Η έλλειψη κινητήρα μπροστά επιτρέπει στους τροχούς να στρίβουν κατά 50% περισσότερο, χαρίζοντας πρωτόγνωρη ευελιξία στην πόλη.

Η έλλειψη κινητήρα μπροστά επιτρέπει στους τροχούς να στρίβουν κατά 50% περισσότερο, χαρίζοντας πρωτόγνωρη ευελιξία στην πόλη.

1 & 2. Renault Twingo & Smart Forfour

H Renault και η Daimler συγκέντρωσαν τους πόρους, την τεχνογνωσία τους και περίπου €500 εκατ., για να δημιουργήσουν κάτι ξεχασμένο στη σύγχρονη αυτοκίνηση: ένα αυτοκίνητο πόλης που έχει τον κινητήρα τοποθετημένο πίσω και μεταδίδει την ισχύ στους πίσω τροχούς. Η περίεργη χωροταξία χαρίζει καίρια οφέλη για τη νέα αστική πραγματικότητα: ο κινητήρας δεν καταργεί το χώρο αποσκευών, διότι είναι τοποθετημένος κάτω από αυτόν, η καμπίνα (στο εσωτερικό των 3,95 μ. του αμαξώματος) έχει διευρυνθεί προς τα εμπρός, για να γίνει περισσότερο ευρύχωρη, ενώ η έλλειψη κινητήρα μπροστά επιτρέπει στους τροχούς να στρίβουν κατά 50% περισσότερο, χαρίζοντας πρωτόγνωρη ευελιξία στην πόλη. Ένας μικρός Turbo κινητήρας 900 κ.εκ. και 90 ίππων συμπληρώνει την εξίσωση, κρατώντας χαμηλά την κατανάλωση δίχως καμιά υστέρηση σε πολύπλευρες ανάγκες για ισχύ.

Στην επόμενη σελίδα: Το Opel Corsa 5ης γενιάς κι ο νέος turbo κινητήρας.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top