Η Fjällräven σχεδιάζει ρούχα για να διαρκέσουν –για μια ζωή, ειδικά αν οι ιδιοκτήτες τους τα φροντίζουν και λίγο -δεν είναι fast fashion προϊόντα.

    Η Σουηδική Fjällräven, ως κορυφαία μάρκα outdoor από το 1960, ξέρει πολύ καλά πως, ό,τι κάνει, έχει αντίκτυπο στον κόσμο γύρω μας, τους ανθρώπους και τα ζώα που ζουν σε αυτόν. Γι’ αυτό, προσπαθεί να διατηρεί το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα όσο μικρότερο γίνεται, από τον σχεδιασμό και την επιλογή των υλικών, έως την παραγωγή και τον εξοπλισμό.

    Με moto της «Buy less, wear more», η Fjällräven επενδύει σε ανθεκτικά υλικά.

    Η βιωσιμότητα βρίσκεται στην καρδιά της Fjällräven με ένα σχήμα, που ξεκινά με την έμπνευση, συνεχίζεται με την ανάπτυξη και ολοκληρώνεται με τη δράση, με στόχο την προστασία των φυσικών πόρων και του περιβάλλοντος. Με moto της «Buy less, wear more», η Fjällräven επενδύει σε ανθεκτικά υλικά, διαχρονικά υφάσματα και σχέδια που δεν φεύγουν από τη μόδα, περνούν από γενιά σε γενιά και συνδυάζουν τη βιωσιμότητα του ρουχισμού και του εξοπλισμού της, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα τη λειτουργικότητά τους.

    Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι το καινοτόμο ύφασμα G-1000, κατασκευασμένο από ανακυκλωμένο πολυεστέρα και οργανικό βαμβάκι και το αδιάβροχο και PFC-free υλικό «eco-shell», από ανακυκλωμένο πολυεστέρα, φιλικό προς το περιβάλλον και τον ανθρώπινο οργανισμό. Παράλληλα, η Fjällräven χρησιμοποιεί πούπουλο υψηλής ποιότητας, που έχει παραχθεί βάσει αυστηρών κριτηρίων και ελέγχων, είναι 100% ανιχνεύσιμο και παράγεται με ηθικό τρόπο.

    Η Fjällräven διοργανώνει 2 μεγάλα events στη φύση, το Fjällräven Classic και το Fjällräven Polar, με χιλιάδες επισκέπτες κάθε χρόνο.

    Η Fjällräven χρησιμοποιεί ανακυκλωμένο μαλλί, γνωστό ως «re-wool», που προέρχεται από διαφορετικές πηγές και χρησιμοποιημένα υφάσματα.

    Στη λίστα των βιώσιμων υλικών που χρησιμοποιεί η Fjällräven ανήκει και το ανιχνεύσιμο μαλλί, προερχόμενο από επιλεγμένες φάρμες στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία και με πιστοποίηση ZQ, που αφορά στη σωστή μεταχείριση των ζώων. Επίσης, χρησιμοποιεί ανακυκλωμένο μαλλί, γνωστό ως «re-wool», που προέρχεται από διαφορετικές πηγές και χρησιμοποιημένα υφάσματα, τα οποία αποκτούν «νέα ζωή» και μεταμορφώνονται σε νέα προϊόντα.

    Η Fjällräven αποτελεί τον μεγαλύτερο αγοραστή Σουηδικού μαλλιού στην αγορά, αξιοποιώντας για τα προϊόντα της ανακτημένο μαλλί από το Gotland της Σουηδίας, που «περισσεύει» από τη δραστηριότητα άλλων βιομηχανιών και αξιοποιείται ως εσωτερική επένδυση σε κομμάτια όπως το Lappland Hike 15 Backpack.

    Fjällräven σημαίνει στα σουηδικά «αρκτική αλεπού». Όταν το 1994 διαπιστώθηκε ότι το λευκό αλεπουδάκι απειλείτο με εξαφάνιση λόγω της κλιματικής αλλαγής, η Fjällräven ξεκίνησε την εκστρατεία «Arctic Fox Initiative» η οποία είχε ως αποτέλεσμα να τετραπλασιαστεί ο πληθυσμός του άγριου ζώου.

    Από τη δεκαετία του ’90, ο ιδρυτής της Fjällräven, Åke Nordin, έχει αναλάβει ενεργό δράση για την προστασία της  αρκτικής αλεπούς.

    Παράλληλα, από τη δεκαετία του ’90, ο ιδρυτής της Fjällräven, Åke Nordin, έχει αναλάβει ενεργό δράση για την προστασία της  αρκτικής αλεπούς, από την οποία προέκυψε και το όνομα της μάρκας, επιτυγχάνοντας σημαντική αύξηση του αριθμού των χαριτωμένων ζώων στη Σκανδιναβία. Το 2019, η Fjällräven δημιούργησε μάλιστα, το The Arctic Fox initiative, επεκτείνοντας ακόμη περισσότερο την περιβαλλοντική της δράση,  υποστηρίζοντας μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, που συμβάλλουν στην προστασία της φύσης και ενθαρρύνουν ακόμη περισσότερους ανθρώπους να περνούν χρόνο σε αυτή, μέσω της διάθεσης εσόδων από τις πωλήσεις συγκεκριμένων προϊόντων.

    Αρστερά: Η Fjällräven ενθαρρύνει τους πελάτες της να αναπτύξουν ενδιαφέρον για δραστηριότητες στη φύση. Δεξιά: Η Christiane Dolva Törnberg, Επικεφαλής Αειφορίας της εταιρείας.

    Η Fjällräven για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά αναδείχθηκε ως η πιο βιώσιμη μάρκα στην κατηγορία «Ένδυση & Μόδα» από τον ευρωπαϊκό δείκτη βιωσιμότητας Sustainable Brand Index™.

    Η βιωσιμότητα είναι ισορροπία και η Fjällräven πιστεύει, ότι, μέσω του συνδυασμού ανάπτυξης, δράσης και έμπνευσης μπορεί να συμβάλλει στη βιώσιμη ανάπτυξη. Η δέσμευση της Fjällräven στη βιωσιμότητα έχει επισφραγιστεί με τη διάκρισή της δύο συνεχόμενες χρονιές για τα υλικά που χρησιμοποιεί, ως η πιο βιώσιμη μάρκα στην κατηγορία «Ένδυση & Μόδα» από τον ευρωπαϊκό δείκτη βιωσιμότητας Sustainable Brand Index™, τη μεγαλύτερη μελέτη της Ευρώπης για την αειφορία, που διενεργείται κάθε χρόνο από το 2011. Παράλληλα, είναι μέλος του Συνασπισμού Βιώσιμης Ενδυμασίας και της Πρωτοβουλίας του ΟΗΕ για την Παγκόσμια Δράση για το Κλίμα, διατηρώντας ενεργή παρουσία με αντίστοιχες δράσεις.

    Η Fjällräven αναδείχθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά ως η πιο βιώσιμη μάρκα στην κατηγορία “Ένδυση & Μοδα” από τον ευρωπαϊκό δείκτη βιωσιμότητας Sustainable Brand Index™.

     

    // Μάθετε περισσότερα εδώ 

     

    Διαβάστε ακόμα: Fjällräven Greenland. Το πιο στυλάτο τζάκετ ορειβασίας σε νέα «ζουμερά» χρώματα.

     

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Button to top