Τα καθημερινά, μικρά, sessions γυμναστικής, που διαρκούν από 10 έως 15 λεπτά, μας βοηθούν να διώξουμε τη σωματική αδράνεια. (Φωτογραφία: Greg Williams)

Ζούμε πλέον μια καθημερινότητα, όπου ο χρόνος, αποτελεί πολυτέλεια για τους περισσότερους από εμάς. Πολλές ώρες δουλειάς, υποχρεώσεις, κακή διατροφή και έλλειψη χρόνου για σωματικές δραστηριότητες έχουν σαν συνέπεια να προσθέτεις περιττά κιλά, τα οποία σαμποτάρουν την εικόνα του σώματος σου καθώς και την υγεία σου…

Παρόλα αυτά υπάρχει λύση, τα παρακάτω βήματα θα σε βοηθήσουν να διώξεις τα περιττά κιλά και να αποκτήσεις άμεσα τόσο μια καλύτερη εικόνα, όσο και μια καλύτερη υγεία.

Τα microworkouts, σε συνδυασμό με μια καλή διατροφή, θα επιταχύνουν το μεταβολισμό σου, θα σε βοηθήσουν να κάψεις επιπλέον θερμίδες, αλλά και να διατηρήσεις τον μυϊκό σου ιστό.

Βήμα 1ο:  Επένδυσε σε μια καλή διατροφή με θερμιδικό έλλειμμα

«Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός» και μια διατροφή με θερμιδικό έλλειμμα θα σε βοηθήσει να πετύχεις πιο γρήγορα τους στόχους σου. Τι ορίζεται ως «καλή διατροφή»: Είναι αυτή που είναι σχεδιασμένη πάνω στις δικές σου θερμιδικές ανάγκες και σε εφοδιάζει με όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Επένδυσε σε ποιοτικές θερμίδες που θα περιλαμβάνουν καλούς υδατάνθρακες βραδείας καύσης (κυρίως από προϊόντα ολικής άλεσης), αρκετή πρωτεΐνη ώστε να διατηρήσεις τον μυϊκό σου ιστό και καλά λιπαρά. Παρόλο που θα τρως λιγότερο, μιας και θα είσαι σε θερμιδικό έλλειμμα, δεν θα μένεις από ενέργεια. Κανόνας: συμβουλέψου πρώτα έναν επαγγελματία διατροφολόγο.

Βήμα 2ο: Βάλε τα microworkouts στην εξίσωση

Τι είναι τα microworkouts; Είναι μικρά sessions (συνεδρίες) γυμναστικής που διαρκούν από 10 έως 15 λεπτά, διάλεξε 3-4 ασκήσεις για όλο σου το σώμα και διώξε την σωματική αδράνεια. Τα microworkouts σε συνδυασμό με μια καλή διατροφή, θα επιταχύνουν το μεταβολισμό σου, θα σε βοηθήσουν να κάψεις επιπλέον θερμίδες και να διατηρήσεις τον μυϊκό σου ιστό. Παράλληλα θέσε ως ημερήσιο στόχο έναν εφικτό αριθμό βημάτων, ώστε να περπατάς περισσότερο.

Προσπάθησε να πίνεις αρκετό νερό μέσα στην ημέρα, καθώς η επαρκής ενυδάτωση θα σε βοηθήσει να αποφύγεις πολλές περιττές υγρές θερμίδες.

Βήμα 3ο: Κάνε τον ύπνο σύμμαχο σου

Ένας καλός ύπνος (7-8 ώρες) θα σε βοηθήσει στο να τρως καλύτερα, να έχεις περισσότερη ενέργεια και καλύτερη διάθεση. Ο ύπνος ρυθμίζει όλο το ορμονολογικό σύστημα και κατά συνέπεια τις ορμόνες της πείνας (γκρελίνη-λεπτίνη), όσο και τις ορμόνες του στρες (κορτιζόλη). Με άλλα λόγια αν κοιμάσαι λίγο, αυξάνεται η γκρελίνη – δηλαδή η ορμόνη που δίνει το σήμα στον εγκέφαλο ότι πεινάει και μειώνεται η λεπτίνη που δίνει το σήμα του κορεσμού. Σε συνδυασμό με την αύξηση της κορτιζόλης (ορμόνη του στρες) έχει σαν αποτέλεσμα να τρως περισσότερες και πιο ανθυγιεινές τροφές.

Βήμα 4ο: Περισσότερο νερό – λιγότερο αλκοόλ

Προσπάθησε να πίνεις αρκετό νερό μέσα στην ημέρα (6-10 ποτήρια ανάλογα τις δικές σου ανάγκες), καθώς η επαρκής ενυδάτωση θα σε βοηθήσει να αποφύγεις πολλές περιττές υγρές θερμίδες, ενώ παράλληλα θα αυξήσει τον μεταβολισμό σου.Τ ο αλκοόλ απο την άλλη, θα σε γεμίσει με πολλές θερμίδες και θα οδηγήσει σε αύξηση βάρους και  κοιλιακού λίπους. Καλό είναι να καταναλώνεις αλκοόλ με μέτρο (2-4 ποτήρια την εβδομάδα).

 

Διαβάστε ακόμα: Τρεις απλές συνήθειες που θα σε απογειώσουν σωματικά και πνευματικά

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top