Σε μια βιομηχανία μόδας που τα έχουμε δει όλα, ο Tom Ford θέλησε να είναι ο πρώτος που θα γράψει FUCK σε ένα μπουκάλι.

Μάλιστα, Fucking Fabulous. Αυτό είναι το όνομα του νέου unisex αρώματος του Tom Ford, και ήδη έχουν πάρει φωτιά τα σχόλια και τα forum των aficionados του αρώματος – οι οποίοι είναι πολλοί, περισσότεροι απ’ όσοι θα νόμιζε κανείς, είναι άντρες και γυναίκες, και είναι όντως aficionados. Μυρίζουν οτιδήποτε κυκλοφορεί και εκφέρουν γνώμη σαν πολύξεροι σομελιέ επικεντρωμένοι λίγο πιο βόρεια από το στόμα.

Κι όμως, γι’ αυτό το άρωμα -το οποίο θα κάνει ντεμπούτο στην εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης, στο catwalk του Tom Ford στις 6 Σεπτεμβρίου και θα είναι διαθέσιμο την αμέσως επόμενη μέρα, στην τιμή των 265 δολαρίων για 50ml- τα σχόλια έχουν «ανάψει» πολύ πριν πιεστεί το σπρέι μπροστά από κάποια ευαίσθητη μύτη.

Οι επικριτές θεωρούν το όνομα υπερβολικά προκλητικό, ακόμη και για τα στάνταρ του Tom Ford, καθώς δυνητικά εκθέτει ακόμη και μικρά παιδιά σε βωμολοχίες, ενώ «ρίχνει το επίπεδο» του brand. Οι υπερασπιστές του αντιπαραθέτουν ότι τα παιδιά δεν γίνεται να ζουν μέσα σε φούσκες υπερπροστασίας και ότι σημασία, εντέλει, έχει το ίδιο το άρωμα. Εξάλλου, αυτή ακριβώς η φράση μπορεί να ήταν, πολύ απλά, η πρώτη που ήρθε στο μυαλό του Ford μόλις το μύρισε. «Fucking Fabulous».

Ο Tom Ford πάντα την ήθελε την πολυτέλειά του λίγο λερωμένη.

H καμπάνια του αρώματος Tom Ford Men, φωτογραφημένη το 2007 από τον Terry Richardson.

Δεν είναι, βέβαια, η πρώτη φορά που ο Tom Ford επιλέγει τον δρόμο της πρόκλησης. Θυμίζουμε (μεταξύ πολλών άλλων) την και τόσο διακριτική καμπάνια του αρώματος Tom Ford Men, το 2007 – φωτογραφημένη, προφανέστατα, από τον Terry Richardson (hello, κατάφωρη αντικειμενοποίηση της γυναίκας), ή την καμπάνια που επέλεξε ως καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Gucci για την άνοιξη του 2003, με G του οίκου σχεδιασμένο στο ηβικό τρίχωμα του μοντέλου.

Ίσως την ελευθερία του λόγου από την ελευθεροστομία να χωρίζει μια λεπτή γραμμή από επτά γράμματα. Ίσως, πάλι, να μην είναι και τόσο τρομερό να τοποθετείται πάνω σε μια ετικέτα η φράση που μπορεί να χρησιμοποιήσεις έτσι, αυθόρμητα, σαν ένα μικρό boost αυτοπεποίθησης μπροστά στον καθρέφτη, λίγο πριν βγεις έξω, αφού έχεις φορέσει το άρωμά σου.

Ο Tom πάντα την ήθελε την πολυτέλειά του λίγο λερωμένη, είναι η αλήθεια – αλλά ειδικά τη σήμερον ημέρα, στην Αμερική του Trump, το να είσαι τόσο προκλητικός και τόσο πολιτικά μη ορθός είναι, ίσως, πολιτική. Συνδυασμένη, φυσικά, με το έξυπνο μάρκετινγκ που θα προκαλέσει αρκετό buzz ώστε να βγουν τα πορτοφόλια.
Δεν ξέρω. Discuss.

 

Διαβάστε ακόμα: Η ελληνική ιστορία του Philosykos, του best seller αρώματος του σοφιστικέ γαλλικού οίκου αρωματοποιίας Diptyque.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top