Πιο δημοφιλή

Κλασικό και απόλυτα ιταλικό. Αυτή ήταν η απάντηση των γειτόνων μας, πριν από 23 χρόνια, στο Σκαθάρι της Volkswagen, στο 2CV της Citroën και στο 4CV της Renault. Ένα αυτοκίνητο με αντικομφορμιστική εμφάνιση και επαναστατικό εσωτερικό, που ξέρει να «πατάει» στο δρόμο. Γράφει ο Βασίλης Χαρίτος.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Eίναι πλέον vintage, αλλά και εμβληματικά. Αντιπροσωπεύουν την περίοδο που άνθισε η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και την κουλτούρα και τα όνειρα με τα οποία μεγάλωσαν αρκετοί από εμάς. Ο Βασίλης Χαρίτος τα επιλέγει και μας τα παρουσιάζει.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Ήταν μικρά «κουκλιά» μια άλλης εποχής. Πλέον, θυσιάστηκαν στον βωμό της σύγχρονης σχεδιαστικής φιλοσοφίας της αυτοκίνησης. Αισθανόμαστε περισσότερη ασφάλεια με ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο, εντούτοις εκείνα τα παλιά μικρά είχαν άλλη χάρη, άλλο στυλ. Γράφει ο Βασίλης Χαρίτος.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Είναι εντυπωσιακή, συλλεκτική (μόλις 50 εκλεκτοί θα καταφέρουν να την αποκτήσουν) και γεμάτη γρίφους, τους οποίους η Rolls Royce έχει διασπείρει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου με σκοπό να ακονίσει την παρατηρητικότητα του ιδιοκτήτη. Γράφει ο Βασίλης Χαρίτος.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Παρά την πανδημία, 27 ξένα και 17 ελληνικά «diehard» πληρώματα πήραν μέρος και φέτος στον αγώνα ιστορικών αυτοκινήτων σε μια από τις ομορφότερες διαδρομές της Πελοποννήσου. Ο Βασίλης Χαρίτος το παρακολούθησε και γράφει τις εντυπώσεις του.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Διαβάζεις τώρα εσύ Mitsubishi και φαντάζεσαι Evo και Tommi Mäkinen. Διαβάζεις Space Star και λες «να αυτοκίνητο για να πάω διακοπές με τη φαμελιά». Το ανανεωμένο Mitsubishi Space Star δεν είναι όμως ούτε μικρό Evo ούτε μεγάλο πολυμορφικό. Ο Βασίλης Χαρίτος το οδήγησε και γράφει τις εντυπώσεις του.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Είναι all around (σαν τον σούπερ σταρ του ΝΒΑ), προσανατολισμένη περισσότερο στη σπορ οδήγηση (306 άλογα είναι αυτά) και γεφυρώνει το οικονομικό χάσμα ανάμεσα στις άλλες A-Class που κυκλοφορούν. Ο Βασίλης Χαρίτος την οδήγησε και γράφει -λεπτομερώς- τις εντυπώσεις του.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Αθλητική εμφάνιση, σπιρτόζικος χαρακτήρας, μοντέρνες αυστηρές γραμμές και 105 άλογα που μπορούν να σε ταξιδεύσουν σε όλη την Ελλάδα. Ο Σπύρος Γλύκας την δοκίμασε και γράφει τις εντυπώσεις του.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Είναι φυσικά πορτοκαλί, και αν στύψεις το μοτέρ της θα σε εκτοξεύσει μπροστά, αφήνοντας πίσω μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού. Ο Σπύρος Γλύκας δοκίμασε το μαζεμένο αυτό νέο μοντέλο (373 κυβικών) και ακόμα αναρωτιέται αν στ'αλήθεια χρειάζεται μεγαλύτερο.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Είναι μια αυθεντική ρουκέτα των δρόμων. Απαιτεί τον σεβασμό του οδηγού. Δεν της αρέσουν οι βίαιες κινήσεις, έχει ατίθασο χαρακτήρα, αλλά είναι και μια πραγματική κούκλα. Ο ρέκτης των μοτοσικλετών Σπύρος Γλύκας απόλαυσε μια Triumph Rocket 3R και γράφει την εμπειρία του.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Η πανδημία της COVID-19 πιθανότατα θα οδηγήσει σε επαναπροσδιορισμό του τρόπου με τον οποίο σχεδιάζονται τα αυτοκίνητα – τα εσωτερικά τους, τουλάχιστον.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Μέσα στα επόμενα έξι χρόνια, η Kia Motors θα επενδύσει $25 δισ. στην πορεία προς τη δημιουργία μιας ακόμα πιο καινοτόμου μάρκας.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top