Πώς μετατρέπονται οι προκλήσεις σε ευκαιρίες; Πώς αποκτάει κανείς καινούργιες δεξιότητες σε έναν κόσμο που αλλάζει ραγδαία; Η Coca-Cola Τρία Έψιλον σε συνεργασία σε έμπειρους επαγγελματίες της αγοράς δημιούργησε μια ολιστική πλατφόρμα που μπορεί να προσφέρει υπεραξία, μέσω των γνώσεων, σε κάθε ενδιαφερόμενο.
Η ανθρώπινη αμέλεια μας κόστισε το περασμένο καλοκαίρι. Η πυρκαγιά κατέκαψε την Αττική, αλλά ο άνθρωπος είναι πάλι αυτός που μπορεί να αντιστρέψει την κατάσταση. Η απάντηση είναι η δράση. Σε τούτο το ντοκιμαντέρ μικρού μήκους αποτυπώνεται η πορεία των εργασιών αποκατάστασης και προστασίας της φύσης των καμμένων περιοχών της Αττικής έπειτα από τη δωρεά της Coca-Cola στην Ελλάδα ύψους 1,8 εκατ. ευρώ. Πρωταγωνιστές είναι όλοι όσοι εργάστηκαν για την υλοποίηση του έργου. Στόχος αυτής της αποτύπωσης είναι να μην ξεχαστεί ποτέ η καταστροφή που βιώσαμε και να υπενθυμίζει πάντα την ελπίδα για την αναγέννηση της φύσης.
Με την ευκαιρία της συμπλήρωσης των 50 ετών της, η εταιρία Deloudis ανακαίνισε ριζικά το showroom της στον Άλιμο διατηρώντας τα στιβαρά στοιχεία του και προσθέτοντας σύγχρονες και λειτουργικές πινελιές. Μιλάει στο Andro o δημιουργικός διευθυντής του γραφείου Stage Design Office, Σταύρος Παπαγιάννης, που επέβλεψε την ανακαίνιση.
Το κόστος ενοικίασης στη χώρα μας και ειδικά στην Αθήνα έχει γίνει πλέον δυσβάσταχτο. Πού οφείλεται και ποιες πιθανότητες υπάρχουν να εξομαλυνθεί η κατάσταση; Ο ειδικός στο real estate, Βασίλης Αστεριάδης, καταγράφει ψύχραιμα την κατάσταση και αναλύει διεξοδικά τι αναμένεται να συμβεί με τα ενοίκια στο άμεσο μέλλον.
Θα μπορούσε να είναι τρέιλερ κινηματογραφικής ταινίας που αφηγείται τα πάθη της Ελλάδας, αλλά και των απλών ανθρώπων μέσα σε διάστημα 100 ετών. Κι όμως, είναι η διαφήμιση των Μπισκότων Παπαδοπούλου που έκλεισαν φέτος 100 χρόνια ζωής. Εντονη συγκίνηση, σενάριο που βγάζει συναίσθημα, αλλά φωτογραφία που θυμίζει ταινία εποχής.