totem3-1190

Τα κουτιά έχουν κι αυτά το σχεδιαστικό τους σασπένς με τα ασπρόμαυρα μοτίβα τους.

Κάτι από νέο-εξωτισμό και Ινδιάνους, με τους τελευταίους ούτε καν να φαντάζονται ότι τα ιερά τους τοτέμ θα γίνονταν κάποια μέρα όσια μπουκάλια αρώματος. Μυρωδιές λοιπόν κι όχι καθρέφτες για τους ιθαγενείς των πόλεων, για τους κονκισταδόρες των τάσεων, τους χίπστερ των ανερχόμενων γειτονιών.

Ειδικά όταν το επίδικο είναι η νέα τριπλέτα αρωμάτων –ερμαφρόδιτων ή unisex- που στην ούγια γράφουν «Τοtem by Kenzo». Ναι, εκείνος ο ανήσυχος Ιάπωνας, ο Kenzo Takada, που έφυγε από την πατρίδα το 1964 για να φτιάξει στο Παρίσι το δικό του οίκο μόδας, ο οποίος έμεινε στην ιστορία για τις ασυμμετρίες, τα εκτυφλωτικά χρώματα και τα συναρπαστικά σχέδια. Και για το ωραίο ανδρικό του άρωμα «Kenzo pour Homme» (χρονολογία γέννησης: 1991).

totem2-1190

Τρία αρώματα απαρτίζουν τη σειρά “Τοtem” των νέων αρωμάτων του Kenzo. Το σχεδιασμό των μπουκαλιών και του λογοτύπου ανέλαβε η ιαπωνική Nendo.

Ένα απλό, αλλά δυναμικό σχέδιο που εκφράζει την προσπάθεια να συνενώσουμε το πρωτόγονο στοιχείο με την παγκοσμιοποίηση των ημερών μας.

Για το νέο άρωμα, ο οίκος, ο οποίος έχει εξαγοραστεί από την LVMH, επέστρεψε ξανά στις ρίζες: συνεργάστηκε με το σχεδιαστικό γραφείο Nendo (είναι το ίδιο που δημιούργησε την πολυμορφική τσάντα Κamme για την Fabbrica Pelletterie Milano, για την οποία είχαμε γράψει στο κοντινό παρελθόν). Γεννήθηκε έτσι ένα μπουκάλι βαθύ μοβ στο σχήμα ενός τοτέμ (όνομα και πράγμα), που κατά τους δημιουργούς του συμβολίζει τη νέα γενιά «με τον αεικίνητο και ζωντανό τρόπο ζωής, που την κάνει να μοιάζει με φυλή. Κι αυτό το unisex άρωμα δημιουργήθηκε για να εκφράσει τη διασυνδεσιμότητά της», όπως λένε οι σχεδιαστές της Nendo.

totem5-1190

Οι πειραματισμοί της Nendo κατέληξαν στη δημιουργία των τριών μπουκαλιών-τοτέμ, τα οποία συμβολίζουν τη συνάντηση του αρχέγονου με το μοντέρνο και παγκοσμιοποιημένο κόσμο.

Το «Τotem» έχει όπως είπαμε τρεις εκδοχές, οι οποίες γίνονται διακριτές από μια απλή λωρίδα στο μπουκάλι και το λογότυπο που απλώς αλλάζει χρώμα. Το «Τotem Υellow», με τη φρεσκάδα του από το ροζ γκρέιπφρουτ και το ξύλο, ορίζεται από την κίτρινη γραμμή, το ζωηρό «Totem Orange», με πικρό πορτοκάλι και το βέτιβερ από την πορτοκαλί, ενώ εκείνο στο οποίο κυριαρχούν ο ανανάς, το κάρδαμο και ο κέδρος, δηλαδή το εκφραστικό «Τοtem Blue», έχει μια μπλε λωρίδα.

«Είναι ένα απλό, αλλά δυναμικό σχέδιο που εκφράζει την προσπάθεια να συνενώσουμε το πρωτόγονο στοιχείο με την παγκοσμιοποίηση των ημερών μας, κάτι που ορίζει την ουσία της γενιάς στην οποία απευθύνεται αυτή η σειρά αρωμάτων», λένε οι άνθρωποι της Nendo. Όλα δε τα αρώματα κλείνονται σε ένα απλό κουτί με ένα ασπρόμαυρο σιρίτι που γίνεται η αρχή ή το τέλος της οσφρητικής εμπειρίας. Κι αν μοιάζει με πρωτόγονη τελετουργία μιας ξεχασμένης φυλής, ακόμα καλύτερα.

totem6-1190

Το “Τοtem Orange” με κυρίαρχο το πικρό πορτοκάλι και το βέτιβερ.

Διαβάστε ακόμα: Leatherman Tread – το πολυεργαλείο που φοριέται στον καρπό σαν κόσμημα. 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top