Η Suzuki GSX-8R είναι μια εξαιρετικά στημένη μοτοσικλέτα που θα ικανοποιήσει ένα ευρύ φάσμα αναβατών.

Τρίτο μοντέλο με τον ίδιο δικύλινδρο κινητήρα των 800 κ.εκ. Έχουμε οδηγήσει για σας το VStrom 800DE, το GSX-8S και τώρα το GSX-8R. Αυτή λοιπόν η Suzuki είναι σχεδόν ίδια με το γυμνό αδελφάκι της, είναι όμως πιο «ντυμένη», προσθέστε λοιπόν φέρινγκ, ελαφρώς πιο σκυφτή, προσθέστε πιο σπορ θέση οδήγησης και ολίγον πιο βαριά, βάλτε 3 κιλά περίπου και είστε μέσα. Γιατί λοιπόν να προτιμήσετε την GSX-8R αντί για την GSX-8S; Μα επειδή σας αρέσει περισσότερο εμφανισιακά, θέλετε να τρώτε λιγότερο ξύλο απ’ τον αέρα και να έχετε την αίσθηση ότι αυτή η Suzuki έχει ακόμα καλύτερο κράτημα. Ισχύει;

Έχει περάσει λίγος καιρός από τότε που είχα οδηγήσει τη γυμνή «S», δεν έχω όμως ξεχάσει το πόσο μ’ είχε εντυπωσιάσει το κράτημά της. Έπεφτε στη στροφή και πλάγιαζε όσο άντεχες εσύ, όχι εκείνη, δεν κούναγε, δεν αισθανόσουν την παραμικρή ανησυχία όταν έβλεπες την άσφαλτο να πλησιάζει ολοένα και περισσότερο το σώμα σου. Αυτό ακριβώς συμβαίνει και με την «R», μόνο που εδώ έχουμε την αίσθηση ότι όλα γίνονται ακόμα πιο αβίαστα, ακόμα πιο εύκολα. Κακά τα ψέματα, η Suzuki GSX-8R είναι μια εξαιρετικά στημένη μοτοσικλέτα που θα ικανοποιήσει ένα ευρύ φάσμα αναβατών.

Η Suzuki GSX-8R έχει κι έναν άλλο άσο στο μανίκι της: εντυπωσιάζει με την εμφάνισή της που παραπέμπει σε μεγαλύτερες μοτοσικλέτες με πολλαπλάσιες ιπποδυνάμεις.

Οι καθρέφτες εξέχουν αρκετά και δυσκολεύουν όταν περνάμε ανάμεσα από στοιχισμένα αυτοκίνητα ενώ η ορατότητα που έχουμε δεν είναι επαρκής.

Ο νέος θα μάθει με ασφάλεια, ο έμπειρος θα διασκεδάσει ενώ όλοι κάποια στιγμή θα θέλουν να την δοκιμάσουν στο ασφαλές περιβάλλον μιας πίστας. Τα 83 της άλογα μπορεί να σας φαίνονται λίγα, η μοτοσικλέτα όμως δίνει την εντύπωση ότι έχει δύναμη παντού, η ροπή ενός απ’ τους καλύτερους δικύλινδρους εν σειρά σε σπρώχνει απ’ τη μια στροφή στην άλλη, και κυριολεκτικά βρίσκεσαι να λυσσάς και να σκας χαμόγελα μες στο κράνος απ’ την ευχαρίστηση που σου δίνει η οδήγησή της. Είναι όλα τέλεια λοιπόν;

Ένα από τα μειονεκτήματά της είναι ο ανεμοθώρακας, που θα μπορούσε να είναι πιο ψηλός για να καλύπτει μεγαλύτερο μέρος του σώματός μας.

Ευτυχώς όχι, γιατί θα ψάχναμε από πού να δανειστούμε για να την αγοράσουμε. Πέρα απ’ τα αστεία όμως, αυτό που μπορεί να ενοχλήσει είναι η πίσω ανάρτηση, όχι γιατί είναι «λίγη» για τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, αλλά επειδή είναι ξερή όταν συναντάει ανωμαλίες. Ειδικά στις υψηλές ταχύτητες κοπανάει χωρίς όμως να αναστατώνει την μοτοσικλέτα. Ο ανεμοθώρακας θα μπορούσε να είναι πιο ψηλός για να καλύπτει μεγαλύτερο μέρος του σώματός μας. Επίσης θα έπρεπε να έχει cruise control για να μας ξεκουράζει στις βαρετές ευθείες των αυτοκινητοδρόμων αν και εκεί ίσως μας ενοχλήσουν κάπως οι κραδασμοί που εμφανίζονται όταν θα έχουμε βάλει έκτη ταχύτητα και στην έγχρωμη TFT οθόνη της θα έχουμε ξεπεράσει τα 120 χλμ. Έχουμε καλομάθει πλέον, γιατί το cruise control το βρίσκουμε σε πολλές μοτοσικλέτες, και σε ανταγωνιστές της βέβαια. Στην πόλη οι καθρέφτες εξέχουν αρκετά και δυσκολεύουν όταν περνάμε ανάμεσα από στοιχισμένα αυτοκίνητα ενώ η ορατότητα που έχουμε δεν είναι επαρκής. Ας βάλουμε όμως μια τελεία.

Η Suzuki GSX-8R προσφέρει οικονομία καυσίμου, εξαιρετική σπορ συμπεριφορά και απόλυτα λογική τιμή.

Τα 83 της άλογα μπορεί να σας φαίνονται λίγα, η μοτοσικλέτα όμως δίνει την εντύπωση ότι έχει δύναμη παντού.

Η Suzuki GSX-8R έχει κι έναν άλλο άσο στο μανίκι της: εντυπωσιάζει με την εμφάνισή της που παραπέμπει σε μεγαλύτερες μοτοσικλέτες με πολλαπλάσιες ιπποδυνάμεις. Σε μια κατηγορία όπου υπάρχει πληθώρα επιλογών, η γιαπωνέζα προτάσσει την ευκολία στην καθημερινή συμβίωση, την οικονομία καυσίμου – είδαμε 5,6 λίτρα στα 100 αν και της ήπιαμε το αίμα -την εξαιρετική σπορ συμπεριφορά της και την απόλυτα λογική της τιμή.

//Την Suzuki GSX-8R μας παραχώρησε για δοκιμή η Suzuki Moto Greece.

 

Διαβάστε ακόμα: Ducati Scrambler Icon – Ένα Scrambler με έντονη προσωπικότητα

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top