Μέσα στη Niken κρύβεται στην πραγματικότητα μια πλήρως επανασχεδιασμένη ΜΤ-09.

Όταν η Yamaha έβγαλε το MWT-09 στο σαλόνι του Τόκιο το 2015, όλα βρισκόταν ακόμα σε πειραματικό στάδιο. Τώρα, όμως, ο Ιάπωνας κατασκευαστής βγάζει απ’ το καπέλο του μια μοτοσικλέτα-έκπληξη. Ακούει στο όνομα «Niken», που σημαίνει «Δύο Λεπίδες». Το τελικό μοντέλο που θα βγει στην παραγωγή αποκαλύφθηκε στο κοινό κατά τη διάρκεια της έκθεσης EICMA 2017, η οποία ξεκίνησε στο Μιλάνο στις 6 Νοεμβρίου. Την παρουσίαση έκανε ο Valentino Rossi αυτοπροσώπως.

Το αντικείμενο σκάει μύτη σαν ένα ΟΥΦΟ στον κόσμο των δύο τροχών. Γιατί το καινούργιο αυτό μοντέλο είναι το πρώτο 3τροχο roadster που φτιάχτηκε ποτέ. Και δεν είναι απλώς μοτοσικλέτα, αλλά ένα ανατρεπτικό όχημα υψηλών επιδόσεων.

Υπήρξαν κι άλλες προσπάθειες αυτού του είδους στο παρελθόν, με αποτέλεσμα σήμερα να βρίσκεις την Can-Am Spyder ή άλλες Harley με δύο πίσω ρόδες, αλλά η Niken είναι η πρώτη με δύο μπροστινούς τροχούς.

Η οδηγική της εμπειρία χαρίζει μια γρήγορη και άγρια αίσθηση, όπως μια κανονική μοτοσικλέτα. Μόνο που εδώ εξαφανίζεται κάθε ανησυχία όταν κινείσαι σε δρόμους με πολλά στροφιλίκια.

Μέσα στη Niken κρύβεται στην πραγματικότητα μια πλήρως επανασχεδιασμένη ΜΤ-09. Απ’ αυτό το 3κύλινδρο roadster της Yamaha «κλέβει» πολλά στοιχεία, ξεκινώντας από τον εξαιρετικό κινητήρα των 847 κ.εκ. Βρίσκουμε κι άλλα κοινά, ιδίως στο πίσω μέρος, αλλά το φέρινγκ και κυρίως τα ελαστικά εμπρός είναι καινούργια.

Η Yamaha Niken αποκαλύφθηκε στο κοινό κατά τη διάρκεια της έκθεσης EICMA 2017, η οποία ξεκίνησε στο Μιλάνο στις 6 Νοεμβρίου και την παρουσίαση έκανε ο Valentino Rossi αυτοπροσώπως.

Η οδηγική της εμπειρία χαρίζει μια γρήγορη και άγρια αίσθηση, όπως μια κανονική μοτοσικλέτα. Μόνο που εδώ εξαφανίζεται κάθε ανησυχία όταν κινείσαι σε δρόμους με πολλά φιδάκια, καθώς η σταθερότητά της στις στροφές είναι άνευ προηγουμένου.

Κι αυτό γιατί στο πλαίσιο έχει προστεθεί ένας ανέκδοτος μηχανισμός αναρτήσεων, ο οποίος συνδυάζει τις μπροστινές ρόδες των 15 ιντσών με ανάποδα διπλά πιρούνια σε μπλε μεταλλικό χρώμα, τα οποία τονίζουν το σπορτίβικο χαρακτήρα της μηχανής και ενισχύουν την αίσθηση, τόσο ως προς τις επιδόσεις όσο και ως προς την εμφάνιση, της υψηλής ποιότητας.

 

Διαβάστε ακόμα: Honda Super Cub – Η χαρά του ντελιβερά, 100 εκατ. «παπιά» μετά

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top