Η Gillette θα έχει αληθινό πονοκέφαλο για να βελτιώσει αυτό το προϊόν

Η νέα ξυριστική μηχανή Fusion ProShield δεν διαθέτει μόνο πέντε πολύ λεπτές λεπίδες αλλά και λιπαντικές ταινίες τόσο μετά, όσο και πριν από αυτές.

 
fusion_proshield_razor_-pic3

Η νέα Gillette Fusion ProShield διαθέτει επιπλέον μπάρα λίπανσης ProShield που βρίσκεται πριν από τις λεπίδες και προστατεύει από τους ερεθισμούς.

Εδώ και περισσότερα από 100 χρόνια, η εταιρεία Gillette σχεδιάζει νέα ξυραφάκια και πιο σύγχρονες λαβές. Πολλές καινοτομίες της έχουν να κάνουν με την ευχρηστία, τα υλικά κατασκευής και φυσικά το μάρκετινγκ, προσφέροντας μικροβελτιώσεις που είναι μεν ευπρόσδεκτες, αλλά όχι απαραίτητα επαναστατικές.

Άλλες παρεμβάσεις της είναι όμως σημαντικές και έχουν γλιτώσει τους άνδρες από αρκετές σκοτούρες και κοψίματα, προσφέροντας ένα βαθύτερο ξύρισμα, προστατεύοντας το δέρμα, και χαρίζοντας αληθινή αίσθηση φρεσκάδας. Τέτοιοι σταθμοί υπήρξαν το δεύτερο και το τρίτο ξυραφάκι στην κεφαλή, όπως και η ταινία λίπανσης πίσω από τις λεπίδες.

Η πορεία σε όλο τον 20ό αιώνα ήταν διαρκώς ανοδική, όταν όμως παρουσιάστηκε το περίφημο MACH3 στα τέλη της δεκαετίας του ’90 οι περισσότεροι πίστεψαν ότι τα περιθώρια βελτίωσης είχαν εξαντληθεί.

Κι όμως. Για σχεδόν δύο δεκαετίες μετά τη συσκευή με τα 3 ξυράφια και την ταινία λίπανσης, η Gillette συνέχισε να προσθέτει λεπίδες και… “αναρτήσεις” που επιτρέπουν στην κεφαλή να “σερφάρει” οριζοντίως και καθέτως επάνω στο δέρμα με την ελάχιστη τριβή. Και σήμερα, παρουσιάζοντας τη νέα Gillette Fusion ProShield έχεις την εντύπωση ότι “τετραγωνίζεται ο κύκλος” του ξυρίσματος:

Με πέντε -λεπτότερες- λεπίδες, χτενάκι MicroComb που κατευθύνει τα γένια στις λεπίδες, επιπλέον trimmer για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και με ταινίες λίπανσης τόσο πριν, όσο και μετά τα ξυράφια, το εργαλείο αυτό έχει γίνει η “Ρολς” του ξυρίσματος. Χωρίς να αναφέρουμετη τη λαβή FlexBall με καινοτόμο περιστροφή που προσαρμόζεται στις καμπύλες του προσώπου και επιτρέπει τη μέγιστη επαφή.

Είναι πράγματι να απορεί κανείς πως μπορεί το εργαλείο αυτό να βελτιωθεί αφού έχει φτάσει το μέγιστο αριθμό λεπίδων, προσαρμόζεται τέλεια στο πρόσωπο και επιπλέον εχει λίπανση πριν και μετά.

Είναι πράγματι να απορεί κανείς πως μπορεί το εργαλείο αυτό να βελτιωθεί αφού έχει φτάσει το μέγιστο αριθμό λεπίδων, προσαρμόζεται τέλεια στο πρόσωπο και επιπλέον εχει λίπανση πριν και μετά.

Υπερβολές; Σύμφωνα με μελέτες της Gillette, οι άνδρες εκτελούν κατά μέσο όρο 170 “περάσματα” κάθε φορά που ξυρίζονται, ερεθίζοντας το δέρμα, γι αυτό οι  λιπαντικές ταινίες του Fusion ProShield πριν και μετά από τις λεπίδες, είναι απαραίτητες και όχι περιττή πολυτέλεια, ειδικά για όσους ξυρίζονται καθημερινά.

Και το κόστος; Η Gillette Fusion ProShield διατίθεται στην ελληνική αγορά, με προτεινόμενη τιμή λιανικής πώλησης τα 10,99 ευρώ για την ξυριστική μηχανή και 13,99 για τη συσκευασία ανταλλακτικών κεφαλών (3 τμχ.). H κάθε κεφαλή διαρκεί ως ένα μήνα, συνεπώς, αν την αλλάζεις κάθε τρεις εβδομάδες, το κόστος ανέρχεται στα 0,22 λεπτά την ημέρα. Δεν είναι αμελητέο αλλά δεν είναι και απαγορευτικό, για την άνεση και υγιεινή του προσώπου μας. Ας πούμε ότι κοστίζει όσο μισή καψουλα Nespressο κάθε πρωί. Και πολλοί τις πίνουμε διπλές.

 

Δείτε ακόμα, ένα αποκλειστικό βίντεο του Andro TV για το ξύρισμα: Ο Γιάννης Στάνκογλου υποκύπτει στη φαλτσέτα, σε ένα καθαρά αντρικό τελετουργικό

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Πιο δημοφιλή

Ξέρετε ότι στο Andro προτιμάμε τα κλασικά looks, αλλά δεν θέλουμε να είμαστε βαρετοί. Ιδού τα items που ξεχωρίσαμε στις πασαρέλες, αλλά στην διαχρονική εκδοχή τους. Η αλλαγή του καιρού δεν να μας πτοεί -προετοιμαζόμαστε με στυλ για το επερχόμενο κρύο.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Είναι το πιο συνηθισμένο παντελόνι στη ντουλάπα μας. Μας συντροφεύει σε πολλές περιστάσεις και δεν πρόκειται ποτέ να μας προδώσει. Ωστόσο, ξέρουμε να διαλέγουμε το τζην που μας ταιριάζει; Ακολουθούν πρακτικές συμβουλές πριν το αγοράσετε. Γράφει ο Γιώργος Κωνσταντινίδης.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Το Μουσείο εγκαινιάζεται σήμερα (1η Οκτωβρίου) και φιλοδοξεί να γίνει πόλο έλξης διεθνούς σημασίας και ακτινοβολίας. Το αρχιτεκτονικό γραφείο Ι.&α. Βικέλας ΑΕ μάς ξεναγεί στο εσωτερικό του.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Μας ενδιαφέρει πώς ντύνονταν οι πλούσιοι του 19ου αιώνα; Ναι, διότι το στυλ ξέρει να «μιλάει» πάνω μας ανεξάρτητα την εποχή. Μπορεί το χρήμα να ανοίγει πολλές πόρτες, όμως, το προσωπικό μας στυλ μπορεί να ανοίξει περισσότερες. Γράφει ο Γιώργος Κωνσταντινίδης.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Andro