Πλέον, από τις αρχές της δεκαετίας του 2010, τα περισσότερα Ευρωπαϊκά κράτη αλλά και ορισμένες πολιτείες των ΗΠΑ έχουν νομοθετήσει το τζόγο.

    Οι παλαιότεροι από εμάς, όταν συνδυάζουν στο μυαλό τους τις λέξεις Facebook και Online Gaming, ενδεχομένως να θυμούνται τις χρυσές εποχές των virtual poker και casino rooms του κοινωνικού δικτύου. Τότε δηλαδή, που εταιρίες σα τη Zynga αποκόμιζαν εκατομμύρια σε κέρδη προσφέροντας τυχερά παιχνίδια στα οποία οι παίκτες έπρεπε να κάνουν συνδρομή για να παίξουν και να μοιραστούν έπαθλα με άλλους νικητές.

    Το 2020 όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει ριζικά. Πατήστε εδώ για να δείτε τα καλύτερα φρουτάκια, που ελέω της νομιμοποίησης του τζόγου στο διαδίκτυο μπορούν πλέον να διαφημίζονται χωρίς περιορισμούς μέσω Facebook και Instagram (έστω κι αν πρόκειται για τις δωρεάν εκδόσεις τους) ή ακόμα και να σας προσφέρονται για δοκιμή χωρίς κατάθεση (σε Free Play mode).

     

    Τι άλλαξε στα social media

    Το Facebook, το Twitter, το Instagram και τα άλλα μεγάλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είχαν ανέκαθεν καλή σχέση με τα καζίνο και γενικά με το online gaming. Ειδικά όταν επρόκειτο για παιχνίδι με αληθινά χρήματα. Σε αυτό το σημείο είναι που οι εθνικές νομοθεσίες για το τζόγο βοήθησαν ώστε οι χρήστες σε Facebook και Instagram να μπορούν πλέον να ενημερώνονται ανενόχλητοι για τα καινούργια παιχνίδια καζίνο και τις προσφορές που διαθέτει κάθε ιστοσελίδα.

    Το μεγαλύτερο θέμα που είχαν οι διοικήσεις των δικτύων ήταν η έλλειψη άδειας λειτουργίας εκ μέρους των επιχειρήσεων τυχερών παιχνιδιών. Αυτό δεν ήταν αποκλειστικά ευθύνη των παρόχων, καθώς τα περισσότερα κράτη της Ευρώπης δε διέθεταν κανονιστικό πλαίσιο για στοίχημα, καζίνο και πόκερ. Πλέον, από τις αρχές της δεκαετίας του 2010, τα περισσότερα Ευρωπαϊκά κράτη αλλά και ορισμένες πολιτείες των ΗΠΑ έχουν νομοθετήσει το τζόγο και πλέον τα μεγάλα social media μπορούν να προβούν ανενόχλητα στην προβολή των νόμιμων παρόχων παιχνιδιών.

     

    Τα οφέλη για τους παίκτες

    Το να έχει μια σελίδα καζίνο και στοιχήματος το Facebook στη διάθεσή της, είναι σαν να προσθέτει το πιο σπουδαίο όπλο στη διαφημιστική της «φαρέτρα». Ζώντας στη «εποχή του scroll», ο χρήστης του ίντερνετ (και ειδικά ο παίκτης των τυχερών παιχνιδιών) θέλει να παίρνει την πληροφορία έτοιμη στην οθόνη του. Το Facebook εξυπηρετεί άριστα αυτή την ανάγκη, μέσω του έξυπνου διαφημιστικού αλγορίθμου του. Αν είστε φίλος του online gaming, τότε στο wall σας θα εμφανιστούν σε τακτά χρονικά διαστήματα οι τελευταίες προσφορές των καζίνο, οι προσθήκες παιχνιδιών, τα τουρνουά, τα μπόνους κ.ο.κ.

    Ειδικά εν έτει 2020, που τα καζίνο προσθέτουν δεκάδες νέα φρουτάκια κάθε εβδομάδα, είναι σημαντικό να ενημερώνεστε για τις αφίξεις αυτές. Το email φαίνεται πως χάνει τη δυναμική του ως μέσο ενημέρωσης του κόσμου – με τις χιλιάδες spam να «προσγειώνονται» ανεξέλεγκτα στα inbox μας κάθε μέρα – και τα social media φαίνεται πως παίρνουν τα ηνία της ενημέρωσης. Όπως άλλωστε έκαναν και σε τόσους άλλους τομείς της ζωής μας.

     

    Τι πρέπει να προσέχετε

    Δυστυχώς όμως, παρόλη την ενδελεχή εξέταση του περιεχομένου που φιλοξενούν, ορισμένα social media δεν μπορούν να εποπτεύσουν επαρκώς το περιεχόμενο που εμφανίζεται στις σελίδες τους. Έχουμε και οι ίδιοι γίνει μάρτυρες διαφημίσεων που εμφανίζονται (κυρίως στο Instagram όμως), οι οποίες προβάλλουν ιστοσελίδες καζίνο οι οποίες δε διαθέτουν νόμιμη άδεια λειτουργίας στην Ελλάδα. Αυτό που είναι απορίας άξιον είναι πως, ενώ το Instagram ανήκει στο Facebook, τα «παράνομα» αυτά καζίνο σπάνια εμφανίζονται με διαφημίσεις στο Facebook. Όπως και να έχει πάντως, καλό θα είναι όταν βλέπετε περιεχόμενο τυχερών παιγνίων σε κάποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, να ελέγχετε πάντα στο κάτω μέρος των σελίδων τους τον αριθμό της άδειας στην Ελλάδα αλλά και την αρμόδια αρχή εποπτείας του εξωτερικού με την οποία συνεργάζονται (MGA ή UKGC).

     

    Διαβάστε ακόμα: Απόστολος Αποστολάκης – «Υπάρχουν αρκετά χρήματα για νέες startups στην Ελλάδα».

     

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Button to top