Ο «Γαστρονόμος» άνοιξε και δικό του κατάστημα, αφιερωμένο σε μικρούς Έλληνες παραγωγούς

    Ενα διαφορετικό shop-in-shop δημιουργήθηκε μέσα στην υπεραγορά του ομίλου Σκλαβενίτη, στο Avenue Mall. Πρόκειται για ένα όνειρο του περιοδικού «Γαστρονόμος» που παίρνει σάρκα και οστά ώστε να αναδειχθούν οι αξιόλογοι αλλά διασκορπισμένοι Έλληνες παραγωγοί. Ευχόμαστε και άλλοι μεγάλοι «παίκτες» να ακολουθήσουν το παράδειγμα.

     

    Ενα διαφορετικό shop-in-shop. Ένα νέο «όχημα» των μικρών Ελλήνων παραγωγών.

    Σκέφτομαι γεύματα σαν κι εκείνα της ταινίας «Η γιορτή της Μπαμπέτ». Και κάποιος από τους συνδαιτυμόνες να αποφαίνεται πως κάτι αντίστοιχο είχε δοκιμάσει στο Café Anglais στο Παρίσι. Ή, μήπως, εκείνα τα ονειρικά πιάτα που παράθετε στους Τροπικούς του ο Χένρι Μίλερ (όχι, δεν ήταν μόνο σεξ και φιλοσοφικές αναζητήσεις), όπου οι σιελογόνοι αδένες γεμίζουν και θέλεις να φας τη σελίδα κι όχι να τη γυρίσεις.

    Στο μεταξύ, κάπου στο βάθος, να παίζει το άλμπουμ των Rolling Stones «Beggars banquet». Έτσι για να συνδυαστεί το σιτάρ, το μπλουζ και η φυσαρμόνικα με τους ιριδισμούς των πιάτων. Η απορία είναι πού βρίσκονταν όλα αυτά τα προϊόντα, αυτή η θαυμαστή πρώτη ύλη, για να φτιάξει κανείς πιάτα που θα ξεφύγουν από τη στενωπό της κανονικότητας και να έχουν δικό τους «χρώμα»;

    Να είναι στις υπαίθριες αγορές του Παρισιού, εκεί που περιδιάβαινε ο Πατρίκ Μοντιανό στα γνωστά του σκασιαρχεία; Να είναι στην Μποκερία της Βαρκελώνης; Ή, μήπως, στην Φέτιγιε της Τουρκικής Ριβιέρας;

    Τίποτα δεν είναι πιο κοντά από ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Να μπορείς να βρεις προϊόντα μικρών παραγωγών, τους οποίους δεν χρειάζεται να αναζητήσεις σε όλη την Ελλάδα όπου είναι διασκορπισμένοι, αλλά να τους έχεις στο ίδιο κατάστημα στην Αθήνα. Είναι τόσο δελεαστικό όσο ακούγεται. Κι επειδή όλα ξεκινούν από μια ιδέα που δεν καμώνεται πως είναι φαεινή, αλλά προχωράει στην υλοποίηση, αυτήν την είχε το περιοδικό «Γαστρονόμος».

    Αγνά προϊόντα από μικρούς παραγωγούς που πλέον βρίσκουν «έδαφος»να προβάλλουν τα προϊόντα τους.

    Ο Γαστρονόμος προβάλλει με επιμονή και σταθερότητα τους μικρούς παραγωγούς.

    Είναι το ίδιο περιοδικό που αναδεικνύει επισταμένως μέσα από τις σελίδες του τους μικρούς Έλληνες παραγωγούς. Τους φέρνει στο φως αποδεικνύοντας πως υπάρχει αρκετή «ζωή» στις μικρές επιχειρήσεις παρά το γενικότερο δυσμενές περιβάλλον.

    Αυτή τη φορά, όμως, ο «Γαστρονόμος» πέρασε από τις σελίδες του περιοδικού στην πράξη, στην καθημερινότητα. Κι εμείς του λέμε μπράβο. Με την υποστήριξη του Ομίλου Σκλαβενίτη δημιουργήθηκε ένα ανεξάρτητο (και καλόγουστο) shop-in-shop στο υπερμάρκετ του ομίλου που βρίσκεται εντός του εμπορικού κέντρου «Avenue» επί της λεωφόρου Κηφισίας, στο Μαρούσι. Η σύμπραξη είναι πιλοτική, καθώς αν προκύψει «φλέβα» ενδιαφέροντος θα αναπτυχθεί και σε άλλα καταστήματα. Το ευχόμαστε.

    Η ποικιλία των προϊόντων μόνο περιορισμένη δεν αναμένεται να είναι. Από κρέατα και γαλακτοκομικά έως βότανα, μαρμελάδες, μέλι, ζυμαρικά, σάλτσες κι ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς πως χρειάζεται να έχει στο τραπέζι του.

    Τα εγκαίνια του μαγαζιού, στις 5 Δεκεμβρίου, σηματοδοτούν μια νέα ελπιδοφόρα αρχή.

    «Γαστρονόμος» και Σκλαβενίτης τείνουν το χέρι σε παραγωγούς σε όλη τη χώρα να αναδείξουν τα προϊόντα τους και θέτουν ένα ακόμη ζήτημα προς διερεύνηση: Δεν θα έπρεπε κι άλλοι να ακολουθήσουν το παράδειγμα; Η ισχύς εν τη ενώσει.

    Την Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου θα γίνουν τα επίσημα εγκαίνια του μαγαζιού (μεταξύ 18.00-20.00), στο υπερκατάστημα του Σκλαβενίτη στο Avenue Mall (Κηφισίας 41-43, Μαρούσι).

     

    Διαβάστε ακόμα – Ελληνικοί θησαυροί: Γνωρίζετε τα άνθη του άγριου θυμαριού;

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Ο συνιδρυτής της εταιρείας Kizi Design Studio μιλάει στο Andro για το νέο μετάλλιο του Αυθεντικού Μαραθωνίου που σχεδίασε αφιλοκερδώς, τις εξελίξεις στο design και την αρχιτεκτονική στην Ελλάδα, αλλά και το brand identity που πρέπει να αποκτήσει η χώρα.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Ο αρχιτέκτονας που βρίσκεται πίσω από τη δημιουργία του εξαιρετικού νέου Μουσείου του Ιδρύματος Β&Ε Γουλανδρή, φωτογραφήθηκε αποκλειστικά για το Andro και αποκαλύπτει στον Δημήτρη Κιουσόπουλο τις δυσκολίες που αντιμετώπισε έως την περάτωσή του, ενώ μιλάει για τις χαμένες ευκαιρίες της Αθήνας, αλλά και την ανάγκη να προχωρήσει το Ελληνικό.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Andro Team Γιώργος Καπλανίδης: «Στη δουλειά είμαι λίγο ρομπότ» 

    Στη νέα σειρά after office drinks του Andro, συναντάμε τον φωτογράφο Γιώργο Καπλανίδη. Με παγωμένο ροζέ L’Ésprit du Lac, συζητάμε για το τι κάνει μια φωτογράφηση επιτυχημένη, το πώς εκπαιδεύονται ο πελάτης και το κοινό, την ανάγκη να έχει κανείς δίπλα του συνεργάτες που τους εμπιστεύεται τυφλά, αλλά και τα προσόντα που οφείλει να διαθέτει ένας επικεφαλής για να εμπνεύσει την ομάδα του.

    16.10.2019

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Λίγες ημέρες πριν από το κορυφαίο αθλητικό γεγονός της χρονιάς, τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, η εταιρεία που ειδικεύεται στα σπορ του βουνού (κι όχι μόνο) θα παρουσιάσει στους επισκέπτες όλα τα νέα της είδη ένδυσης και υπόδησης.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro