Η Rolls-Royce πάει το πικ νικ σε άλλο επίπεδο πολυτέλειας

    Αυτό το καλάθι για πικ νικ δεν θα το βρεις στο κατάστημα της γειτονιάς σου.

     
    rolls-royce-picnic-basket-01

    Το νέο καλάθι για πικ νικ της Rolls Royce μοιάζει να βγαίνει από τα πιο τρελά και ακριβά όνειρά σας.

    Για τους περισσότερους ανθρώπους το πικ νικ είναι μια στιγμή χαλάρωσης και μια ευκαιρία να περάσουν όμορφα και απλά μαζί με φίλους τους. Αν το καλοσκεφτεί κάποιος, για να πας για πικ νικ δεν χρειάζονται και πολλά. Μερικά πραγματάκια να πάρεις από το σουπερμάρκετ, ένα παγωμένο κρασάκι και μια ζακέτα κάτω στο γρασίδι είναι υπέρ αρκετά για να περάσεις υπέροχα.

    Αν πάλι βέβαια είστε λίγο πιο vintage, τότε θα θέλετε ένα καλάθι πικ νικ που να σας δίνει την αίσθηση ότι έχει βγει από την ταινία Mary Poppins, με καρό τραπεζομάντιλο, old fashion ποτήρια και πιάτα. Ωστόσο, αυτό το καλάθι που έφτιαξε η Rolls-Royce πάει το πικ νικ σε άλλο επίπεδο.

    rolls-royce-picnic-basket-03

    Σύμφωνα με τους ειδικούς, αυτό το καλάθι θα κοστίζει 25.000 ευρώ.

    Η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία, προκειμένου να γιορτάσει τη νέα της σειρά «Phantom Zenith Collection», δημιούργησε ένα καλάθι πικ νικ που άνετα θα μπορούσε να μπει σε μουσείο. Από ξύλο καρυδιάς και δέρμα, κυκλοφορεί σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, όλες εμπνευσμένες από θρυλικά αυτοκίνητα της Rolls-Royce: τη Phantom II του 1925, τη Phantom II του 1929 και τη Silver Ghost του 1911.

    Ακόμα η τιμή του δεν έχει γίνει γνωστή, αλλά οι φήμες λένε ότι θα κοστίζει περίπου 25.000 ευρώ. Ναι, το καλάθι, όχι το αυτοκίνητο!

    rolls_kolaz1

    Από ξύλο καρυδιάς και δέρμα, το καλάθι για πικ νικ κυκλοφορεί σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, όλες εμπνευσμένες από θρυλικά αυτοκίνητα της Rolls-Royce.

    //Rolls-Royce

     

    Διαβάστε ακόμα: Black Swan, το μαύρο βέλος των θαλασσών

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Tα βραβεία συνολικής προσφοράς του Archisearch / Design Ambassador θα απονεμηθούν το βράδυ της 4ης Φεβρουαρίου στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Φέτος θα τιμηθούν τρεις άνδρες - "πυλώνες" της μηχανικής και της αρχιτεκτονικής που έχουν αφήσει έντονο αποτύπωμα στη χώρα μας.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Οι Αριστείδης Μησιάρης και Ήρα Δεσύπρη των Desypri & Misiaris Architecture, στην πρώτη τους συνέντευξη μετά τη βράβευσή τους, εξηγούν στο Andro πώς και γιατί, το project Monolithoi κέρδισε την παγκόσμια αναγνώριση που τους χάρισε διάκριση στα A+Awards του Architizer, έναν διαγωνισμό στον οποίο μεταξύ άλλων έχουν διακριθεί οι Zaha Hadid, Richard Meier κ.ά.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Παράδοξο, εκκεντρικό και με πρωταγωνιστές άλογα. Ο Γιώργος Λάνθιμος σκηνοθέτησε το διαφημιστικό του οίκου Gucci για τη συλλογή του Ανοιξη-Καλοκαίρι 2020 και το αποτέλεσμα είναι vintage και άκρως πρωτότυπο. Τα γυρίσματα έγιναν στο Λος Άντζελες και αποδεικνύουν πως ο έλληνας σκηνοθέτης ξέρει να φτιάχνει και ιδιαίτερα διαφημιστικά. Από τη διαφήμιση ξεκίνησε άλλωστε. 

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Ο πολυπράγμων Guy Στεφάνου (σκηνογράφος, σκηνοθέτης, επιπλοποιός) και το D.MOD, μια ελληνική εταιρεία με ευανάγνωστο στυλ και ηθικές πρακτικές κατασκευής, παρουσίασαν τη νέα τους δουλειά σε μια βραδιά με πολλές εκπλήξεις: κρασί, κλακέτες και καλό ντιζάιν!

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close