Πιο δημοφιλή

Είναι φυσικά πορτοκαλί, και αν στύψεις το μοτέρ της θα σε εκτοξεύσει μπροστά, αφήνοντας πίσω μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού. Ο Σπύρος Γλύκας δοκίμασε το μαζεμένο αυτό νέο μοντέλο (373 κυβικών) και ακόμα αναρωτιέται αν στ'αλήθεια χρειάζεται μεγαλύτερο.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Είναι μια αυθεντική ρουκέτα των δρόμων. Απαιτεί τον σεβασμό του οδηγού. Δεν της αρέσουν οι βίαιες κινήσεις, έχει ατίθασο χαρακτήρα, αλλά είναι και μια πραγματική κούκλα. Ο ρέκτης των μοτοσικλετών Σπύρος Γλύκας απόλαυσε μια Triumph Rocket 3R και γράφει την εμπειρία του.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Η πανδημία της COVID-19 πιθανότατα θα οδηγήσει σε επαναπροσδιορισμό του τρόπου με τον οποίο σχεδιάζονται τα αυτοκίνητα – τα εσωτερικά τους, τουλάχιστον.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Μέσα στα επόμενα έξι χρόνια, η Kia Motors θα επενδύσει $25 δισ. στην πορεία προς τη δημιουργία μιας ακόμα πιο καινοτόμου μάρκας.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Η θαυμαστή εταιρεία από το Τσούφενχαουζεν έκανε πάλι το θαύμα της. Με τα μοντέλα 911 Targa 4 και 911 Targa 4S ολοκλήρωσε για φέτος την τριπλέτα της στον πλανήτη των σπορ αυτοκινήτων. Ας τα θαυμάσουμε.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Μπορεί ο 007 να έχει «licence to kill», αλλά η συλλεκτική μοτοσυκλέτα του που θα εμφανιστεί στη νέα ταινία «Νο Time To Die» έχει το ελευθέρας να συναρπάσει.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Ήταν καινοτόμα, κυρίαρχα, πανέμορφα, σημαντικά αγωνιστικά αυτοκίνητα πίστας. Δεν έμειναν -απλώς- στην ιστορία, αλλά την δημιούργησαν για τις επόμενες γενιές. Επιλέγει και γράφει ο Βασίλης Χαρίτος.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Επτά εμβληματικά αυτοκίνητα της εταιρίας που πέτυχε μια από τις μεγαλύτερες ανατροπές στην αυτοκινητική ιστορία. Πώς από τα φτηνά μοντέλα κατάφερε να διεισδύσει σε κάθε κατηγορία. Επιλέγει και γράφει ο Βασίλης Χαρίτος.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Ο Βρετανός οδηγός αγώνων σερ Στίρλινγκ Μος πέθανε στις 12 Απριλίου σε ηλικία 90 ετών. Υπήρξε ένας ζωντανός θρύλος του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Στο βίντεο τον βλέπουμε αντάμα με τον Λούις Χάμιλτον, σε προχωρημένη ηλικία μεν, αλλά να τον κρατούν τα κότσια του να οδηγεί ακόμη. Μάλιστα, κάποια στιγμή λέει με απόλυτη σιγουριά  ότι ελπίζει να οδηγεί στη Μόνζα για 10-15 χρόνια ακόμα. Δεν διστάζει, δε, να αποκαλύψει πως ο θρυλικός Χουάν Μανουέλ Φάντζιο, πιθανόν, να του χάρισε το γκραν πρι στην Αγγλία το 1955.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Με αφορμή την απώλεια του σπουδαίου βρετανού οδηγού που έφυγε από τη ζωή στα 90 του στις 12 Απριλίου, ο Βασίλης Χαρίτος μάς θυμίζει την μεγάλη νίκη του, πριν από 65 χρόνια, στον αγώνα των 1.000 μιλίων.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Σαν κάτι να πήγε λάθος σ' αυτά τα αυτοκίνητα. Στην προσπάθειά τους να εμφανιστούν μοντέρνα, πρωτοποριακά ή έστω ενδιαφέροντα, τα έκαναν μούσκεμα και έγιναν περίγελως κοινού και αυτοκινητοβιομηχανίας. Επιλέγει και γράφει ο Βασίλης Χαρίτος.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Γιατί να επενδύσει κανείς σήμερα τα χρήματά του σ' αυτό το αυτοκίνητο; Απάντηση: είναι το ασφαλέστερο στην κατηγορία του, διαθέτει χαρακτήρα και είναι άψογα κατασκευασμένο. Ο Βασίλης Χαρίτος γράφει κι αρκετούς άλλους λόγους.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top