το Range Rover ήταν πάντα το 4Χ4 που επέλεγαν αυτοί που ήξεραν τι θα πει περιπέτεια. Τι γίνεται, όμως, για εκείνους που τυχόν θα ήθελαν ένα τέτοιο αυτοκίνητο για τα τροπικά τους καταφύγια ή, ενδεχομένως, για εκείνους που λατρεύουν τις περιοχές με λαμπρή φωταψία;

    Τέτοιο μοντέλο δεν υπήρχε έως τη στιγμή που οι κατασκευαστές αμαξωμάτων της Wood & Pickett με έδρα το Λονδίνο έλυσαν αυτό το πρόβλημα με εξατομικευμένη ποιότητα και στυλ. Θα πει κανείς, στις μέρες μας η αγορά βρίθει από SUV που μπορούν να καλύψουν τις απαιτήσεις κάθε πιθανού αγοραστή.

    Δερμάτινα καθίσματα σε χρώμα που παραπέμπει σε έρημο και σαφάρι (φωτογραφία: classicdriver.com).

    Η δουλειά της εταιρείας Wood & Pickett τράβηξε την προσοχή του Mick Jagger και αργότερα το ενδιαφέρον σεΐχηδων της Μέσης Ανατολής.

    Ποιος ο λόγος να πάρεις το θρυλικό και άκρως αυθεντικό Range Rover, γνωστό πλέον «Classic», και να το ανακαινίσεις μετατρέποντάς το σε κάμπριο; Ποτέ δεν μπορείς να τα βάλεις με την επινοητικότητα του ανθρώπου που δεν ορρωδεί ούτε μπρος στο «καλύτερο τέσσερα επί τέσσερα επί τέσσερα με διαφορά». Πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι που θα ήθελαν ένα τέτοιο, αλλά και λίγο διαφορετικό από το κανονικό μοντέλο παραγωγής.

    Τα αφεντικά της Solihull το ανακάλυψαν το 1980. Ήταν, φυσικά, ένα πρωτότυπο μοντέλο που είχε δοθεί για τις ανάγκες μιας φωτογράφησης του περιοδικού Vogue που θα γινόταν στο Biarritz. Oταν δημοσιεύτηκε το άρθρο στο περιοδικό, οι αντιδράσεις των αναγνωστών δεν περιορίστηκαν μόνο στα ρούχα και το άρωμα που συνέθεταν την ρεκλάμα, αλλά και στο εικονιζόμενο αυτοκίνητο.

    Εννοείται πως άλλαξαν και τα ελαστικά (φωτογραφία: classicdriver.com).

    Το αυτοκίνητο ήταν σε κακή κατάσταση. Η ηλεκτρική οροφή του, σκισμένη και τρυπημένη, είχε επιτρέψει στο νερό της βροχής να μουλιάσει το εσωτερικό, καταστρέφοντας τα πάντα.

    Το πρωτότυπο είχε δημιουργηθεί από την εταιρεία Wood & Pickett του Λονδίνου, η οποία ιδρύθηκε 20 χρόνια νωρίτερα από τους πρώην τεχνίτες της Hooper Bill Wood και Les Pickett. Η εταιρεία αρχικά έγινε ονομαστή για τις  πολυτελείς και ακριβές αναβαθμίσεις που έκανε στα Minis.

    Μάλιστα, η δουλειά της τράβηξε την προσοχή του Mick Jagger και αργότερα το ενδιαφέρον σεΐχηδων της Μέσης Ανατολής. Για αυτούς, όμως, το μικρό δεν ήταν πάντα όμορφο. Πιο συχνά, ήθελαν μεγάλα αυτοκίνητα, και όσο μεγαλύτερα και ακριβότερα τόσο το καλύτερο. Στα μάτια τους λοιπόν, τα ονόματα ‘Wood & Pickett’ και ‘Range Rover’ ταίριαξαν από την πρώτη στιγμή.

    Το αυτοκίνητο είναι πλέον έτοιμο για τους δρόμους (φωτογραφία: classicdriver.com).

    Σύντομα, η W & P ξεκίνησε να κάνει αναβαθμίσεις σε Range Rover, αξιοποιώντας στο έπακρο το σχήμα και το ξεχωριστό πλαίσιο των αυτοκινήτων για να δημιουργήσει τα πάντα, από λιμουζίνες μέχρι Rangies. Ολα αυτά τα μοντέλα σχεδιασμένα για γυρίσματα και σαφάρι ή άλλες ειδικές συνθήκες.

    Τα αυτοκίνητα Wood και Pickett ήταν από τα πιο επιτυχημένα, ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Έντι Κόλινς (πρώην αφεντικό μάρκετινγκ του ανταγωνιστή της Mini customiser Radford), όντας τετραπέρατος κατάφερνε πάντα να δίνει την απαραίτητη υπεραξία στα κατασκευάσματα της εταιρείας. Θρυλείται πως είχε τέτοια πειθώ που θα μπορούσε να πουλήσει ακόμη και άμμο στους Άραβες!

    Αντι’ αυτού τους πούλησε κάμπριο Range Rovers – εκμεταλλευόμενος το γεγονός ότι η βρετανική Leyland (η τότε ιδιοκτήτρια της Land Rover) δεν μπορούσε να αντέξει οικονομικά να σχεδιάσει και να φτιάξει ένα δικό της soft-top.

    Το εσωτερικό του άλλαξε ριζικά (φωτογραφία: classicdriver.com).

    Το μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας του συγκεκριμένου κάμπριο Wood & Pickett Range Rover έχει χαθεί στην ομίχλη του χρόνου, αλλά αν τα πρώτα χρόνια, αυτό το «μεταλλαγμένο» Range Rover περνούσαν ταξιδεύοντας στην έρημο με στυλ, στη συνέχεια κάτι συνέβη και κατέληξε σε ένα υποβαθμισμένο οικιστικό συγκρότημα στην Πολωνία. Εκεί όπου ανακαλύφθηκε από τον σημερινό ιδιοκτήτη πριν από περίπου μια δεκαετία.

    Ο σημερινός ιδιοκτήτης έδωσε μόλις 6.000 ευρώ για να το αποκτήσει.

    Το αυτοκίνητο ήταν σε κακή κατάσταση. Η ηλεκτρική οροφή του, σκισμένη και τρυπημένη, είχε επιτρέψει στο νερό της βροχής να μουλιάσει το εσωτερικό, καταστρέφοντας τα πάντα, από τα βελούδινα καθίσματα μέχρι την κάποτε αστραφτερή ξύλινη επένδυση. Ο αρχικός κινητήρας του 3,5 λίτρων είχε ολότελα καταστραφεί και η προοπτική να ξαναβγεί το αυτοκίνητο στο δρόμο φαινόταν ισχνή.

    Κατά την ανακατασκευή, αποφασίστηκε να αξιοποιηθεί το ήδη ενισχυμένο πλαίσιο της μετατροπής και να αναβαθμιστεί ο κινητήρας σε 3,9 λίτρα (φωτογραφία: classicdriver.com).

    Ο σημερινός ιδιοκτήτης έδωσε μόλις 6.000 ευρώ για να το αποκτήσει. Ποσό που φαίνεται μικρό μεν, αλλά θα μπορούσε κάλλιστα να είχε πετάξει τη δήθεν επένδυσή του στα σκουπίδια αν διαπίστωνε στη συνέχεια πως δεν υπήρχε περίπτωση ανάσχεσης του… ασθενούς.

    Μόλις το πήρε στην κατοχή του το έστειλε κατευθείαν στη Γερμανία. Εκεί το αυτοκίνητο απογυμνώθηκε έτσι ώστε να ξεκινήσει η βασική αποκατάστασή του – ένα έργο που αποδείχθηκε ότι ήταν πολύ μεγαλύτερο από το αναμενόμενο. Στην πραγματικότητα, χρειάστηκαν περισσότερα από οκτώ χρόνια – συν την αγορά ενός επιπλέον, τετράθυρου αυτοκινήτου – για να μεταμορφωθεί το αρχικό, κακώς παραμελημένο κειμήλιο σε αυτό που έγινε στη συνέχεια: ένα κλασικό κάμπριο Range Rover που δεν μοιάζει με κανένα άλλο.

    Κατά τη μετατροπή του σε… αυτοκίνητο αυξήθηκε η ισχύς από τους αρχικούς 167 ίππους στους 215.

    Παρόλο που εξακολουθεί να αναγνωρίζεται από την πατίνα της Wood & Pickett, έχει αποκτήσει ένα safari look χάρη στην άψογη βαφή Rolls-Royce «Fenland Sedge», τις χρωματικές ζάντες Vogue και την τέλεια εξατομικευμένη μετατρέψιμη οροφή που για άλλη μια φορά ανασύρεται αβίαστα με το πάτημα ενός κουμπιού. Η ολοκαίνουργια εσωτερική επένδυση από δέρμα (στο χρώμα της άμμου) ενισχύει περαιτέρω την αίσθηση ενός σαφάρι στην έρημο.

    Το αποτέλεσμα ήταν κάτι παραπάνω από εντυπωσιακό (φωτογραφία: classicdriver.com).

    Αυτό που είναι λιγότερο προφανές με την πρώτη ματιά είναι ότι αυτό το κάμπριο Range Rover πηγαίνει τόσο καλά στο δρόμο όσο φαίνεται. Κατά την ανακατασκευή, αποφασίστηκε να αξιοποιηθεί το ήδη ενισχυμένο πλαίσιο της μετατροπής και να αναβαθμιστεί ο κινητήρας σε 3,9 λίτρα καυσίμου αυξάνοντας την ισχύ από τους αρχικούς 167 ίππους στους 215.

    Αυτό, φυσικά, απαιτούσε σημαντική αναβάθμιση των φρένων και της ανάρτησης, με την ικανότητα «go anywhere» του αυτοκινήτου να ενισχύεται και με ελαστικά παντός εδάφους B.F Goodrich. Εντός του αυτοκινήτου έχουν τοποθετηθεί πολλά ηχεία έτσι ώστε οι επιβάτες να χαίρονται την αγαπημένη τους μουσική δίχως εξωτερικές παρεμβολές.

     

    Διαβάστε ακόμα: Οδηγήσαμε την Jaguar F-Pace PHEV 404e HP. Αιλουροειδής, υβριδική και «τζιπ».

     

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Button to top