Ήρθε η Καταιγίδα που τη λένε Stormy Weather

    Νέα άφιξη στην Αθήνα και δεν είναι καφέ. Βρίσκεται στη Στοά Νικολούδη και αποτελεί έναν καταιγισμό ωραίων αντικειμένων. Εδώ θα βρεις τα πάντα όλα της Μoleskine και όχι μόνο.

     
    IMG_3093

    Κάθε σχέδιο, σειρά και ημερολόγιο της Moleskine, σε κάθε χρώμα που βάζει ο νους σου, είναι εδώ, στη δεξιά πλευρά του Stormy Weather.

    Stormy Weather σημαίνει «καταιγίδα». Σε ελεύθερη μετάφραση, όμως, είναι και η δημιουργική θύελλα. Διαλέγουμε το δεύτερο για να συστήσουμε ένα νέο χώρο που ήρθε και προσγειώθηκε στη Στοά Νικολούδη στο κέντρο της Αθήνας. Αποφεύγουμε τα κλισέ περί νέας ζωής της πρωτεύουσας, γιατί όταν ζεις το γεγονός δύσκολα γίνεσαι συγχρόνως παρατηρητής του. Καλύτερα να το βιώνεις. Όπως αυτή τη βόλτα που σε βγάζει στο Stormy Weather. Πίσω από αυτό βρίσκεται ο Ηλίας Βλαχάκης του Mah Jong, ο οποίος έγραψε και γράφει καλοντυμένες ιστορίες για επίγειους και τζέντλεμεν.

    Η ιστορία λοιπόν του Stormy Weather ξεκινά κάπου στα μέσα της άνοιξης, όταν η Alpha Bank, στο πλαίσιο της προοπτικής αναβάθμισης της Στοάς Νικολούδη -ανακαινισμένης πλέον- συνεργάστηκε με τους ανθρώπους του Mah Jong και εγένετο το νέο κατάστημα μέσα σε σχεδόν ένα μήνα. Κι ένα «σπίτι» για τη Moleskine δημιουργήθηκε, τουτέστιν εδώ βρίσκεις τα πάντα όλα του οίκου αυτού που συνδέεται με το ταξίδι. Με άλλα λόγια, κάθε σχέδιο, σειρά και ημερολόγιο της Moleskine, σε κάθε χρώμα που βάζει ο νους σου, είναι εδώ, στη δεξιά πλευρά του καταστήματος.

    Και ποιος είναι ο ιθύνων νους για το σχεδιασμό του χώρου; Ο γνώριμός μας Σταύρος Παπαγιάννης, o oποίος μαζί με τον Γιώργο Κυριαζή κρατάνε την μπαγκέτα της Stage Design. «Θελήσαμε να δημιουργήσουμε ένα χώρο που να καλύπτει το μάτι. Καθώς είχαμε να κάνουμε με μικρά αντικείμενα, προσθέσαμε χρώμα με σκούρες και έντονες αποχρώσεις (μπλε, κόκκινο, κίτρινο, μαύρο). Με άλλα λόγια, δώσαμε έντονη και ατμοσφαιρική χρωματολογία, που να μην αλλοιώνεται από το μεσογειακό φως του ήλιου» λέει ο Σταύρος στην κουβέντα μας για το Stormy Weather.

    IMG_3144

    «Θελήσαμε να δημιουργήσουμε ένα χώρο που να καλύπτει το μάτι» λέει ο Σταύρος Παπαγιάννης.

    Tο Stormy Weather «μιλάει» και σε όσους αποζητάνε μια αισθητική ανάσα σε ένα γενικώς… αναίσθητο τόπο.

    Έχει πράγματι ενδιαφέρον πώς αντιμετωπίζεις και «τακτοποιείς» ένα χώρο που τα αντικείμενα-προϊόντα του είναι σχεδιαστικά υποδείγματα από μόνα τους. Πόσο σε περιορίζουν και πόσο σε απελευθερώνουν; Κι αυτό γιατί στην αριστερή πλευρά του καταστήματος υπάρχει μια παρέλαση αντικειμένων που έχουν άποψη και χαρακτήρα. Για παράδειγμα, η ιδιαίτερη σειρά ταξιδίου Fedon, ο αγαλματένιες μικρογραφίες σκαφών της δεκαετίας 1950-1960 της γαλλικής Kiade, τα αρχοντικά αρωματικά χώρου Dr. Vranjes από τη Φλωρεντία, οι «επιμελώς ατημέλητοι» και κυρίως τσαλακωμένοι χάρτες Palomar, οι όμορφες σκάλες της ιαπωνικής Hasegawa.

    Όλα αυτά λοιπόν παρατάσσονται στο δικό τους χώρο, δημιουργώντας μια αυτοφυή ιστορία που ενισχύεται μέσα από τη διαρρύθμιση. Μια σκηνοθεσία που ταξιδεύει στο κίνημα Memphis και στον Ettore Sottsass, και πιο πίσω στο Bauhaus. Ένταση δίνει και η μοκέτα που, όπως λέει ο Σταύρος Παπαγιάννης, θυμίζει σχέδιο του εικαστικού Sol LeWitt.

    IMG_3151

    Έχει πράγματι ενδιαφέρον πώς αντιμετωπίζεις και «τακτοποιείς» ένα χώρο που τα αντικείμενα-προϊόντα του είναι σχεδιαστικά υποδείγματα από μόνα τους.

    Το γυαλί επίσης δίνει τον τόνο: «Το χρησιμοποιήσαμε γιατί είναι διαφανές και μοιάζει να χάνεται, οπότε δεν αποτελεί σπουδή στο χρώμα. Είναι πιο σύγχρονο και αφαιρετικό στοιχείο και δημιουργεί πιο σαφείς ενότητες στην παρουσίαση των αντικειμένων», διευκρινίζει ο Σταύρος Παπαγιάννης.

    Κι εδώ προκύπτει το ερώτημα: σε ποιους απευθύνεται το Stormy Weather; Σίγουρα στους επισκέπτες της Αθήνας που αναγνωρίζουν μια οικεία εικόνα αντικρίζοντας τα Moleskine. «Μιλάει», όμως, και σε όσους αποζητούν μια αισθητική ανάσα σε ένα γενικώς… αναίσθητο τόπο. Εξάλλου, η γκάμα των τιμών του Stormy Weather το επιτρέπει, αφού εδώ βρίσκεις και προσιτά πράγματα και κάποια που κοστίζουν (προφανώς με το δίκιο τους)!

    IMG_3125

    Stormy Weather σημαίνει «καταιγίδα». Σε ελεύθερη μετάφραση, όμως, είναι και η δημιουργική θύελλα.

    ΥΓ: Ως προς το μυστήριο του ονόματος: Stormy είναι η εταιρεία που εισάγει τα Moleskine στην Ελλάδα και ανήκει στον Ηλία Βλαχάκη. Τόσο απλά!

    //«Stormy Weather», Πανεπιστημίου 41, Στοά Νικολούδη, 2103221564.

     

    Διαβάστε ακόμα: Moleskine – Το σημειωματάριο με το μικρό μαύρο φόρεμα

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Είναι αυθεντικοί, έχουν αυτοπεποίθηση, δεν είναι μαϊντανοί. Επιλέξαμε τους άντρες με τις πιο cool εμφανίσεις εντός του 2018.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Είναι κάτι παραπάνω από ρούχο: είναι στάση ζωής και ιδεολογία. Από τον Μάρλον Μπράντο και τον Χάρισον Φορντ έως τον απλό ρόκερ, δεν υπάρχει άντρας που να μην το λατρεύει. Ιδού κάποιες προτάσεις από εμάς για να ξέρετε τι πρέπει να ψάξετε.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Το V-neck είναι απελευθερωτικό. Ο στρογγυλός γιακάς είναι του συρμού. Και οι δύο τύποι πουλόβερ, όμως, απαιτούν συγκεκριμένους συνδυασμούς. Ο Γιώργος Κωνσταντινίδης εξηγεί.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Η επιτομή του στιλ, της κομψότητας, της παράδοσης και της προωθητικής τεχνολογίας. Ο Γιώργος Κωνσταντινίδης διαλέγει τα «κομμάτια» που έθελξαν με την παρουσία τους στο φετινό Διεθνές Σαλόνι Υψηλής Ωρολογοποιίας της Γενεύης.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro