Από τον θρυλικό πράκτορα 007 Roger Moore που στα 80’s έδωσε τον τόνο της Ellesse ως τη σημερινή μοντέρνα εικόνα, η εταιρεία επανατοποθετείται με μια σειρά ρούχων που υμνούν τον δυναμισμό, την ανεξαρτησία, την αυτοπεποίθηση και το προσωπικό στυλ.

#MyStyleMyRules. Όσες μυριάδες επιστροφές των 80s κι αν έχετε ζήσει -σε κάθε πιθανό ή απίθανο τομέα του υλικού ή άϋλου πολιτισμού- να είστε βέβαιοι ότι καμιά τους δεν υπήρξε τόσο fun όσο είναι αυτή της Ellesse. Το ιταλικό superbrand αποδεικνύει ότι διαθέτει σύγχρονη δυναμική, κάνοντας πυρετώδες trending αυτή τη στιγμή στα social media με ρούχα που σε κάνουν να θέλεις να τα αποκτήσεις, να τα φορέσεις και να τα φυλάξεις στην ντουλάπα σου για πολλά ακόμη χρόνια. Το hashtag #MyStyleMyRules που συνοδεύει τη νέα του καμπάνια, δεν θα μπορούσε παρά να αποτελεί έναν ύμνο στο δυναμισμό, την ανεξαρτησία, την αυτοπεποίθηση και το προσωπικό στυλ.

Από τα crazy 80s στην Generation Z.

Παρότι η Ellesse γνώρισε τις μεγαλύτερες δόξες της την πιο παρεξηγημένη -στυλιστικά- δεκαετία του περασμένου αιώνα, το κοντέρ της μετράει ήδη εξήντα χρόνια πορείας. Η εκκίνηση έγινε το 1959, όταν ο 92χρονος σήμερα Leonardo Servadio -ένας λάτρης του σκι και του τένις που αδυνατούσε να βρει ρούχα για να αθληθεί- έγραψε ιστορία δημιουργώντας το δικό του brand το οποίο βάφτισε από τα αρχικά L.S. του ονόματός του. Τα επόμενα χρόνια κατάφερε να συνδυάσει την άνεση της αθλητικής περιβολής με το ανεπιτήδευτο coolness της τότε αναδυόμενης κουλτούρας του street style, μιας κουλτούρας που αναπτύχθηκε σε αντιδιαστολή με τις εκτός πραγματικότητας ντιρεκτίβες των περιοδικών μόδας.

Ο Αργεντινός τενίστας Guillermo Vilas έκανε ευρύτερα γνωστή την εταιρία (αριστερά). Επαναστατικά all-over prints που τραβούν τα βλέμματα (δεξιά).

Τη δεκαετία του 1980, η αύξηση του ενδιαφέροντος των νέων για επώνυμα αθλητικά ρούχα, βρίσκει την πρωτοπόρο Ellesse κυρίαρχο του παιχνιδιού, χαρακτηρίζοντας με τα σχέδια και το logo της τη σπορ αισθητική μιας ολόκληρης εποχής. Φέτος, το brand βιώνει μια νέα ιστορική έκρηξη, χάρη στους influencers της Generation Z που ανακάλυψαν ξανά τα ρούχα που φόρεσαν ο πρώην πράκτορας 007 Roger Moore και ο θρυλικός Αργεντινός τενίστας Guillermo Vilas, κάνοντάς μας να τα δούμε κι εμείς με άλλο μάτι.

Ταιριάξτε τις μοδάτες βερμούδες της συλλογής οι οποίες έχουν all-over logo prints ή διαφορετικό χρώμα ή σχέδιο σε κάθε μπατζάκι με μονόχρωμα T-shirts.

You’ve got the look!

Τα κομμάτια της νέας συλλογής αποθεώνουν τα 80s και το colorblocking, παίζοντας ανάμεσα στις λεπτές στυλιστικές διαφοροποιήσεις της αθλητικής περιβολής, του sporty chic, του casual sport και του athleisure. Για ανέμελες και στυλάτες βόλτες, συνδυάστε τα retro-inspired T-shirts με άνετα τζιν ή chinos παντελόνια που έχετε ήδη στην ντουλάπα σας και τα αγαπημένα σας sneakers. Ταιριάξτε τις μοδάτες βερμούδες της συλλογής οι οποίες έχουν all-over logo prints ή διαφορετικό χρώμα ή σχέδιο σε κάθε μπατζάκι με μονόχρωμα T-shirts.

Τα κομμάτια της νέας συλλογής αποθεώνουν τα 80s και το colorblocking. Ο,τι πρέπει για διαφορετικές στιλιστικές προτιμήσεις.

Αν τις ταιριάξετε με τα αντίστοιχα μπλουζάκια τους και δημιουργήσετε προχωρημένα total looks, θα κερδίσετε επιδοκιμαστικά βλέμματα σε χώρους που επιτρέπουν στυλιστικούς πειραματισμούς: μπιτσόμπαρα, νησιά και hipsteric ποτάδικα της πόλης. Για το γυμναστήριο και τις λοιπές αθλητικές δραστηριότητες, προτιμήστε τα ελαφριά πανωφόρια, τα T-shirts, τις αμάνικες φανέλες και τα σορτς από τεχνικά υφάσματα που θα κρατήσουν το κορμί σας στεγνό παρά τη δυνητική σκληρότητα της προπόνησής σας.

Τα logos είναι παντού και ευανάγνωστα: σε επαναστατικά all-over prints που τραβούν τα βλέμματα, σε υπερμεγέθεις στάμπες και σε διακριτικά κεντήματα.

Η παιχνιδιάρικη logomania της νέας collection επανασυστήνει στη νέα γενιά καταναλωτών την πρωτοτυπία και τη φρεσκάδα των 80s.

Logomania: Ποτέ πριν το ρετρό δεν έδειχνε τόσο φρέσκο.

Η αγάπη του Servadio για τα ευγενή σπορ αποτυπώθηκε με το σαφέστερο τρόπο στο εικονικό ημισφαιρικό logo του brand, το οποίο αποτίνει φόρο τιμής στο μπαλάκι του τένις, με τα διαχωρισμένα με γραμμές πλαϊνά του να παραπέμπουν στις μύτες των σανίδων του σκι. Μάλιστα, το brand υπήρξε το πρώτο στην ιστορία της μόδας που έβγαλε το logo από την ετικέτα στην ανάποδη και το μόστραρε σε περίοπτη θέση στην καλή πλευρά των ρούχων, ανοίγοντας έτσι το δρόμο στις άλλες εταιρείες που ακολούθησαν. Κι ενώ το logo της Ellesse κατέστη συνώνυμο της designed in Italy και απαράμιλλης ποιότητας αθλητικής ενδυμασίας, η παιχνιδιάρικη logomania της νέας collection επανασυστήνει στη νέα γενιά καταναλωτών την πρωτοτυπία και τη φρεσκάδα των 80s.

Τα logos είναι παντού και ευανάγνωστα: σε επαναστατικά all-over prints που τραβούν τα βλέμματα, σε υπερμεγέθεις στάμπες και σε διακριτικά κεντήματα. Βρίσκουν τη θέση τους στα μανίκια των βαμβακερών T-shirts. Κυριαρχούν στις μπλούζες και τα αθλητικά σορτς. Τυπώνονται πάνω από statement φλοράλ μοτίβα. Βάζουν την υπογραφή τους στις «trademark» colorblock τριχρωμίες των πολυεστερικών μαγιό-σορτς που στεγνώνουν στο λεπτό. Και σας περιμένουν ήδη σε επιλεγμένα καταστήματα…

Info

Κεντρική διάθεση από τη Shop & Trade: Κυδωνιών 1 & Πειραιώς 222, Ταύρος, τηλ: 2103408400.

 

Διαβάστε ακόμα: Οι σόλες του παπουτσωμένου γάτου.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top