Το νέο unisex άρωμα του Tom Ford είναι Fucking Fabulous

Θα κάνει ντεμπούτο στην εβδομάδα μόδας της Ν. Υόρκης στις 6 Σεπτεμβρίου, θα είναι διαθέσιμο την αμέσως επόμενη μέρα στην τιμή των 265 δολαρίων για τα 50ml και έχει ήδη διχάσει τους πάντες στο παλιό, καλό στυλ του δημιουργού του.

 

Σε μια βιομηχανία μόδας που τα έχουμε δει όλα, ο Tom Ford θέλησε να είναι ο πρώτος που θα γράψει FUCK σε ένα μπουκάλι.

Μάλιστα, Fucking Fabulous. Αυτό είναι το όνομα του νέου unisex αρώματος του Tom Ford, και ήδη έχουν πάρει φωτιά τα σχόλια και τα forum των aficionados του αρώματος – οι οποίοι είναι πολλοί, περισσότεροι απ’ όσοι θα νόμιζε κανείς, είναι άντρες και γυναίκες, και είναι όντως aficionados. Μυρίζουν οτιδήποτε κυκλοφορεί και εκφέρουν γνώμη σαν πολύξεροι σομελιέ επικεντρωμένοι λίγο πιο βόρεια από το στόμα.

Κι όμως, γι’ αυτό το άρωμα -το οποίο θα κάνει ντεμπούτο στην εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης, στο catwalk του Tom Ford στις 6 Σεπτεμβρίου και θα είναι διαθέσιμο την αμέσως επόμενη μέρα, στην τιμή των 265 δολαρίων για 50ml- τα σχόλια έχουν «ανάψει» πολύ πριν πιεστεί το σπρέι μπροστά από κάποια ευαίσθητη μύτη.

Οι επικριτές θεωρούν το όνομα υπερβολικά προκλητικό, ακόμη και για τα στάνταρ του Tom Ford, καθώς δυνητικά εκθέτει ακόμη και μικρά παιδιά σε βωμολοχίες, ενώ «ρίχνει το επίπεδο» του brand. Οι υπερασπιστές του αντιπαραθέτουν ότι τα παιδιά δεν γίνεται να ζουν μέσα σε φούσκες υπερπροστασίας και ότι σημασία, εντέλει, έχει το ίδιο το άρωμα. Εξάλλου, αυτή ακριβώς η φράση μπορεί να ήταν, πολύ απλά, η πρώτη που ήρθε στο μυαλό του Ford μόλις το μύρισε. «Fucking Fabulous».

Ο Tom Ford πάντα την ήθελε την πολυτέλειά του λίγο λερωμένη.

H καμπάνια του αρώματος Tom Ford Men, φωτογραφημένη το 2007 από τον Terry Richardson.

Δεν είναι, βέβαια, η πρώτη φορά που ο Tom Ford επιλέγει τον δρόμο της πρόκλησης. Θυμίζουμε (μεταξύ πολλών άλλων) την και τόσο διακριτική καμπάνια του αρώματος Tom Ford Men, το 2007 – φωτογραφημένη, προφανέστατα, από τον Terry Richardson (hello, κατάφωρη αντικειμενοποίηση της γυναίκας), ή την καμπάνια που επέλεξε ως καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Gucci για την άνοιξη του 2003, με G του οίκου σχεδιασμένο στο ηβικό τρίχωμα του μοντέλου.

Ίσως την ελευθερία του λόγου από την ελευθεροστομία να χωρίζει μια λεπτή γραμμή από επτά γράμματα. Ίσως, πάλι, να μην είναι και τόσο τρομερό να τοποθετείται πάνω σε μια ετικέτα η φράση που μπορεί να χρησιμοποιήσεις έτσι, αυθόρμητα, σαν ένα μικρό boost αυτοπεποίθησης μπροστά στον καθρέφτη, λίγο πριν βγεις έξω, αφού έχεις φορέσει το άρωμά σου.

Ο Tom πάντα την ήθελε την πολυτέλειά του λίγο λερωμένη, είναι η αλήθεια – αλλά ειδικά τη σήμερον ημέρα, στην Αμερική του Trump, το να είσαι τόσο προκλητικός και τόσο πολιτικά μη ορθός είναι, ίσως, πολιτική. Συνδυασμένη, φυσικά, με το έξυπνο μάρκετινγκ που θα προκαλέσει αρκετό buzz ώστε να βγουν τα πορτοφόλια.
Δεν ξέρω. Discuss.

 

Διαβάστε ακόμα: Η ελληνική ιστορία του Philosykos, του best seller αρώματος του σοφιστικέ γαλλικού οίκου αρωματοποιίας Diptyque.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Πιο δημοφιλή του μήνα

Αυτά είναι 8 packagings από ελληνικά σχεδιαστικά γραφεία που δείχνουν ότι το μέλλον μπορεί να είναι όμορφο, ενδιαφέρον και minimal.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Ο οίκος της Λωρραίνης, που επί 250 χρόνια μας χαρίζει κρυστάλλινα έργα τέχνης, παρουσιάζει τη νέα του συλλογή Château Baccarat Degustation - μια σειρά από «παγκόσμια» ποτήρια ώστε να αναδείξει τη γεύση όλων των grands crus.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Σικ, σπορτίβικα ή trendy, τα συνδεδεμένα ρολόγια καθιερώνονται ως φυσική προέκταση του smartphone σας. Και μάλιστα είναι πια τόσο όμορφα που η επιλογή ανάμεσα σε ένα αναλογικό ρολόι και σ’ ένα καθαρό smartwatch καταντάει μανίκι. Ζουμ στα 10 καλύτερα.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Τι διαφοροποιεί τα Chukka boots από τα Desert boots τύπου Clark's; Ποια είναι τα στυλ με τα οποία μπορούμε να τα συνδυάσουμε;

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Andro