Γιάννης Σπυρόπουλος: «Όλοι χρειαζόμαστε κάποιον που θα ξυπνήσει το άγριο θηρίο που έχουμε μέσα μας»

Ποιο είναι το πρόγραμμα γυμναστικής του; Τι τρώει για πρωινό; Πώς μένει προσηλωμένος πριν από έναν μεγάλο στόχο; Ο πολίστας της ομάδας της Ηλιούπολης και personal trainer μοιράζεται μαζί μας τα fitness μυστικά του.

 

Ο Γιάννης Σπυρόπουλος παίζει πόλο επαγγελματικά στην Ηλιούπολη και είναι personal trainer.

– Με τι ασχολείσαι;
Ασχολούμαι με το πόλο από τα επτά μου και τα τελευταία τρία χρόνια παίζω επαγγελματικά στην Ηλιούπολη. Επίσης είμαι personal trainer. Οι γονείς μου ασχολούνται ενεργά με την γυμναστική από την νεαρή τους ηλικία και δεν θα μπορούσα να απέχω εγώ από αυτό.

– Τι ώρα ξυπνάς το πρωί;
Στις 6:15.

– Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις;
Λατρεύω τα πρωινά push ups, καθώς μου δίνει ενέργεια για να ξεκινήσω την μέρα μου. Ποτέ δεν υπερβάλλω όμως, ένα σετ των 30 είναι υπεραρκετό. Δεν θα παραλείψω να αναφερθώ και στην μία μέρα χαλάρωσης που έχω, που λατρεύω πραγματικά να μην κάνω τίποτα μέχρι να έρθει η ώρα του πρωινού.

– Τι τρως για πρωινό;
Δεν είναι όλες οι μέρες το ίδιο. Κάτι που συνηθίζω να τρώω είναι μια χούφτα αμύγδαλα, μισή χούφτα cranberries, μια κουταλιά μέλι, 200 γρ. cottage cheese και δύο ρυζογκοφρέτες.

«Είναι πολύ σημαντικό να έχεις έναν οδηγό, μια κινητήρια δύναμη που θα σε βοηθάει να συγκεντρωθείς και να πετύχεις τον στόχο σου».

– Τι ημερήσιο πρόγραμμα γυμναστικής ακολουθείς;
Τους χειμερινούς μήνες πάω στο γυμναστήριο. Τώρα όμως που ο καιρός βοηθάει απολαμβάνω την γυμναστική στο πάρκο, γιατί το σώμα οξυγονώνεται καλύτερα. Έτσι ξεκινάω με προθέρμανση και είκοσι λεπτά τρέξιμο, push ups, κοιλιακούς, μονόζυγο, δίζυγο και αρκετές ισομετρικές ασκήσεις.

– Υπάρχουν τεχνικές πνευματικής συγκέντρωσης που σε βοηθούν να κρατάς τον επιθυμητό ρυθμό στην προπόνηση;
Η τεχνική συγκέντρωσης που ακολουθώ είναι απλή: συγκεκριμένος στόχος, υπομονή, επιμονή και καλή μουσική στα ακουστικά μου. Δεν υπάρχει σημαντικότερο πράγμα από το να καταφέρεις το στόχο σου όσο δύσκολος και αν είναι αυτός – όσο μεγαλύτερη η δυσκολία τόσο μεγαλύτερο το επίτευγμα.

– Όταν προετοιμάζεσαι για ένα μεγάλο στόχο πώς μένεις προσηλωμένος;
Είναι πολύ σημαντικό να έχεις έναν οδηγό, μια κινητήρια δύναμη που θα σε βοηθάει να συγκεντρωθείς και να πετύχεις τον στόχο σου. Είμαι τυχερός που για εμένα αυτή η κινητήρια δύναμη προήλθε από την οικογένεια μου. Με τον πατέρα μου να είναι professional bodybuilder δεν είχα την «πολυτέλεια» να παρεκκλίνω από τον στόχο μου. Είναι η αλήθεια πως όλοι χρειαζόμαστε κάποιον που θα ξυπνήσει το άγριο θηρίο που έχουμε μέσα μας για να πετύχουμε το στόχο μας.

– Υπάρχει κάποιο αξεσουάρ που δεν αποχωρίζεσαι στο γυμναστήριο;
Την μουσική μου και την πετσέτα μου.

– Πώς διατηρείς σταθερό το σωματικό σου βάρος;
Πέντε γεύματα την ημέρα πρωτεϊνούχων στοιχείων κυρίως σε ότι κολυμπάει και ότι πετάει, καθημερινά άσκηση, σωστό ωράριο ύπνου και όλα αυτά σε συνδυασμό με τις «cheatdays» οι οποίες εμπεριέχουν εξόδους με παρέα για να μην ξεχνάμε ότι η ζωή είναι απολαυστική διαδικασία.

«Με την άσκηση εκτός από το σώμα εξασκώ το πνεύμα και το μυαλό μου. Και τα τρία αυτά σε συνδυασμό με βοηθάνε πρώτα να βάζω στόχους και μετά να τους πετυχαίνω σε κάθε τομέα».

– Πες μας μια διατροφική «γουρουνιά» που επιτρέπεις στον εαυτό σου.
Τις σκεπαστές, τις πίτσες και τις κρέπες.

– Ποιο είναι το νόημα που αντλείς από τη σωματική προσπάθεια, αυτό που σε εμπνέει να συνεχίζεις;
Για εμένα η άσκηση δεν είναι μόνο μυς. Tαυτόχρονα εξασκώ το πνεύμα και το μυαλό μου. Και τα τρία αυτά σε συνδυασμό με βοηθάνε πρώτα να βάζω στόχους και μετά να τους πετυχαίνω σε κάθε τομέα. Είναι φιλοσοφία, όμως είναι δύσκολο να κατανοηθεί γραμμένο σε μία πρόταση. Όποιος θέλει μπορεί να μας βρει στο νέο μας χώρο στην Νέα Σμύρνη, το TX Future Fitness και να τα αναλύσουμε όλα μαζί με μία δωρεάν πρώτη συνεδρία, για να γίνουν όλα πιο απτά και κατανοητά.

– Πώς διατηρείς την αντοχή σου; Προτιμάς το τρέξιμο, το κολύμπι ή το ποδήλατο;
Εννοείται ως πολίστας το κολύμπι.

– Πώς δυναμώνεις τους μυς σου; Προτιμάς όργανα, βάρη ή ελεύθερες ασκήσεις αντίστασης;
Και τα τρία. Συνδυαστικά ή και μεμονωμένα, αναλόγως την περίοδο που διανύω.

«Η τεχνική συγκέντρωσης που ακολουθώ είναι απλή: συγκεκριμένος στόχος, υπομονή, επιμονή και καλή μουσική στα ακουστικά μου».

– Squat ή pushups; Τι θα ήθελες να είναι ευκολότερο;
Τα squat.

– Ζέσταμα ή αποθεραπεία; Τι βαριέσαι περισσότερο;
Την αποθεραπεία.

– Ακούς μουσική όταν γυμνάζεσαι, και ποια;
Ναι, AC/DC.

– Ποιες είναι οι «μυστικές» σου διατάσεις;
Για μένα οι στατικές διατάσεις είναι το μυστικό.

– Ποια είναι η συμβουλή σου για κάποιον που θέλει να αλλάξει τον τρόπο ζωής του αλλά τον «πνίγει» η αμείλικτη καθημερινότητα;
Μόλις τα ξεκαθαρίσεις στο μυαλό σου, απλά σήκω από τον καναπέ κι όλα τα υπόλοιπα είναι πιο απλά από ότι φαντάζεται κανείς .

– Ποια τρία πράγματα, εκτός από την άσκηση και τη διατροφή, καθορίζουν την ποιότητα της ζωής σου;
Ύπνος, διασκέδαση, σεξ.

 

Διαβάστε ακόμα: Τάσος Καραχάλιος – «Η άσκηση με κάνει να αισθάνομαι αλώβητος στη δύσκολη καθημερινότητα»

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close