Ιανουάριος του 2023. Βρίσκομαι στις Βρυξέλλες σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση. Ήθελα ένα πάρτι να ξεφύγω, αλλά δεν είχα φίλους να ακολουθήσουν. Αν και το solo raving είναι κάτι σύνηθες στη δυτική Ευρώπη, ποτέ δεν είχα πάρει την απόφαση να πάω μόνος μου στο κλαμπ. Ντύνομαι,… Περισσότερα
Εσείς τι προτιμάτε; Να τρέχετε μόνοι ή με παρέα; Ή και τα δύο; Και πότε προτιμάτε να τρέχετε μόνοι και πότε αναζητάτε παρέα; Και τι εννοείτε λέγοντας παρέα; Άλλον ένα; Άλλους δύο; Ή ολόκληρο γκρουπάκι; (με ενδιαφέρουν οι απαντήσεις σας, δεν ρωτάω έτσι). Μακάρι να… Περισσότερα