Η θέση οδήγησης είναι πιο όρθια, σαφώς πιο άνετη από την GT, στερώντας σου λίγη πληροφορία απ’ το μπροστινό.

Πάμε 8 μήνες πίσω, δοκιμάζω την Suzuki GSX-S 1000GT και ενθουσιάζομαι! Γράφω για τον κινητήρα της, για τα κρατήματα της, την ομοιογένειά της.

Πάμε στο τώρα ή μάλλον στο πρόσφατο τότε, μια και την ώρα που εσείς θα διαβάζετε αυτό το άρθρο ελπίζω να βρίσκομαι κάπου για διακοπές. Χωρίς την ψηλή αδελφή της GT, την GSX-S 1000GX. Δυστυχώς. Θα την φόρτωνα, παίρνει τις ίδιες βαλίτσες με την GT, και θα την πήγαινα κάπου μακριά, πολλά πολλά χιλιόμετρα εκτός Αθηνών. Είναι πιο ταξιδιάρα. Απαντάω ήδη σε μια απ’ τις ερωτήσεις που θα έχει σκεφτεί όποιος θα ήθελε να μάθει τις διαφορές των δυο αυτών μοντέλων που φοράνε τον ίδιο ακριβώς τετρακύλινδρο κινητήρα των 1000 κ.εκ. και των 150 χορταστικών ίππων.

H μοτοσικλέτα τρελαίνεται όταν ανοίγεις αποφασιστικά το γκάζι, η αδρεναλίνη χτυπάει κόκκινο.

Η θέση οδήγησης είναι πιο όρθια, σαφώς πιο άνετη από την GT, στερώντας σου λίγη πληροφορία απ’ το μπροστινό. Και δε θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, μια και το σώμα δεν φορτίζει τον μπροστινό τροχό με το ίδιο βάρος, καθώς επίσης η διαδρομή των αναρτήσεων είναι ελαφρώς μεγαλύτερη. Όλα αυτά δεν προκαλούν ασάφειες ή δυσκολίες όταν ο ρυθμός ανέβει, απλώς απαιτούν απ’ τον οδηγό να εγκλιματιστεί σε έναν διαφορετικό τρόπο οδήγησης έχοντας κατά νου αυτά τα στοιχεία.

Η GSX-S 1000GX βουτάει στα φρένα συμπιέζοντας το μπροστινό χωρίς να σ’ ανησυχεί.

Και για να πάμε κατευθείαν στο ζουμί, όπως και στην GT, η μοτοσικλέτα τρελαίνεται όταν ανοίγεις αποφασιστικά το γκάζι, η αδρεναλίνη χτυπάει κόκκινο κι εσύ σκέφτεσαι κατεβάζοντας ταχύτητες με το εξαιρετικό shifter, πώς θα στρίψεις στην επόμενη στροφή που ξεδιπλώνεται μπροστά σου σε χρόνο μηδέν.

Η GSX-S 1000GX βουτάει στα φρένα συμπιέζοντας το μπροστινό χωρίς να σ’ ανησυχεί και αμέσως μετά ακολουθεί την πορεία της μέσα στη στροφή, ακλόνητη, προκαλώντας τον αναβάτη να πιέσει κι άλλο. Αν μπορεί! Δεν μου έφτασαν οι 4 μέρες που την είχα στη διάθεσή μου για να συνηθίσω αυτή την τρέλα στην οποία σε παρασύρει το ουρλιαχτό του τετρακύλινδρου κινητήρα κι αυτόν τον ξέφρενο ρυθμό που θες να υιοθετήσεις για να την οδηγήσεις γρήγορα.

Με όλα τα ηλεκτρονικά να δουλεύουν άψογα, μπορείς να επιλέξεις και μια σταθερή ταχύτητα στο cruise control και να απολαύσεις το τοπίο.

Στην ήρεμη οδήγηση, η Suzuki είναι αρκετά πολιτισμένη, άνετη, ενώ εύκολα θα καλύψεις μαζί της μεγάλες αποστάσεις, αφού το φαίρινγκ σου παρέχει ικανοποιητική κάλυψη και η στάση του κορμού, ελαφρώς σκυμμένος προς τα εμπρός, μοιάζει ιδανική αν και έχω κάποιες επιφυλάξεις για τα πόδια μια και η γωνία που είχαν τα γόνατά μου είναι ίσως λίγο πιο οξεία από όσο θα ήθελα. Με όλα τα ηλεκτρονικά να δουλεύουν άψογα, μπορείς να επιλέξεις και μια σταθερή ταχύτητα στο cruise control και να απολαύσεις το τοπίο.

Στην ήρεμη οδήγηση, η Suzuki είναι αρκετά πολιτισμένη, άνετη, ενώ εύκολα θα καλύψεις μαζί της μεγάλες αποστάσεις.

Άφησα για το τέλος τις αναρτήσεις. Εδώ η Suzuki εξοπλίζει για πρώτη φορά μοντέλο της με ηλεκτρονικές αναρτήσεις της Showa οι οποίες έχουν αρκετές επιλογές έτσι ώστε να μην αφήσουν κανέναν παραπονεμένο. Πραγματικά, δούλευαν άψογα, είτε τις είχα στην αυτόματη λειτουργία όπου αναπροσαρμόζονται ανά πάσα στιγμή ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης του εκάστοτε αναβάτη, είτε τις είχα με προεπιλεγμένη ρύθμιση για έναν οδηγό με αποσκευές (έχει και με δυο, και με δυο και αποσκευές).

Η Suzuki GSX-S 1000GX είναι σίγουρα μια απ’ τις πιο ενδιαφέρουσες μοτοσικλέτες που έχω οδηγήσει τα τελευταία χρόνια.

Θέλει βέβαια μια κάποια ενασχόληση με το κατά τα άλλα εύχρηστο μενού της ευανάγνωστης TFT οθόνης και πειραματισμούς από τη μεριά του οδηγού, αυτό όμως είναι κάτι που μόνο ως θετικό μπορεί να το εκλάβει κανείς. Κοινώς: άμα την παντρευτείτε θα έχετε να παίζετε για καιρό!

Και δεν πρόκειται να βαρεθείτε αυτό τον κινητήρα, σας το υπογράφω. Η Suzuki GSX-S 1000GX είναι σίγουρα μια απ’ τις πιο ενδιαφέρουσες μοτοσικλέτες που έχω οδηγήσει τα τελευταία χρόνια. Tώρα, αν με ρωτούσατε ποια απ’ τις δυο θα διάλεγα, την GT ή την GX, αυτή θα ήταν όντως μια δύσκολη απάντηση.

//Την Suzuki GSX-S 1000GX μας παραχώρησε για δοκιμή η Suzuki Moto Greece.

 

Διαβάστε ακόμα: CFMOTO 450NK. Μικρή στο μάτι.

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top