Η έμπνευση των σχεδιαστών για τη δημιουργία αυτής της συλλογής ήταν μέσα από την παρατήρηση του άμεσου περιβάλλοντός τους.

Πώς ντύνονται οι άνθρωποι καθημερινά; Μπορεί οι σχεδιαστές μόδας και τα περιοδικά να προτείνουν ενδυματολογικές λύσεις, εντούτοις η καθημερινότητα είναι λιγότερο αστροφώτιστη. Συχνά φοράμε πράγματα μπανάλ, αδιάφορα, δίχως ίχνος «λούστρου». Κι όμως, μια δημιουργική ιδέα είναι να μετατραπούν αυτά τα ρούχα σε κάτι άλλο.

Οι καλλιτεχνικοί διευθυντές της Trussardi Benjamin A. Huseby και Serhat Işık αποφάσισαν να ακολουθήσουν τον… δύσκολο δρόμο για να συνθέσουν την κολεξιόν του οίκου για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2022. Η έμπνευση των σχεδιαστών για τη δημιουργία αυτής της συλλογής ήταν μέσα από την παρατήρηση του άμεσου περιβάλλοντός τους, του τρόπου που ντύνονται οι άνθρωποι στην καθημερινή τους ζωή.

Oι σχεδιαστές παρατήρησαν ότι πολλοί μιλανέζοι φορούσαν ελαφριά πουπουλένια μπουφάν piumino στην καθημερινότητα τους. Αποφάσισαν να μετατρέψουν το piumino σε κάτι ξεχωριστό.

Οι περισσότεροι υπονομεύουν τους ενδυματολογικούς κώδικες στην καθημερινή τους ζωή -και καλά κάνουν. Οι σχεδιαστές όμως παρατήρησαν λεπτομέρειες που συνήθως εμείς παραβλέπουμε και κρύβουν πολύτιμα συμπεράσματα. Για παράδειγμα, καθώς μελετούσαν τους Μιλανέζους, ο Benjamin A. Huseby και ο Serhat Işık παρατήρησαν ότι πάρα πολλοί φορούσαν μπουφάν piumino 100 γραμμαρίων, τα ελαφριά πουπουλένια μπουφάν που είναι τόσο συνηθισμένα και απαραίτητα όσο τα T-shirts στον ιταλικό βορρά.

Η συλλογή περιλαμβάνει κυρίως αποχρώσεις του μαύρου και του γκρι.

Αρχικά, η ιδέα του piumino τους απωθούσε, όμως η πρόκληση να το μετατρέψουν σε κάτι πιο όμορφο εξελίχθηκε σε θεμέλιο της νέας συλλογής. Μιας συλλογής που περιλαμβάνει κυρίως αποχρώσεις του μαύρου και του γκρι, για να δώσει έμφαση στη σιλουέτα, με εξελιγμένες υφές και τεχνικές.

«Τα ρούχα έχουν τη δύναμη να σε κάνουν ορατό, λειτουργούν σαν ‘mantello magico’ – σαν μαγικός μανδύας», σημειώνουν οι δημιουργοί.

«Τα ρούχα έχουν τη δύναμη να σε κάνουν ορατό, λειτουργούν σαν ‘mantello magico’ – σαν μαγικός μανδύας. Παραμένεις απαρατήρητος ωσότου ντυθείς με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνεις ορατός. Είναι το φαινόμενο της Σταχτοπούτας, η πραγματικότητα κάθε υπερήρωα, τα ρούχα σου γίνονται η πανοπλία σου» σημειώνουν οι Benjamin A. Huseby και Serhat Işık.

H αλληλεπίδραση φαντασίας και πραγματικότητας, παρελθόντος και παρόντος, έγινε ακρογωνιαίος λίθος στη δημιουργία μιας ιδιαίτερης νέας γλώσσας Trussardi.

Οι σχεδιαστές καταλήγουν: «Ο οίκος Trussardi έμεινε παραμελημένος για πολλά χρόνια, ήταν μια ωραία κοιμωμένη για σχεδόν ένα τέταρτο του αιώνα. Με αυτή τη μεταφορά κατά νου, κοιτάξαμε να δημιουργήσουμε ένα νέο αφήγημα φτιαγμένο από φανταστικά παραμύθια και τους πραγματικούς ενδυματολογικούς κώδικες στους δρόμους του Μιλάνου. Αυτή η αλληλεπίδραση φαντασίας και πραγματικότητας, παρελθόντος και παρόντος, έγινε ακρογωνιαίος λίθος στη δημιουργία μιας ιδιαίτερης νέας γλώσσας Trussardi».

Για τον Benjamin A. Huseby και τον Serhat Işık, ο χρόνος δεν είναι γραμμικός, αλλά κυκλικός, ένας αέναος κύκλος ανανέωσης της ζωής όπου η μνήμη επεκτείνει το παρελθόν στο παρόν. Το λογότυπο του οίκου απεικονίζει πλέον το εμβληματικό ιταλικό λαγωνικό ως… ουροβόρο (που δαγκώνει την ουρά του) φίδι. Στη νέα κυκλική τάξη πραγμάτων δεν υπάρχει ιεραρχία, ντυνόμαστε για έναν κόσμο που ζει τόσο στο ιστορικό παρελθόν όσο και στο παρόν καθώς προχωράμε με ταχύτητα στο μέλλον.

 

//Κεντρική διάθεση: Shop and Trade, 210 34 08 400

 

Διαβάστε ακόμα: Αntony Morato. 4 πόλεις της Ευρώπης φτιάχνουν το στυλ του χειμώνα.

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top