Επετειακά Όταν η Ελλάδα άρχισε να παράγει ‒ξανά‒ στυλ

    Εννέα ανεξάρτητα brands που ιδρύθηκαν όλα τον τελευταίο χρόνο, δείχνουν ότι και στη μόδα η κρίση μάς ανοίγει τα φτερά.

     

    Αφού γύρισε όλο τον κόσμο, η Calliope Καρβούνη επέστρεψε στις «ρίζες» της, στήνοντας στο Κολωνάκι το The World of Queen Calliope, μία boutique με πολύχρωμα ρούχα, κοσμήματα, αξεσουάρ για το σπίτι και πολλά άλλα, που έχουν έντονο το «άρωμα» της Ασίας, την ήπειρο που η γνωστή φωτογράφος ξεχωρίζει για το boho chic, έθνικ στυλ της. «Από μικρή είχα μεγάλη αγάπη για τη μόδα. Έφτιαχνα ρούχα, αξεσουάρ, κλπ. Ήταν θέμα χρόνου να το ξανακάνω!», μας είπε. Θα τα βρείτε εδώ.

    calliope

    Κοσμήματα, The World of Queen Calliope.

    ***

    Επιρροές από κλασσικές γραμμές, surf και skate style, και χαλαρό streetwear συνθέτουν μεταξύ άλλων τον κόσμο του Mohxa, του brand ανδρικής μόδας που ίδρυσαν το προηγούμενο καλοκαίρι οι Γιώργος Παπαχατζόπουλος και Ιάσων Παχός, μία απόφαση που πήραν «αυθόρμητα», όπως μας είπαν. Η ονομασία «πατά» στα αρχαία ινδικά, και στις fun συλλογές του θα βρείτε από μποέμικα πουκάμισα μέχρι pop σακίδια πλάτης. Θα τα βρείτε εδώ.

    MOHXA

    Πουκάμισο και μαγιό, Mohxa.

    Διαβάστε ακόμα, στην επετειακή μας «αισιόδοξη» ενότητα:

    -Στην ΑΠΟΨΗ και στην πολιτική, ο φλογερός αρθρογράφος Σακελλάρης Σκουμπουρδής αναζητά μια ελπιδοφόρα αχτίδα μέσα από τις αναθυμιάσεις του εθνικού μας ισλάμ.

    -Στο BUSINESS ο διδάκτορας τεχνητής νοημοσύνης και επιχειρηματίας Γιώργος Ζαρκαδάκης με έδρα το Λονδίνο, βλέπει με αισιοδοξία κάτι ‒επιτέλους‒ να αλλάζει, στο ελληνικό επιχειρείν.

    -Στη ΓΕΥΣΗ ο μοναδικός Έλληνας Master of Wine, Κωνσταντίνος Λαζαράκης, παρατηρεί ότι η κρίση έδωσε την ευκαιρία σε πολλούς νέους σε ηλικία οινοπαραγωγούς να αποδείξουν ότι το γκρίζο μαλλί και η φαλάκρα δεν είναι το τοτέμ της οινικής επιτυχίας.

    -Στη ΔΡΑΣΗ ο διεθνής μάνατζερ (τώρα με έδρα τη Σουηδία) Τάσος Παγκάκης υποστηρίζει πως μπορεί η Ελλάδα να μην άλλαξε σε 12 μήνες, αλλάζουν όμως σιγά-σιγά, καθημερινά και όλο προς το καλύτερο, πολλοί που διαβάζουν το Andro και μέσα από αυτό νιώθουν ότι δεν είναι μόνοι.

    -Στην ΕΜΠΝΕΥΣΗ οι κινηματογραφικοί μας συνεργάτες Κωνσταντίνος Καϊμάκης και Παναγιώτης Φρούντζος εξηγούν πώς το Νέο Ελληνικό Σινεμά τον τελευταίο χρόνο ανέβασε ακόμα πιο πολύ τον πήχη, βάζοντας τη σφραγίδα του ‒και υποθήκη για ανάλογη συνέχεια‒ και στα τρία πιο εμβληματικά ευρωπαϊκά κινηματογραφικά φεστιβάλ.

    -Στη ΖΩΗ η σύμβουλος επικοινωνίας και δεινή μαραθωνοδρόμος Αγγελική Κοσμοπούλου δεν κρύβει τη χαρά της βλέποντας τον τελευταίο χρόνο στην Αθήνα τους δρομείς και τα ποδήλατα ολοένα να πληθαίνουν.

    1  2  3  4  5 

     

    Διαβάστε ακόμα: Οι design καινοτομίες που ξεχώρισαν στα βραβεία Émile Hermès για το 2014

    1 2 3 4 5

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close