Για τις κρύες μέρες του χειμώνα.

Δύο παίκτες του πόλο πάνω στα άλογα που καλπάζουν κραδαίνοντας τα μπαστούνια τους, διεκδικούν την μπάλα. Αυτή η δυναμική, γεμάτη ένταση εικόνα που αντικατοπτρίζει τη φύση του αθλήματος αποτελεί το εμβληματικό logo ενός ξεχωριστού brand στον χώρο της casual ένδυσης. Ενώ ενσαρκώνει και την μακρά κληρονομιά της αμερικάνικης ομοσπονδίας πόλο της U.S. Polo Assn που ιδρύθηκε το 1890 στις ΗΠΑ με σκοπό τη διαδοση αυτού του ιδιαίτερου αθλήματος.

Οι ιδρυτές της ομοσπονδίας ήταν βέβαιοι ότι οι Αμερικανοί θα αγκάλιαζαν το άθλημα, καθώς από τη μία οι ΗΠΑ είναι μία χώρα όπου τα άλογα -συμπρωταγωνιστές του αθλήματος- αντιμετωπίζονται με σεβασμό και από την άλλη ο ανταγωνισμός που είναι σύμφυτος με το πόλο, αντιπροσωπεύει τον αμερικανικό δυναμισμό. Και δε διαψεύστηκαν καθώς το πόλο είναι ένα από τα πιο δημοφιλή αθλήματα στις ΗΠΑ.

Tο brand προσπάθησε να ανταποκριθεί στις αρχές των ιδρυτών της ομοσπονδίας. Η λύση ήταν απλή. Μία σειρά από casual ρούχα άνετα και ευκολοφόρετα.

Το brand ενδιαφέρεται για την άνεση που θα μας προσφέρουν τα ρούχα του.

Η ίδια η ομοσπονδία αποφάσισε το 1981 την δημιουργία ενός brand ένδυσης με το όνομα U.S. Polo Assn που να αναδεικνύει την φιλοσοφία αυτού του ξεχωριστού αθλήματος το οποίο δεν ονομάστηκε τυχαία «σπορ των βασιλιάδων». Όμως η ομοσπονδία δεν ασπαζόταν ποτέ την άποψη ότι το πόλο είναι άθλημα για μία απροσδιόριστη ελίτ, αντίθετα σκοπός της ήταν η προώθηση του αθλήματος ώστε να γίνει προσιτό στο ευρύ κοινό.

Έτσι, το brand προσπάθησε να ανταποκριθεί στις αρχές των ιδρυτών της ομοσπονδίας. Η λύση ήταν απλή. Μία σειρά από casual ρούχα άνετα και ευκολοφόρετα, όπου η κομψότητα συναντάει την ποιότητα των υλικών. Άλλωστε το brand U.S. Polo Assn είναι μία μη κερδοσκοπική εταιρεία. Επενδύει τα κέρδη της στην αναβάθμιση του αθλήματος και διατηρεί τις τιμές των προιόντων της προσιτές για τον μέσο καταναλωτή, δείχνοντας έμπρακτα το σεβασμό στην κληρονομιά της. Kαι σε αντίθεση με τα εμπορικά brands δεν δείχνει καμία πρόθεση να εξαπλωθεί στην επικράτεια των άλλων δημοφιλών αθλημάτων.

Σε αντίθεση με τα εμπορικά brands δεν δείχνει καμμία πρόθεση να εξαπλωθεί στην επικράτεια των άλλων δημοφιλών αθλημάτων.

Η γκαρνταρόμπα του U.S. Polo Assn παραμένει προσηλωμένη στην παράδοση, στα περήφανα άλογα που καλπάζουν στο γρασίδι, στους γρήγορους και επιδέξιους αναβάτες.

Η γκαρνταρόμπα του U.S. Polo Assn παραμένει προσηλωμένη στην παράδοση, στα περήφανα άλογα που καλπάζουν στο γρασίδι, στους γρήγορους και επιδέξιους αναβάτες που μπορούν αρπαγμένοι από την σέλα να διεκδικούν τη μπάλα με το μπαστούνι στο χέρι, αλλά και στο lifestyle που αρμόζει στο άθλημα, όπου οι θεατές με προσεγμένη εμφάνιση και ένα ποτήρι κοκτέιλ στο χέρι, παρακολουθούν και σχολιάζουν τον αγώνα. Ο εκδημοκρατισμός του αθλήματος συμβαδίζει με το αριστοκρατικό τελετουργικό του παρελθόντος.

Αντί για την επιτήδευση που επικρατεί στο σύγχρονο αθλητικό ρούχο, η U.S. Polo Assn προτάσσεται τη λιτή γραμμή.

Τα ίδια τα ρούχα είναι η επιτομή αυτής της συμπόρευσης. Αντί για την επιτήδευση που επικρατεί στο σύγχρονο αθλητικό ρούχο, προτάσσεται τη λιτή γραμμή. Μπροστά στην εντυπωσιοθηρία του αθλητικού lifestyle προβάλλεται η απέρριτη κομψότητα. Παντελόνια φόρμες, τζιν, μάλλινα πουλόβερ, φούτερ, βαμβακερά πουκάμισα, κολεγιακά τζάκετς, puffer τζάκετς και αμάνικα, σνίκερς -αλλά και αξεσουάρ- όλα σε κλασικό αμερικάνικο στυλ -όπως το περιγράφουν οι ίδιοι οι δημιουργοί- που μπορούν να συνδυαστούν με διαφορετικούς τρόπους και να αποδείξουν ότι το αθλητικό πνεύμα μπορεί να συναντάει την υψηλή αισθητική.

Κεντρική διάθεση: Shop & Trade, 210 3408400.  

 

Διαβάστε ακόμα: Save The Duck. Η νέα συλλογή έχει οικολογική ταυτότητα.

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top