Η περίπτωση της Jennifer Garner.

Τροφαντή, με δέρμα που λάμπει σαν μετάξι ή σεντέφι. Nιόβγαλτη μόλις, με τα χρυσά μαλλιά της να ανεμίζουν και με τα χέρια της να μας απαγορεύει να γευτούμε με τα μάτια τα απόκρυφα της θεϊκής της ομορφιάς. Ο Μποτιτσέλι έφτιαξε μια Αφροδίτη, της οποίας η μπροστινή πλευρά είναι ένα ορόσημο κάλλους, αισθητικής και θάλπους. Παρά την εγγύτητα στην τελειότητα που φέρει αυτός ο πίνακας, αποκρύβει την οπίσθια πλευρά της θεάς. Ίσως και την πιο ενδιαφέρουσα.

Μα, το ίδιο ασύγγνωστο «λάθος» διαπράτει και ο Τιτσιάνο με τη δική του Αφροδίτη. Η ομορφιά της σε αφήνει εμβρόντητο, προσύλητο, ερωτικά καθημαγμένο. Πάλι, όμως, το έμπροσθεν μέρος είναι που ενδιαφέρει τον θαυμαστό ζωγράφο. Θα χρειαστεί να ανατρέξουμε στην Αφροδίτη της Μήλου, τούτο το θαύμα της γλυπτικής φτιαγμένο από παριανό μάρμαρο που μάς έρχεται από τον 2ο αιώνα π.Χ.

Πολλές γυναίκες θα έδιναν το μισό τους «βασίλειο» για να είχαν τα λακκάκια της Αφροδίτης.

Αν ανατρέξουμε στην πίσω πλερά του αγάλματος, με κομμένη την ανάσα και με προσμονή που προσιδιάζει σε έναν λάτρη της αρχαίας ωραιότητας, να δούμε στα ριζά της πλάτης, εκεί που ενώνεται με τα οπίσθια να διαγράφονται αχνά δύο λακκάκια που μοιάζει με πόρπες ή με μικρές οπές, που, αδαής ων, δεν μπορείς να καταλάβεις τι σημασία έχουν στην αρχιτεκτονική του σώματος, αλλά, όχι, τελικά δεν σε ενδιαφέρει και τόσο η λειτουργικότητα όσο η αισθαντικότητα.

Η Kendall Jenner και τα λακκάκια της.

Είναι γνωστά ως τα «λακκάκια της Αφροδίτης» και πολλές γυναίκες θα έδιναν το μισό τους «βασίλειο» για να τα είχαν. Επιστημονικά μιλώντας, τα λακκάκια της Αφροδίτης είναι φυσικές εσοχές που εμφανίζονται λόγω του σχήματος και της δομής της ιερολαγόνιας άρθρωσης, η οποία συνδέει το οστό του ιερού οστού με τη λεκάνη. Το οστό του ιερού οστού είναι τοποθετημένο ανάμεσα στα δύο λακκάκια, δημιουργώντας ένα ξεχωριστό και δελεαστικό χαρακτηριστικό.

Αριστερά: H αγαλμάτινη πλάτη της Αφροδίτης της Μήλου. Δεξιά: Η Izabel Goulart ως άλλη Αφροδίτη.

 

Από τα αρχαία χρόνια αυτή η ονειρώδης ιδιομορφία έχει συνδεθεί με την ομορφιά, τον αισθησιασμό και τη γονιμότητα.

Δελεαστικό; Να που καμιά φορά ακόμη και οι πιο φορτισμένες λέξεις δεν είναι σε θέση να σκιαγραφήσουν τον κλονισμό που μπορείς να δεχθείς από ένα σωματικό χαρακτηριστικό. Εδώ ο δελεασμός είναι ένα ηλεκτρικό φορτίο που σε διαπερνάει σύγκορμο.

Από τα αρχαία χρόνια αυτή η ονειρώδης ιδιομορφία έχει συνδεθεί με την ομορφιά, τον αισθησιασμό και τη γονιμότητα. Ο μύθος λέει πως οι γυναίκες που τα έχουν είναι τόσο σεξουαλικές όσο ο Βεζούβιος. Σε διάφορους πολιτισμούς, θεωρούνται σύμβολο καλής τύχης, ευημερίας και θηλυκότητας. Αυτά τα λακκάκια έχουν αναγνωριστεί δεόντως στην τέχνη, τη λογοτεχνία και τη μόδα, αντιπροσωπεύοντας κομψότητα και χάρη. Η παρουσία αυτών των βαθουλωμάτων μπορεί να τονίσει τις καμπύλες του κάτω μέρους της πλάτης, δημιουργώντας μια οπτικά ελκυστική σιλουέτα.

H Miranda Kerr φωτογραφημένη για το GQ.

Στις μέρες μας, με τις αισθητικές επεμβάσεις να έχουν εξελιχθεί σε βιομηχανία, οι γυναίκες ξοδεύουν χιλιάδες ευρώ για να δημιουργήσουν αυτά τα λακκάκια στο κάτω μέρος της πλάτης τους. Η Kendall Jenner και η Miranda Kerr είναι μεταξύ των διάσημων γυναικών που δείχνουν συχνά τα φυσικά βαθουλώματα και στις δύο πλευρές του κάτω μέρους της σπονδυλικής τους στήλης.

Οι επεμβάσεις στο «V-spot», όπως το ονομάζουν οι χειρουργοί, είναι ανάμεσα σε εκείνες που θεωρούνται εκ των ων ουκ άνευ.

Οι επεμβάσεις στο «V-spot», όπως το ονομάζουν οι χειρουργοί, είναι ανάμεσα σε εκείνες που θεωρούνται εκ των ων ουκ άνευ. Συνήθως συνδυάζονται με την ανύψωση των γλουτών, καθώς, με κάποιο τρόπο, το ένα οδηγεί στο άλλο. Αρκεί να έχει η «ασθενής» στο πορτοφόλι της περί τα 5.000 ευρώ. Μην μπείτε στη διαδικασία να θεωρήσετε πως όλο αυτό είναι τόσο άσκοπο.  Το κάτω μέρος της πλάτης ανέκαθεν θεωρούνταν ως μια όμορφη περιοχή του γυναικείου σώματος.

Είναι ένα όριο αυτό το σημείο: λίγο πριν φτάσεις στο όρος των γλουτών, πριν πέσεις από εκεί σαν ορειβάτης που θέλει να χάσει την ισορροπία του, αυτά τα λακκάκια σε προστάζουν να λουφάξεις μέσα τους. Με την αφή ή τη γλώσσα, με την ανάσα ή σκαλίζοντάς τα με την άκρη των δοντιών. Δεν γίνεται να μην σταθείς εκεί, να μην δώσεις προσοχή σε μια ανατομική λεπτομέρεια που δημιούργηθηκε από τη φύση μόνο και μόνο για την απόλαυση. Όπως έλεγε και ο αρχαίος Δημόκριτος: «Ηδονήν ου πάσαν, αλλά την επί τω καλώ αιρείσθαι χρεών». Κοινώς: «Όχι οποιαδήποτε ηδονή, αλλά πρέπει να διαλέγεις αυτήν που είναι για καλό». Ε, αυτά τα λακκάκια της Αφροδίτης φτιάχτηκαν για το καλό μας.

 

Διαβάστε ακόμα: Γυναικείος ώμος, ο γκρεμός που πέφτεις ερωτόπληκτος.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top