Σίγουρα, ούτε ο ίδιος ο σχεδιαστής τους, ένας αυστραλός σέρφερ στην ακτή της Καλιφόρνια, όταν δημιούργησε το πρώτο του ζευγάρι UGG, το μακρινό 1978, δεν φανταζόταν την τεράστια επιτυχία που θα γνώριζε.
Τότε, αποτελούσε απλώς την τέλεια λύση για να ζεσταίνουν τα πόδια τους οι σέρφερ πριν και μετά την άνοδό τους στην σανίδα. Αργότερα, και συγκεκριμένα το 2000, που οι άνετες και ζεστές μπότες μπήκαν στη λίστα της Οπρα Γουίνφρι ως ένα από τα αγαπημένα της αντικείμενα για την χρονιά που πέρασε και δώρισε 350 ζευγάρια στο κοινό, το οποίο παρακολουθούσε εκείνη την ώρα, η πρακτικότητα του brand μπήκε σε δεύτερη μοίρα. Ηταν η στιγμή που άρχισε να απολαμβάνει το celebrity status του.
Την επέλεξαν διάσημοι αστέρες παγκοσμίου βεληνεκούς και απλοί άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο, ανεξαρτήτως ηλικίας και καιρικών συνθηκών, αφού η επενδυμένη με μαλλί μπότα φορέθηκε ακόμη και με καυτά σορτς στους δρόμους του Χόλιγουντ.
Κι αν πολλοί έλεγαν το κλασικό, «μόδα είναι θα περάσει», η αλήθεια είναι ότι, στην πραγματικότητα, δεν πέρασε ποτέ και κάθε χρόνο, όταν οι θερμοκρασίες πέφτουν, πάντοτε προστρέχουμε στις UGG για ζεστασιά, άνεση και θαλπωρή.
Σήμερα, το brand μετρά πάνω από 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσιες πωλήσεις και διαθέτει καταστήματα στις πιο βασικές αγορές του κόσμου – προσφάτως απέκτησε και η Ελλάδα την πρώτη της μπουτίκ. Περισσότερο από 20 χρόνια μετά την καθιέρωσή τους, κυρίως για τις γυναίκες, οι UGG γνωρίζουν την δεύτερη δόξα τους: Trend-setters και influencers, στα social media πλέον, τις αποθεώνουν και πάλι και μάλιστα, ως μια πρακτική, στιλάτη και άνετη επιλογή και για τα δύο φύλα με το focus να στρέφεται στους άνδρες. Οι κλασικές μπότες εξελίχθηκαν με νέες σιλουέτες σε ανδρικά σχέδια που προσφέρουν εξαιρετική άνεση και στυλ για τις ημέρες που έχει κρύο.
Στη νέα καμπάνια της εταιρείας, «FEELS LIKE UGG», πρωταγωνιστές είναι ο επαγγελματίας αθλητής BMX Nigel Sylvester και ο σεφ DeVonn Francis. Δύο εντελώς διαφορετικές προσωπικότητες, οι οποίες όμως ανταποκρίνονται στο σύγχρονο μοντέλο του «ανθρώπου της διπλανής πόρτας».
Τολμηροί, αισιόδοξοι, με ελεύθερο πνεύμα, αντιπροσωπεύουν επάξια τις βασικές αξίες του brand. Αξίες που εκφράζονται μέσα από δύο στιλ της γκάμας UGG, τα Neumel και Tasman, και τα οποία αναδεικνύονται μέσω της καμπάνιας.
Το πρώτο, το Neumel, ένα από τα εμβληματικά μποτάκια μέχρι τον αστράγαλο της UGG, είναι ένας συνδυασμός premium υλικών και αβίαστου στυλ, με διαχρονική σιλουέτα και καθαρές γραμμές. Φοριέται τόσο σε εξωτερικό όσο και εξωτερικό χώρο (σαν να φοράς slippers στον δρόμο) και αποτελεί μια βιώσιμη επιλογή, καθώς είναι φτιαγμένο από πλούσιο σουέτ και ανακυκλωμένο μαλλί UGGpure™. Το φινίρισμά του είναι από ανθεκτική σόλα Treadlite για εξαιρετική απορρόφηση κραδασμών όλη μέρα.
Εμπνευσμένα από τις παντόφλες, τα Tasman είναι μια, ακόμη πιο άνετη επιλογή. Με fun σιλουέτα, για έξω, αλλά και μέσα, διαθέτουν την ίδια ελαφριά, ανθεκτική εξωτερική σόλα με το κλασικό γυναικείο Classic Boot της UGG και η επένδυσή τους είναι από βελούδινο μαλλί.
Κατασκευάζεται από σουέτ, ενώ γλιστράει εύκολα στο πόδι, για να φοριέται γρήγορα όταν απλώς θέλεις να πεταχτείς σε μια δουλειά, ή να βάλεις κάτι απλό το Σαββατοκύριακο που χαλαρώνεις.
Εξτρα tip: Και τα δύο στιλ –Neumel και Tasman-, είναι fun δώρο για τους άνδρες της ζωής μας, από τον μπαμπά, τον παππού και τον θείο, μέχρι τον σύντροφο ή τον κολλητό μας.
// Η νέα συλλογή FEELS LIKE UGG για άνδρες, είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα, καθώς και στο πρώτο UGG κατάστημα επί της Αναγνωστοπούλου 4, στο Κολωνάκι.
Διαβάστε ακόμα: Τasman. Τα slippers της UGG που θα σας κρατήσουν ζεστούς τον χειμώνα.