Η συνεργασία μεταξύ των πρωταθλητών της Serie A και της Off-White™ ανακοινώθηκε για πρώτη φορά τον Αύγουστο (φωτογραφία: acmilan.com).

Το ποδόσφαιρο και η μόδα ισχυροποιούν τους δεσμούς τους, κι εμείς αναμένουμε τις αντιδράσεις. Η Μίλαν ενώνει τις δυνάμεις της με την Off-White™ και στο αποψινό ματς με την Τσέλσι, στο Λονδίνο, θα παρουσιάσει τα επίσημα νέα της ρούχα, μπροστά σε ένα κοινό μεθυσμένων Βρετανών.

Η συνεργασία μεταξύ των πρωταθλητών της Serie A και της Off-White™ ανακοινώθηκε για πρώτη φορά τον Αύγουστο, και τώρα μια επίσημη δήλωση από το Μιλάνο επιβεβαίωσε ότι η σύμπραξη μεταξύ των δύο μεγαθηρίων κάνει την Off-White™ επίσημο “Style and Culture Curator” της Μίλαν.

Πρόκειται για μια στρατηγική συνεργασία με στόχο την αύξηση των εσόδων της ομάδας, που εκπορεύεται από τη νέα, εξ Αμερικής ορμώμενη, διοίκηση.

Ήδη από το 2018, ο αείμνηστος Virgil Abloh της Off-White™ είχε συνεργαστεί με την Nike, για την κολεξιόν “Football, mon amour”, με αφορμή την οποία είχε δηλώσει ότι «το σπουδαίο με το λεξιλόγιο και την ιστορία του ποδοσφαίρου είναι ότι αισθητικά έχει τη δική του εμφάνιση» και μάλιστα είχε σχεδιάσει ειδικά παπούτσια για τον Kylian Mbappe, τα Nike x Virgil Abloh Mercurial 360.

Οι παίκτες της Μίλαν με τα νέα του τζάκετ (φωτογραφία: acmilan.com).

Με την PUMA να παίζει μπάλα στο χόρτο και την Off-White™ να υπαγορεύει την γκαρνταρόμπα πριν από τον αγώνα, η Μίλαν έχει μια πολύ δυνατή ομάδα μόδας στα χέρια της. Υποψιάζομαι ότι στα ρούχα της Μίλαν θα μπουν τα φερμουάρ, τα βέλη και περισσότερες φράσεις με εισαγωγικά.

Η Μίλαν προσπαθεί να πουλήσει στους φιλάθλους της (και όχι μόνο) κομμάτια σχεδιαστών.

Αν μη τι άλλο, πρόκειται για μια στρατηγική συνεργασία με στόχο την αύξηση των εσόδων της ομάδας, που εκπορεύεται από τη νέα, εξ Αμερικής ορμώμενη, διοίκηση. Από την μεριά της, η Off-White™ επιχειρεί εκ νέου την διείσδυση στο ευρύ κοινό των ποδοσφαιρόφιλων, με ασφαλή τρόπο, με την ομάδα της πρωτεύουσας της μόδας. Ο συγκερασμός έχει ενδιαφέρον.

Tα ειδικά παπούτσια για τον Kylian Mbappe, τα Nike x Virgil Abloh Mercurial 360.

Οι ομάδες απευθύνονται σε πλατιές μάζες που έχουν έντονο δεσμό μαζί τους. Ο κανόνας ήταν οι ομάδες να συνεργάζονται με αθλητικά brands και να πουλάνε αθλητικό εξοπλισμό, από τις φανέλες ως κάλτσες, μπάλες και τα ρέστα. Τώρα, η Μίλαν προσπαθεί να πουλήσει στους φιλάθλους της (και όχι μόνο) κομμάτια σχεδιαστών.

Και αν το κοινό των designer clothes ήταν τουλάχιστον περιορισμένο λόγω του υψηλού τους κόστους, οι φίλοι των rossoneri που ήθελαν να αποκτήσουν ένα ακριβό κομμάτι τώρα θα έχουν έναν παραπάνω λόγο. Αντί να αγοράζουν τη φανέλα της ομάδας, και να τη φοράνε μόνο στο 5×5 με την παρέα, τώρα θα φλεξάρουν το συλλεκτικό jacket στην Corso Garibaldi.

Η Off-White™ επιχειρεί εκ νέου την διείσδυση στο ευρύ κοινό των ποδοσφαιρόφιλων, με ασφαλή τρόπο, με την ομάδα της πρωτεύουσας της μόδας (φωτογραφία: acmilan.com).

Θα περάσει απαρατήρητο ότι οι ποδοσφαιριστές άρχισαν να μοστράρουν κρεμ τζάκετ;

Αλλά τι θα γίνει με τους άτεγκτους και τους ανόθευτους; Θα περάσει απαρατήρητο ότι οι ποδοσφαιριστές άρχισαν να μοστράρουν κρεμ τζάκετ ή θα συνειδητοποιήσουν ότι χάνουν τη σύνδεση με την ομάδα; Θα ανεχτούν άλλη μια εμπορική εκμετάλλευση του αγαπημένου τους αθλήματος;

Κακά τα ψέματα, οι ομάδες λειτουργούν πια ως εταιρείες που προσπαθούν να αυξήσουν τα έσοδα τους. Σαν αποτέλεσμα, τα εισιτήρια είναι στο θεό και κρατάνε μακριά τους αληθινούς φιλάθλους, αυτούς που δημιουργούν παλμό, κάνουν το γήπεδο να γέρνει και κρίνουν αποτελέσματα. Οι τιμές των ποδοσφαιριστών είναι εξωπραγματικές, σχεδόν παράγοντας πληθωρισμού, με αποτέλεσμα τα business plans να μην βγαίνουν. Πολλές ομάδες προσπάθησαν να δημιουργήσουν ως και δικά τους κρυπτονομίσματα για την κοινότητα των οπαδών τους, αλλά απέτυχαν να έχουν εφαρμογή και ευρεία απήχηση. Ίσως η μόδα να είναι μια κάποια λύση.

 

Διαβάστε ακόμα: Φρέσκο! Η Καλλιθέα δίνει αναπάντεχο στυλ στο ελληνικό ποδόσφαιρο.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top