Το έχω πει και σε παλαιότερο άρθρο, όχι άλλο Ξινόμαυρο με το αρνάκι του Πάσχα! Ναι, οκ, έχει οξύτητα και ταννίνες που μπορούν να τα βγάλουν πέρα με τα αμνοερίφια αλλά δεν έχει τόσο φρούτο και ο συνδυασμός εμένα προσωπικά δε με ψήνει καθόλου. Κατά… Περισσότερα
Υπάρχει η εντύπωση πως τα λευκά κρασιά είναι για ψάρι και τα κόκκινα κρασιά για κρέας και πως τα λευκά τα πίνουμε το καλοκαίρι και τα κόκκινα το χειμώνα. Έχω «σπάσει» τον πρώτο «μύθο» πριν χρόνια εδώ, έχω γράψει για κόκκινο κρασί το καλοκαίρι εδώ… Περισσότερα
Είναι γεγονός πως οι τιμές των κρασιών της Σαντορίνης έχουν εκτοξευτεί, με πολλούς φίλους της να γκρινιάζουν επισημαίνοντας πως πλησιάζουν αυτές της Βουργουνδίας. Ο βασικός λόγος είναι, σαφώς, το ακριβό σταφύλι. Η τιμή ενός κιλού Ασύρτικου στο νησί έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο, η αύξηση του… Περισσότερα
Η Σαντορίνη είναι μια και μοναδική και το terroir της ένα από τα σπουδαιότερα της Ελλάδας. Το Ασύρτικο της κάνει πλέον διεθνή καριέρα και μάλιστα σπουδαία. Και ναι μπορεί η καταγωγή του Ασύρτικου να είναι από τη Σαντορίνη αλλά αυτό δε σημαίνει πως δε μεγαλουργεί… Περισσότερα
Για τους απανταχού οινόφιλους Σαντορίνη ίσον Ασύρτικο! Και το δυνατό χαρτί του Ασύρτικου είναι σίγουρα η δομή του, η πυκνότητα στο στόμα, η οποία συνδυάζεται υπέροχα με τη λεπιδωτή οξύτητα, τη γενναιόδωρη αλκοόλη και τη μεταλλικότητα. Με δυο λόγια, ένα σπάνιο σύνολο. Η μύτη του,… Περισσότερα
Πώς ζητάμε το συγκεκριμένο κρασί, για να δείξουμε ότι νογάμε; Ασύρτικο-Αθήρι από το Κτήμα Σιγάλα. Προσοχή! Το Κτήμα Σιγάλα βγάζει κι άλλες ετικέτες από αυτές τις ποικιλίες, που όμως έχουν και άλλα ονόματα στην ετικέτα (π.χ. Σαντορίνη, Καβαλιέρος, κλπ) και οι οποίες είναι μερικά ποιοτικά… Περισσότερα