Οι καμπύλες που γύρισαν από τη σιλικόνη

Η Kendall Jenner (το γένος Kardassian) φωτογραφίζεται με στήθη-βόμβες και γλουτούς-βουνά. Είναι αυτό σέξι; Πίσω από τις εξτρεμιστικές καμπύλες, ο Ελληνοκύπριος fashion director Panos Yiapanis.

kendall-jenner-boobs-love-magazine-2

Αριστερά: Το εξώφυλλο του τεύχους no 13 του “Love”. Δεξιά: Ο Panos Yapanis είναι πίσω από την ιδέα του υπερτονισμένου γυναικείου γυμνού, αγκίστρι για τα ανδρικά βλέμματα. Photo Credit: Steven Klein/LOVE magazine

Το μανιφέστο για ένα νέο σώμα γράφεται ακόμα. Και οι διαστάσεις όλο και μεγαλώνουν για χάρη της υπερβολής. Στήθη-βόμβες, γλουτοί-βουνά. Είναι αυτό σέξι;

Η φωτογράφιση της Kendall Jenner για το περιοδικό «Love» προκάλεσε συζήτηση για το αν όλο αυτό το έπος XL είναι αληθινό ή οφείλεται στο Photoshop.

Photo Credit: Steven Klein/LOVE magazine

Το μήνυμα του Yiapanis, μέσω της γυμνής αυτής φωτογράφισης (με την κάμερα και τα μάτια του Steven Klein), κάνει τον κύκλο του μέσω media, κουτσομπολιών και αμέτρητης σιλικόνης. Photo Credit: Steven Klein/LOVE magazine

Άλλωστε, ήταν γνωστό πως πριν από λίγο καιρό η 19χρονη αδελφή της Kim Kardassian σουλατσάριζε στις πασαρέλες για την H&M «φορώντας» τις κανονικές της διαστάσεις.

Κι αν η οικογένεια Kardassian ξεδιάντροπα κυνηγάει τη δημοσιότητα (για την οποία ο μπαμπάς φέρεται να θέλει να αλλάξει φύλο), το παιχνίδι ισιώνει η παρουσία του Panos Yiapanis, του Ελληνοκύπριου fashion director του περιοδικού «Love».

Είναι ο άνθρωπος πίσω από την ιδέα του υπερτονισμένου γυναικείου γυμνού, αγκίστρι για τα ανδρικά βλέμματα. Μια παλιότερη φωτογράφιση με τεράστια κοστούμια, όπως λέει στο style.com, τον οδήγησε στο τωρινό εύρημα.

Τα θρεμμένα αυτά στήθια και οι τροφαντοί γλουτοί της Kendall χρωστάνε την ύπαρξή τους στη χολιγουντιανή εταιρεία προσθετικών Tinsley Studios.

Ο Yiapanis αγγίζει μια ιδέα που συνδέεται στενά με την εμμονή της μόδας για το νέο γυναικείο σώμα, μια «ναι μεν αλλά» προσέγγιση. Από τη μια καμπύλες, από την άλλη να χωράνε στο νούμερο 36…

«Θέλησα να θέσω το ερώτημα πόση αξία έχουν (αυτές οι διαστάσεις), είτε είναι αληθινές είτε όχι. Έχουμε συνηθίσει τόσο το σώμα που βλέπουμε στις πασαρέλες τα τελευταία 20 χρόνια, ώστε δεν ξέρω πόσο θα κυριαρχήσει η σιλουέτα με τις καμπύλες».

«Μου μοιάζει μάλλον σαν διαφημιστικό κόλπο» προσθέτει ο Yiapanis, ως επιδραστικός εκπρόσωπος της μόδας, με σκοτεινή, σχεδόν γοτθική, ματιά. Που ίσως και να την οφείλει στη στενή του συνεργασία με τον Rick Owens και λιγάκι στον Riccardo Tischi, τον δημιουργικό διευθυντή του οίκου Givenchy.

Photo Credit: Steven Klein/LOVE magazine

Το μανιφέστο για ένα νέο σώμα γράφεται ακόμα. Και οι διαστάσεις όλο και μεγαλώνουν για χάρη της υπερβολής. «Θέλησα να θέσω το ερώτημα πόση αξία έχουν αυτές οι διαστάσεις, είτε είναι αληθινές είτε όχι» λέει ο Yapanis. Photo Credit: Steven Klein/LOVE magazine

Το μήνυμα του Yiapanis, μέσω της γυμνής αυτής φωτογράφισης (με την κάμερα και τα μάτια του Steven Klein), κάνει τον κύκλο του μέσω media, κουτσομπολιών και αμέτρητης σιλικόνης.

Άλλωστε, τα θρεμμένα αυτά στήθια και οι τροφαντοί γλουτοί της Kendall χρωστάνε την ύπαρξή τους στη χολιγουντιανή εταιρεία προσθετικών Tinsley Studios.

Μόνη παρενέργεια; Λόγω της σιλικόνης, οι βόμβες αυτές «μετά από λίγες ώρες άρχιζαν να μαζεύουν κι έτσι έπρεπε να αλλάζουμε ζευγάρια και τα άλλα να τα βάζουμε στο ψυγείο». Κι εδώ ο όποιος πόθος συρρικνώνεται.

 

Διαβάστε ακόμα: Δημόσια βίτσια, ιδιωτικές αρετές  – Τι είναι σέξι σήμερα.

Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Andro