Σήμερα, η γαλλική μάρκα Salomon σκοράρει και στη street culture.

Το techwear έχει πλέον επιβληθεί στην καθημερινότητά μας και η ιστορία της Salomon αποτελεί τρανή απόδειξη. Αρχικά, έκανε όνομα με εξειδικευμένα αθλητικά είδη για τα χειμερινά σπορ. Ώσπου, σιγά-σιγά, ν’ αρχίσει να διακρίνεται στους τομείς της ορειβασίας, της πεζοπορίας και του trail, με ρούχα και παπούτσια υψηλής ποιότητας για όλα τα είδη outdoor δραστηριοτήτων 12 μήνες το χρόνο.

Όλα άρχισαν το 1947 στο Annecy. O François Salomon επινοεί πρωτοποριακές δέστρες για τις μπότες του ορειβατικού σκι και, έκτοτε, η καινοτομία χαρακτηρίζει όλα τα προϊόντα της μάρκας, γίνεται έμβλημά της. Συνοδεύοντας στο βάθρο τους Ολυμπιονίκες.

Η γκάμα φέτος θέλει γενικευμένη χρήση ανακυκλωμένων υλικών.

Από τη δεκαετία του ’80, διευρύνει την γκάμα των δραστηριοτήτων της. Στρέφεται στα θερινά σπορ και δημιουργεί το πρώτο της παπούτσι για trail. Από το 2000 και μετά, σειρά έχουν το snowbord, το τρέξιμο και το σερφ, το ποδήλατο. Θέλει να γίνει η leader της αγοράς και το καταφέρνει. Κατόρθωμα μοναδικό στο χώρο.

Γιατί στα 70 και βάλε χρόνια ιστορίας του, ο οίκος επένδυσε στη λειτουργικότητα και την ποιότητα της παραγωγής του. Αυτό που εκτιμούν οι fans, ακόμα και όσοι δεν αθλούνται, είναι ότι τα προϊόντα της είναι σκυλιά, αντέχουν στο χρόνο.

Με τα 200 καταστήματα ανά τον κόσμο, η Salomon έχει πλέον ρίξει όλο της το βάρος στη διαφοροποίηση και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση.

Η Salomon δεν είναι απλώς μια μάρκα, αλλά ένα label συνώνυμο της επίδοσης που στοχεύει στη δημιουργικότητα και την καινοτομία. Το Annecy Design Center έχει μετατραπεί σε εργοστάσιο παραγωγής πατέντας: πάνω από 150 έχουν κατατεθεί τα τελευταία 10 χρόνια. Όπως είπε ο Franco Fogliato, το αφεντικό της Salomon, «Είμαστε σαν την Apple… Δημιουργούμε προϊόντα που δεν υπήρχαν πριν, αλλά μετά ουδείς μπορεί να κάνει δίχως αυτά».

Η Salomon δεν είναι απλώς μια μάρκα, αλλά ένα label συνώνυμο της επίδοσης που στοχεύει στη δημιουργικότητα και την καινοτομία.

Με τα 200 καταστήματα ανά τον κόσμο, έχει πλέον ρίξει όλο της το βάρος στη διαφοροποίηση και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, το οικολογικά επωφελές και τη βιωσιμότητα, απαντώντας στους προβληματισμούς της εποχής.

Η γκάμα φέτος θέλει γενικευμένη χρήση ανακυκλωμένων υλικών. Κατά 40% στα παπούτσια και κατά 35% στα ρούχα.

Η γκάμα φέτος θέλει γενικευμένη χρήση ανακυκλωμένων υλικών. Κατά 40% στα παπούτσια και κατά 35% στα ρούχα. Μετά το περσινό ανακυκλώσιμο παπούτσι για τρέξιμο Index.01, σειρά έχει το 2022 το Index Break, ένα σανδάλι σούπερ άνετο που ξεκουράζει τα πόδια. Το οποίο όποτε και αν παραδώσει πνεύμα, το στέλνετε πίσω στην εταιρεία για ανακύκλωση.

Ή το κλασικό παντελόνι Wayfarer που επανασχεδιάστηκε στο πιο στυλάτο για καθημερινή χρήση (κατά 85% από ανακυκλωμένα υλικά). Ή η σειρά ρούχων Outlife από 100% ανακυκλωμένο πολυεστερικό γεωύφασμα PES, 100% βιολογικό βαμβάκι και μαλλί mérinos. Ή τα μπουφάν Essential και GORE-TEX Outline.

Είναι η πρώτη φορά που το brand προτείνει πλήρη εξοπλισμό για τρέξιμο ή πεζοπορία από την κορυφή μέχρι τα νύχια οικολογικά υπεύθυνο.

Πρόκειται για καθοριστική στιγμή για τη μάρκα. Είναι η πρώτη φορά που προτείνει πλήρη εξοπλισμό για τρέξιμο ή πεζοπορία από την κορυφή μέχρι τα νύχια οικολογικά υπεύθυνο. Εξάλλου, πάντα αντικείμενό της ήταν η ζωή στη φύση και το πώς θ’ αντλήσεις χαρά απ’ αυτή. Όλη η φιλοσοφία της Salomon βρίσκεται στο σλόγκαν της: «Time to play».

 

//Κεντρική διάθεση: Shop & Trade

 

Διαβάστε ακόμα: Salomon X ULTRA 4. Tο υβριδικό παπούτσι που κάνει την πεζοπορία ακόμη πιο ασφαλή.

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top