Μάρτιν Σκορτσέζε και Τιμοτέ Σαλαμέ στα γυρίσματα της διαφημιστικής καμπάνιας του Blue της Chanel.

Η μόδα είθισται να αναζητά τις «ενσαρκώσεις» της σε πρόσωπα που καβαλάνε το κύμα της εποχής και αποτυπώνουν άρρητα τις επιθυμίες και τις δονήσεις της. Και βέβαια είναι το μάρκετινγκ που βρίσκεται πίσω από αυτά, όμως ενίοτε οι χαραμάδες της δημιουργικότητας και οι μεταφράσεις πέρα από τα briefs φτιάχνουν το ωραίο, το αναπάντεχο, το εμπνευσμένο. Σε μια τέτοια εξίσωση λοιπόν στρατηγικής και τέχνης ανακηρύσσεται ο Τιμοτέ Σαλαμέ ως το νέο πρόσωπο για το γνωστό και εμβληματικό Bleu της Chanel, το οποίο γεννήθηκε ως Eau de Toilette το 2010 και επέκτεινε την ύπαρξή του ως Eau de Parfum με το 2014.

Η ώρα ήγγικεν λοιπόν και ο ηθοποιός του «Call me by your name» του Λούκα Γκουντανίνο πρωταγωνιστεί σε μια καμπάνια που σκηνοθέτησε ο σπουδαίος Μάρτιν Σκορτσέζε, ο οποίος μετά από τους «Δολοφόνους του ανθισμένου φεγγαριού», όπου κυριολεκτικά «άνθισε» η Λίλι Γκλαντστόουν, ξαναγυρίζει στη Νέα Υόρκη με υποφωτισμένη διάθεση.


Δείτε εδώ το βίντεο από τα γυρίσματα του φιλμ που ανέβηκε στο Youtube κανάλι του Andro:


Είναι γεγονός ότι για την καμπάνια του Bleu της Chanel δημιουργήθηκε θόρυβος, καθώς τα teaser-άκια με τις φωτό του Μάριο Σορεντίνο έθρεψαν την περιέργεια των παρεπιδημούντων στον χώρο της μόδας. Ώσπου voila! Η επίσημη παρουσίαση έγινε μόλις χθες και ξεδιπλώνει ένα φιλμ -κατά κύριο λόγο ασπρόμαυρο, αφού στο τέλος παίρνει χρώμα- όπου ο Σαλαμέ καθρεφτίζει και αντικαθρεφτίζει τη διασημότητά του με αρκετές δόσεις αμφιθυμίας προκειμένου να εκφράσει την ουσία του Bleu που απευθύνεται σε εκείνον τον άνδρα που δεν χωράει στα στερεότυπα, σύμφωνα με τον επικεφαλής αρωματοποιό του οίκου Ολιβιέ Πόλζ.

Με μουσικό χαλί το Rockit του Χέρμπι Χάνκοκ, που ανέβηκε στα χιτ το 1983, η διάθεση του Σαλαμέ συμβαδίζει με την chiaroscuro ατμόσφαιρα του φιλμ.

Κορυφαία η στιγμή που στο talk show ο Σαλαμέ βάζει τα πόδια πάνω στο τραπέζι μπλεγμένος ανάμεσα στην οικειότητα, την περσόνα και τη βαριεστημένη διαχείριση μιας ακόμα συνέντευξης. Αλλά και η αποδόμηση με αρκετή δόση χιούμορ, όταν εισπράττει μια πόρτα κατάμουτρα από μια έξαλλη συνάδελφο σταρ, την Κέρτνεϊ. Με μουσικό χαλί το Rockit του Χέρμπι Χάνκοκ, που ανέβηκε στα χιτ το 1983, η διάθεση του Σαλαμέ συμβαδίζει με την chiaroscuro ατμόσφαιρα του φιλμ, που διακόπτεται από έντονα μπλε φλασάκια, ειδικά στον υπόγειο της Νέας Υόρκης, τα οποία προφανώς είναι οι αναλαμπές και η προσδοκία της αυθεντικότητας. Γι’ αυτό στο talk show στην ερώτηση «αν, όταν είσαι μέσα στον ρόλο, καταστρέφεις τον εαυτό σου» απαντά εμφατικά «όχι, αντίθετα πλησιάζεις τον εαυτό σου και τον βρίσκεις. Και τότε είσαι πραγματικά ελεύθερος να είσαι ο αληθινός εαυτός σου».

Κι αυτό συναντά την προσέγγιση του Μάρτιν Σκορτσέζε ο οποίος πολύ εύστοχα είχε δηλώσει παλαιότερα ότι «ο κόσμος έχει αλλάξει, καθώς υπάρχει μια νέα αντίληψη για τη διασημότητα, πολύ πιο ακραία από ό,τι πριν από 15 χρόνια». Κι αυτή η αναζήτηση των δρόμων ανάμεσα στο φαίνεσθαι και το αυθεντικό, η κατάδυση δηλαδή στον εαυτό σου, για να απελευθερωθείς από την ίδια σου την εικόνα τελικά, αναδύεται ως μήνυμα της καμπάνιας για το Blue, ένα άρωμα που είναι αρκούντως cool – όσο και το όνομά του.

Δείτε το τελικό φιλμ εδώ:

 

Διαβάστε ακόμα: Περί αρώματος – Πίστη σε ένα brand ή εναλλαγές ανάλογα με τη διάθεση;

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top