Επετειακά Όταν η Ελλάδα άρχισε να παράγει ‒ξανά‒ στυλ

    Εννέα ανεξάρτητα brands που ιδρύθηκαν όλα τον τελευταίο χρόνο, δείχνουν ότι και στη μόδα η κρίση μάς ανοίγει τα φτερά.

     
    cover

    Από αριστερά, Kimalé, Peplos, Mohxa.

    Για τα πρώτα γενέθλια του Andro, ζητήσαμε από 7 επιδραστικούς αρθρογράφους στις ισάριθμες ενότητες του Andro (Άποψη, Business, Γεύση, Δράση, Έμπνευση, Στυλ, Ζωή) να εντοπίσουν τις θετικές αλλαγές που συντελέστηκαν στη χώρα τους 12 μήνες που διανύσαμε.

    Σήμερα το τελευταίο άρθρο στην επετειακή αυτή σειρά:

     

    Αφού αποθεώσαμε οτιδήποτε ξένο, οι Έλληνες αποφασίσαμε να κάνουμε μια στροφή, σχεδόν, 180 μοιρών. Ιδέες για εγχώριο design υπήρχαν ανέκαθεν, έπεφταν όμως στο κενό, αφού το αγοραστικό κοινό δεν έμοιαζε καθόλου πρόθυμο να τις αγκαλιάσει.

    Ακούγεται κλισέ, αλλά η κρίση έφερε και κάποια θετικά. Εκτιμήσαμε τη δύναμη της μεταξύ μας στήριξης, δώσαμε έμφαση στο «ντόπιο» branding και ξαφνικά η ετικέτα ελληνικό προϊόν αποκτά μεγαλύτερη ισχύ από το προϊόν το ίδιο.

    Όταν η Ελλάδα επανέκτησε τη «βενζίνη» αυτή, που κίνησε τη δημιουργικότητά της και στη μόδα, γεννήθηκαν μεταξύ άλλων εγχώρια brands που όχι απλώς τράβηξαν την προσοχή κυριών που συνήθιζαν να φορτώνουν τις κάρτες τους αποκλειστικά στη Βουκουρεστίου, αλλά μπήκαν και σε wishlists αγοραστικού κοινού εκτός συνόρων.

    Ένα από αυτά ήταν το Zeus & Δione. Οι ιδρύτριες, Δήμητρα Κολοτούρα και Mareva Grabowski, οραματίστηκαν μία ελληνική φίρμα ρούχων που θα αντλεί έμπνευση από την παραδοσιακή ελληνική μόδα, σε ένα μοντέρνο πλαίσιο. Το αποτέλεσμα; Γυναικείες συλλογές ρούχων, αξεσουάρ, κοσμημάτων και μικρών επίπλων που ακτινοβολούν «Ελλάδα» χωρίς να φωνάζουν φολκ. «Διαβάζαμε με τη Δήμητρα ένα άρθρο στον Economist σχετικά με την απουσία ενός ελληνικού lifestyle brand από την Ελλάδα, και κάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα του Zeus & Δione», μας είπε η Mareva Grabowski. Η επιτυχία τους αναγνωρίστηκε και από το Matches Fashion που το συμπεριέλαβε στο e-shop του, ενώ στα σκαριά βρίσκεται και η πρώτη ανδρική collection. Θα τα βρείτε εδώ.

    zeus+dione

    Φόρεμα και γυναικεία σανδάλια Zeus+Δione.

     

    Στην επόμενη σελίδα, Kimalé και Salty Bag

    1  2  3  4  5 

    1 2 3 4 5

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Tα βραβεία συνολικής προσφοράς του Archisearch / Design Ambassador θα απονεμηθούν το βράδυ της 4ης Φεβρουαρίου στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Φέτος θα τιμηθούν τρεις άνδρες - "πυλώνες" της μηχανικής και της αρχιτεκτονικής που έχουν αφήσει έντονο αποτύπωμα στη χώρα μας.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Οι Αριστείδης Μησιάρης και Ήρα Δεσύπρη των Desypri & Misiaris Architecture, στην πρώτη τους συνέντευξη μετά τη βράβευσή τους, εξηγούν στο Andro πώς και γιατί, το project Monolithoi κέρδισε την παγκόσμια αναγνώριση που τους χάρισε διάκριση στα A+Awards του Architizer, έναν διαγωνισμό στον οποίο μεταξύ άλλων έχουν διακριθεί οι Zaha Hadid, Richard Meier κ.ά.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Παράδοξο, εκκεντρικό και με πρωταγωνιστές άλογα. Ο Γιώργος Λάνθιμος σκηνοθέτησε το διαφημιστικό του οίκου Gucci για τη συλλογή του Ανοιξη-Καλοκαίρι 2020 και το αποτέλεσμα είναι vintage και άκρως πρωτότυπο. Τα γυρίσματα έγιναν στο Λος Άντζελες και αποδεικνύουν πως ο έλληνας σκηνοθέτης ξέρει να φτιάχνει και ιδιαίτερα διαφημιστικά. Από τη διαφήμιση ξεκίνησε άλλωστε. 

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Ντύθηκαν κομψά, όπως αρμόζει στην περίσταση και φωτογραφήθηκαν με γιορτινή διάθεση αποκλειστικά για το Andro. Εν μέσω ποτών και ευχών, έκαναν τον απολογισμό της χρονιάς που φεύγει και μας έδωσαν τις δικές τους ευχές για το ολοκαίνουργιο 2020.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close