THE CHASE

2. Η Καταδίωξη (The Chase, 1994)

Σκηνοθεσία: Άνταμ Ρίφκιν.

Παίζουν: Τσάρλι Σιν, Κρίστι Σουάνσον, Ρέι Γουάιζ.

What’s up, doc? Ο 28άχρονος Τζάκσον «Τζακ» Ντέιβις Χάμοντ (Τσάρλι Σιν) καταδικάζεται άδικα σε 25ετή κάθειρξη με την κατηγορία της απόπειρας ληστείας τράπεζας. Όμως, δεν κάθεται πολύ στη φυλακή, καθώς καταφέρνει να δραπετεύσει. Στην πορεία του προς την ελευθερία, παίρνει για όμηρο τη Νάταλι Βος (Κρίστι Σουάνσον), τη μοναδική κληρονόμο ενός από τους πιο πλούσιους ανθρώπους της Πολιτείας. Η καταδίωξη που ξεκινά εξελίσσεται σε μεγάλο τηλεοπτικό event, καθώς βιντεοσκοπείται από ελικόπτερα και αυτοκίνητα.

Τις μέρες που «λειώναμε» το ατσάλι: Μπορεί να μην πλησιάζει την καλλιτεχνική αρτιότητα του «Εξπρές του Σούγκαρλαντ», ωστόσο ακόμη και σήμερα βλέπεται χωρίς δυσκολία, κυρίως χάρη στην εύστοχη σάτιρα που αναπτύσσει για την τηλεόραση, αλλά και για τη σκηνή «sex την ώρα της καταδίωξης». Σεκάνς βγαλμένη από τις πιο εφιαλτικές στιγμές των Άρλεκιν, πλημμυρισμένη στο πορτοκαλόχρωμο του ορίζοντα, αντανακλά το ιδανικό της ερωτικής επαφής στα early ’90s: ακόμη και στην περίπτωση του «συνδρόμου της Στοκχόλμης», ο χρωστήρας του καλλιτέχνη επιλέγει με αναιδή ελαφρότητα το ροζ!

Ένα ποίημα για το αυτοκίνητο: «Σε μια πλάκα βήματα / από κάτω κενό, / παρακάτω άλλη και  πάλι κενό / (εκεί που θέλανε / ν’ απλωθούνε τα  κλαδιά / να πετάξουν τα φτερά / να λιαστούνε οι στάλες) / Σε δυο χέρια πλαστικό / μακράς να σε κρατήσει / διαρκείας άνοστο / (για τις ώρες των μικρών σκιών / που τότες δεν τις λέγαν τα ρολόγια / που απ’ τα φανάρια και τα βαρέλια στα κελάρια / που ευωδιάζανε οι κάματοι) / Σε δυο τόνους σίδερα / ακινησίας πανοπλία / σε δρόμους / χωρίς παπαρούνες / αναλώσιμες ανάσες / κι ένα σημάδι στο παρμπρίζ / ο χορός της πεταλούδας / Κίνηση είναι η ζωή που χάνεται.» («Σε Τέσσερις Τροχούς» του Γιώργου Πρίμπα)

 

Στην επόμενη σελίδα: Crash, το έπος της παρακμής του Κρόνενμπεργκ.

1 2 3 4 5

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top