Με 181 κιλά δεν τη λες και ελαφριά, ωστόσο θα σας κάνει να νομίζετε ότι οδηγάτε παπί.

Σε μια κατηγορία όπου τα σκούτερ κατέχουν τις πρώτες θέσεις το Royal Enfield HNTR 350 είναι μια πρόταση που ξεχωρίζει. Κι είναι ηλίου φαεινότερον πως με μια πρώτη ματιά θα καταλάβεις ότι πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα νέο-ρετρό, μια μοτοσυκλέτα κλασικού στυλ που θέλει και πετυχαίνει να παντρέψει την κληρονομιά μιας από τις παλαιότερες εταιρείες στον χώρο με τη σημερινή πραγματικότητα.

Η HNTR 350 έχει έναν κινητήρα που θυμίζει πολύ εκείνον της Bullet του 1931, αλλά μόνο εμφανισιακά. Γιατί ο μονοκύλινδρος που κινεί αυτή την όμορφη Royal Enfield με 349 κυβικά και 27 άλογα, είναι υπερσύγχρονος, οικονομικός, με αρκετή ροπή για τη χωρητικότητά του ενώ συνδυάζεται με μια εξάτμιση που απελευθερώνει ήχους απ’ το παρελθόν.

Η Royal Enfield ταιριάζει σε όσους κινούνται μέσα στην πόλη.

Χωρίς να σου ενοχλεί τ’ αυτιά, αν και για να πω την αλήθεια δε θα με χάλαγε να ήταν δυνατότερη, η εξάτμιση κροταλίζει στις χαμηλές στροφές και σε προκαλεί να ανοιγοκλείνεις το γκάζι στα φανάρια για να την ακούς. Αν το γκάζι συνεχίσει να γυρνάει και να γεμίζουν οι στροφές έρχονται και οι κραδασμοί απ’ τον κινητήρα οι οποίοι όμως δεν ενοχλούν, συμπληρώνουν θα έλεγα τον χαρακτήρα αν και μετά από κάμποση ώρα σε ανοιχτό δρόμο, δοκιμάζοντάς το στις στροφές, παρατήρησα ότι ένα μέρος τους περνούσε και στο τιμόνι.

Η HNTR 350 έχει έναν κινητήρα που θυμίζει πολύ εκείνον της Bullet του 1931, αλλά μόνο εμφανισιακά.

Ψιλά γράμματα θα έλεγα όμως ότι είναι όλα αυτά γιατί πιστέψτε με, με αυτή τη μικρή μοτοσυκλέτα πέρασα τόσο ωραία που στ’ αλήθεια όταν έφτασε η ώρα δεν ήθελα να την επιστρέψω! Τι είναι όμως αυτό που την κάνει ποθητή;

Μ’ αυτή τη μηχανή ίσως να μην χρειαστεί να φοβηθείτε το μποτιλιάρισμα.

Αν το πεδίο δράσης σας είναι η πόλη και οι μικρές αποδράσεις έξω από αυτήν τότε η Royal Enfield θα φροντίζει να σας φτιάχνει τη διάθεση κάθε φορά που θα ανεβαίνετε στην άνετη σέλα της για να μετακινηθείτε, κάθε φορά που η μελετημένη κατανομή του βάρους της, 181 κιλά δεν τη λες και ελαφριά, θα σας κάνει να νομίζετε ότι οδηγάτε παπί και η ευκολία της οδήγησης θα βοηθάει έτσι ώστε να αντιμετωπίζετε ακόμα και τα χειρότερα μποτιλιαρίσματα.

Η HNTR 350 έχει μια στρητάδικη θέση οδήγησης, με τον κορμό να έρχεται ελαφρώς μπροστά, η οποία θα βολέψει τα περισσότερα αναστήματα και σίγουρα δε θα προβληματίσει το ασθενές φύλο αν την επιλέξει.

Αυτή η μαζεμένη σε διαστάσεις HNTR 350 τραβάει τα βλέμματα των φίλων της μοτοσυκλέτας.

Τα φρένα ακολουθούν, υποστηρίζουν εξαιρετικά τη μοτοσυκλέτα, δίνοντας σου ένα αίσθημα ασφάλειας.

Ήμουν επάνω της για αρκετή ώρα και δεν με απασχόλησε καθόλου ούτε η θέση των ποδιών μου, και είμαι σχετικά ψηλός, ούτε η λειτουργία των αναρτήσεων – κάπως σφιχτή η πίσω, πιο ενδοτικό το πιρούνι, διατηρώντας πιστεύω μια καλή ισορροπία για την κατηγορία και το είδος της μοτοσυκλέτας. Ναι, με την Royal Enfield μπορείς κάλλιστα να οδηγήσεις σβέλτα, να γυρνάς το γκάζι μέχρι το στοπ και να μπαίνεις όπως έρχεσαι στις στροφές μετριάζοντας λίγο τον ενθουσιασμό σου έχοντας κατά νου ότι δεν οδηγάς κάποιο αφηνιασμένο naked. Τα φρένα ακολουθούν, υποστηρίζουν εξαιρετικά τη μοτοσυκλέτα, δίνοντας σου ένα αίσθημα ασφάλειας.

Κι όταν θα σταματήσεις, έχοντας φτάσει στον προορισμό σου, θα αντιληφθείς ότι αυτή η μαζεμένη σε διαστάσεις HNTR 350 μαζεύει τα βλέμματα των φίλων της μοτοσυκλέτας και όχι μόνο όντας ένα καλοφτιαγμένο και με ιδιαίτερη προσωπικότητα μοντέλο.

 

//Την Royal Enfield HNTR 350 μας παραχώρησε για δοκιμή η Muvus.

 

Διαβάστε ακόμα: Moto Guzzi V100 Mandello. Κόκκινη και με ιταλικό χαρακτήρα.

 

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top