Formula 1 2019: 10 προβλέψεις για το πρωτάθλημα που αρχίζει

    Μία και μία μείνανε. Πριν από το πρώτο Grand Prix στη Μελβούρνη, ο Βασίλης Χαρίτος διακινδυνεύει 10 προβλέψεις – ποντάροντας, βέβαια, στο ότι, στο φινάλε της σεζόν, στο Abu Dhabi τον Νοέμβριο, κανείς δεν θα θυμάται σε πόσες απ’ αυτές (αν όχι σε όλες) είχε πέσει έξω τον Μάρτιο.

     

    Από το 1996, που μετακόμισε από την Αδελαΐδα στη Μελβούρνη, το GP της Αυστραλίας ανοίγει (με εξαίρεση το 2006 και το 2010) τις σεζόν F1. (photo standard.co.uk).

    1. Ποιος θα κατακτήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών;
    Έστω και δύσκολα, ο περυσινός πρωταθλητής Lewis Hamilton. Και όχι μόνο επειδή είναι ο πληρέστερος οδηγός σήμερα, αλλά και λόγω του ότι είναι αναμφισβήτητος #1 στην ομάδα της Mercedes και άρα, όταν (αν, μάλλον) χρειαστεί, θα δικαιούται (και θα έχει και πάλι) την αδιαμαρτύρητη στήριξη του ξεκάθαρα #2 Valtteri Bottas.

    2. Ποια ομάδα θα κατακτήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών;
    Η Mercedes. Για δυο λόγους: αφενός διότι ο Bottas αναμένεται να είναι καλύτερος φέτος απ’ όσο ήταν πέρυσι –κάτι που δεν θα είναι και τόσο δύσκολο, εδώ που τα λέμε– και άρα θα προσφέρει βαθμούς σ’ εκείνους του Hamilton, και αφετέρου διότι στη Ferrari, παρά την αλλαγή διευθυντή (Binnoto στη θέση του Arrivabene) και πάλι δεν θα αποφύγουν τα λάθη και τις αστοχίες – κάτι που βέβαια απεύχομαι.

    Έστω και δύσκολα, ο περυσινός πρωταθλητής Lewis Hamilton θα στεφθεί και φέτος πρωταθλητής.

    3. Ποια ομάδα θα τερματίσει τρίτη στο Πρωτάθλημα (οι πρώτες δυο θέσεις είναι καπαρωμένες);
    Η ερώτηση ίσως ξενίσει μιας και πολλοί θεωρούν πως και η τρίτη θέση είναι δεδομένη (για τη Red Bull). Όμως, η αξιοπιστία των κινητήρων της Honda διόλου δεδομένη είναι. Έτσι, η τρίτη θέση θα κριθεί μεταξύ Red Bull, που έχει τον Max Verstappen, Alfa Romeo Racing (το γένος Sauber), που έχει και τον κινητήρα και την πολύπλευρη υποστήριξη της Ferrari και τον Kimi Raikkonen, και Renault, που έχει και γρήγορους και έμπειρους οδηγούς (Daniel Ricciardo, Nico Ηülkenberg) και εργοστασιακή ευμάρεια. Λέω, παρ’ όλα αυτά, να μη ρισκάρω και να ποντάρω, λόγω εμπειρίας στελεχών κυρίως (Christian Horner, Adrian Newey, Helmut Marko et al), στη Red Bull.

    Αν ο Sebastian Vettel (δεξιά) αποφύγει τα λάθη του 2018 θα δυσκολέψει περισσότερο τον Lewis Hamilton, που παραμένει ωστόσο πληρέστερος οδηγός, και, ως εκ τούτου, αναμένω να στεφθεί και πάλι Πρωταθλητής. (essentiallysports.com).

    4. Ποια ομάδα θα τερματίσει τελευταία στο Πρωτάθλημα;
    Η πλέον συμπαθής Williams. Η εικόνα μετά τις πρόσφατες δοκιμές στο Montmeló ήταν απογοητευτική. Το αυτοκίνητο δεν ήταν έτοιμο στην ώρα του (απαράδεκτο μετά από έναν ολόκληρο χειμώνα) και, όταν ετοιμάστηκε, σερνόταν. Η αποπομπή δε του πολύπειρου τεχνικού διευθυντή Paddy Lowe κάθε άλλο παρά θα βοηθήσει την ομάδα να κατεβάσει αυτοκίνητο που, για να σταθεί απέναντι στον ανταγωνισμό, θα χρειαστεί να είναι θεαματικά καλύτερο από το περσινό. Το μόνο που θα έχει, ας πούμε, εσωτερικό ενδιαφέρον είναι το αν ο Robert Kubica, παρά τη μερική του αναπηρία, συνεχίζει να διαθέτει κάτι από την παλιά του ταχύτητα, ή αν ο πρωτοεμφανιζόμενος George Russell αποδειχτεί ταχύτερος.

    5. Εκτός των δυο φαβορί (Hamilton, Vettel) ποιος άλλος οδηγός μπορεί να κερδίσει Grand Prix;
    O Verstappen, με την προϋπόθεση πως (α) ο μικρός θα έχει ωριμάσει και (β) η Honda θα αποδειχτεί καθόλα αξιόπιστη, και οι Bottas, Charles Leclerc (Ferrari), αρκεί οι Hamilton και Vettel να μην είναι, για διάφορους λόγους, στο εκάστοτε «παιχνίδι».

    6. Ποιοι από τους υπόλοιπους οδηγούς (εκτός Mercedes, Ferrari) θα ανέβουν σε podium;
    Οι Ricciardo, Raikkonen, Pierre Gasly (Red Bull) και Sergio Perez (Racing Point, née Force India).

    Η Mercedes εξακολουθεί να δείχνει πιο συγκροτημένη ομάδα από τη Ferrari. Θα εκπλαγώ (ευχάριστα) αν δεν κατακτήσει ξανά το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. (photo mercedesamgf1.com).

    7.Ποιος από τους νεοεμφανιζόμενους οδηγούς (Alexander Albon, Lando Norris, George Russell) θα κερδίσει τους περισσότερους βαθμούς;
    O Alexander Albon (Toro Rosso) –που είναι και ο πρώτος Ταϊλανδός οδηγός F1 μετά τον πρίγκηπα Birabongse Bhanudej Bhanubandh (Prince Bira, χάριν συντομίας) του τότε Σιάμ–λόγω κυρίως πιο συγκροτημένης ομάδας.

    8. Ποιος #2 οδηγός θα δυσκολέψει περισσότερο τον #1 της ομάδας του (μέχρι να του τραβήξουν το αυτί);
    O Leclerc.

    Η Williams δύσκολα θα αποφύγει μια ακόμα τελευταία θέση στο Πρωτάθλημα. Θα έχει πάντως (σχεδόν) ενδιαφέρον το αν ο Robert Kubica (αριστερά), παρά τη μερική του αναπηρία, συνεχίζει να διαθέτει κάτι από την παλιά του ταχύτητα, ή αν ο George Russell (δεξιά) αποδειχτεί ταχύτερος.

    9. Ποιας ομάδας οδηγοί θα έχουν, στο τέλος της σεζόν, τη μεγαλύτερη μεταξύ τους διαφορά στις «μάχες» του qualifying;
    Εικάζω πως, τα Σάββατα, και ο Hamilton θα είναι γενικά ταχύτερος του Bottas, περισσότερο απ’ όσο ο Vettel του Leclerc, και ο Verstappen του Gasly, και ο Perez του Lance Stroll. Αλλά νομίζω πως η μεγαλύτερη διαφορά θα είναι τελικά μεταξύ Raikkonen και Antonio Giovinazzi της Alfa Romeo Racing (υπέρ του Raikkonen, φυσικά).

    Ποιος από τους πρωτοεμφανιζόμενους οδηγούς –από αριστερά Alexander Albon (Toro Rosso), George Russell (Williams), Lando Norris (McLaren)– θα κερδίσει άραγε τους περισσότερους βαθμούς; (photo racinglive.hu)

    10. Ποιος οδηγός θα χάσει τη θέση του πριν το τέλος της σεζόν;
    Ένας εκ των Bottas –που, με τον ταλαντούχο και σφόδρα αδικημένο Esteban Ocon να καραδοκεί στα παρασκήνια της Mercedes, θα χρειαστεί φέτος να υπερβεί εαυτόν–, Daniil Kvyat (Toro Rosso) και Romain Grosjean (Haas) λόγω βεβαρημένου παρελθόντος και Giovinazzi, λόγω, ας πούμε, προς ώρας αναπόδεικτων ικανοτήτων. Τείνω, ρισκάροντας, προς τον Bottas.

    ΥΓ Όσο γράφονταν τα παραπάνω, έφυγε ξαφνικά από τη ζωή ο Charlie Whiting, Race Director της FIA από το 1997 και μια από τις ιστορικότερες και εμβληματικότερες μορφές της F1. Κανένα Grand Prix δεν θα είναι πια ίδιο.

     

    Διαβάστε ακόμα: «Πάντα πίστευα ότι δεν είμαι πολύ καλός»: Η συγκινητική, αδημοσίευτη συνέντευξη του Σουμάχερ.

     

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Παράδειγμα ευψυχίας και αγάπης για τη ζωή. Ο Αλέξανδρος Ταξιλδάρης μετέτρεψε το κινητικό του πρόβλημα σε ακατάβλητη δύναμη προσφοράς. Μιλάει στο Andro για το νόημα της ζωής, την μετά θάνατον ζωή, τις χαρές και τις λύπες του, αλλά τα όνειρά του για το μέλλον.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Μπορεί να ήταν εκνευριστικό, ειδικά όταν ταξίδευες στην εθνική οδό, όμως το «σύνδρομο του παρμπρίζ» τείνει να εκλείψει σε ανησυχητικό βαθμό. Αιτία και πάλι ο άνθρωπος και ο τρόπος που συμπεριφέρεται στο οικοσύστημα. Κοινώς: την βάψαμε. Γράφει ο Γιώργος Κωνσταντινίδης.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Είναι κάτι παραπάνω από χαζομπαμπάς που χαίρεται με τις επιτυχίες του γιου του. Είναι ο προπονητής και μέντοράς του. Είναι ο άνθρωπος που τον έσωσε από βέβαιο πνιγμό πριν από χρόνια.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Ο γνωστός σεφ του κρητικού εστιατορίου «Χαρούπι», αν και Χανιώτης, γράφει μια ερωτική -σχεδόν- επιστολή προς τη Θεσσαλονίκη.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro