Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν μέσα από την ετήσια ταξιδιωτική αναφορά της Travelplanet24, κορυφαίος προορισμός στις αναζητήσεις των Ελλήνων στην ιστοσελίδα της είναι η Βαρκελώνη. Πρώτος προορισμός στις συνολικές κρατήσεις όλου του έτους είναι το αεροδρόμιο του Λονδίνου και σειρά στις αφίξεις έχουν τα αεροδρόμια της Λάρνακας και της Κωνσταντινούπολης. Στους προορισμούς εσωτερικού η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη είναι πρώτη στις αναζητήσεις των χρηστών σημειώνοντας περισσότερες από 38.640 αναζητήσεις, ενώ η διαδρομή Θεσσαλονίκη – Αθήνα αποτελεί το δημοφιλέστερο προορισμό των Ελλήνων στις κρατήσεις εισιτηρίων εσωτερικού.
Η τάση που επικρατεί με τη γενική άνοδο της χρήσης κινητών συσκευών (smartphones και tablets) φαίνεται και στις κρατήσεις εισιτηρίων. Το 2014 το 16,72% των συνολικών κρατήσεων πραγματοποιήθηκαν με τη χρήση φορητής συσκευής μέσα από το mobile site την iOS εφαρμογή της Travelplanet24.
Οι τιμές των εισιτηρίων στην Ελλάδα για προορισμούς του εξωτερικού κυμαίνονται κατά μέσο όρο στα €408 και για προορισμούς εσωτερικού στα €137. Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία με τις περισσότερες κρατήσεις είναι η Aegean Airlines, ενώ στις χαμηλού κόστους εταιρείες η Ryanair έρχεται πρώτη στις κρατήσεις, καταλαμβάνοντας ένα αρκετά υψηλό ποσοστό. Στην Ελλάδα, οι χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρείες παρουσίασαν μεγάλη άνοδο, δεδομένου ότι το 201, κατέλαβαν το 11% των κρατήσεων της Travelplanet24.
Επιπλέον, ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι οι νέοι ηλικίας 14 έως 34 χρονών, το λεγόμενο Generation Y, αποτελούν το 60,7% των πελατών και πραγματοποιούν τις περισσότερες κρατήσεις ηλεκτρονικά μέσα από την σελίδα της Travelplanet24.
Η Travelplanet24 σημείωσε περισσότερες από μισό εκατομμύριο κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων και παρουσίασε συνολική άνοδο 32,10% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Το 2014, η εταιρεία κατέγραψε στο δίκτυο της 2.404.981 αναζητήσεις αεροπορικών εισιτηρίων για προορισμούς εξωτερικού και 730.895 αναζητήσεις για προορισμούς εσωτερικού.
Ο Φίλιπ Μπρίνκμαν, CEO της Travelplanet24 λέει: «Ο στόχος μας για το 2015 είναι να εστιάσουμε στην καινοτομία και την εξέλιξη των προϊόντων μας. Ειδικότερα, θα επικεντρωθούμε στην ανάπτυξη της εφαρμογής μας για κινητές συσκευές, εμπλουτίζοντας τη με νέες λειτουργίες για τον ταξιδιώτη, έχοντας ως στόχο να παρέχει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να έχει ένα ολοκληρωμένο βοήθημα στο ταξίδι του, το οποίο θα του παρέχει πληροφορίες καθ’ όλη τη διάρκεια της ταξιδιωτικής εμπειρίας, από την αναζήτηση στην κράτηση, και από το ταξίδι έως την επιστροφή του στο σπίτι».
Διαβάστε ακόμα: Philipp Brinkmann – Πώς έφερε την Τravelplanet24 στο ευρωπαϊκό Top 10.